Fantasy Posted October 7, 2023 Share Posted October 7, 2023 De titel zegt het natuurlijk eigenlijk al en ondanks dat het nog even zal duren voordat iedereen op het punt van de instroom van newgens aankomt, is het topic alvast hier. Post hier dus jouw meest talentvolle en bijzondere newgens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 19, 2023 Share Gepost October 19, 2023 Fijn dat de titel na jaren eens goed staat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 20, 2023 Share Gepost October 20, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 20, 2023 Share Gepost October 20, 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Zullen we het wel leuk houden in dit topic? Nu ga ik niet meer akkoord met newgens die minder zijn dan dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 20, 2023 Share Gepost October 20, 2023 2 uur geleden zei De Raam: Een paar Bosnische newgens, ik voorzie een leuke savegame voor mezelf zodra er een custom database is gemaakt 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 20, 2023 Share Gepost October 20, 2023 Wie heeft bedacht om hier eindelijk af te stappen van de term regens? Die verdient wel een bloemetje. Of een cadeaubon. Of een fles drank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 21, 2023 Share Gepost October 21, 2023 Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 22, 2023 Share Gepost October 22, 2023 (edited) 8 uur geleden zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Die gast hoeft niet te kunnen springen want zal altijd op de goede plek staan, heerlijke spits hoor! Heb je ook een screentje van zijn geschiedenis toevallig? @Urbeto Ben even benieuwd wanneer hij bij PSG terecht is gekomen en of ze hem op jonge leeftijd al opgesteld hebben Edited October 22, 2023 by De Raam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost October 22, 2023 Share Gepost October 22, 2023 1 uur geleden zei De Raam: Die gast hoeft niet te kunnen springen want zal altijd op de goede plek staan, heerlijke spits hoor! Heb je ook een screentje van zijn geschiedenis toevallig? @Urbeto Ben even benieuwd wanneer hij bij PSG terecht is gekomen en of ze hem op jonge leeftijd al opgesteld hebben Je zou kunnen stellen dat Arsenal hier financieel vrij exceptionele zaken heeft gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 22, 2023 Share Gepost October 22, 2023 Zo dan, dat is een flinke winst inderdaad. Mooi om te zien dat die gasten op jonge leeftijd wel worden opgesteld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost October 22, 2023 Share Gepost October 22, 2023 10 uur geleden zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Als hij niet lang is dan is dit gewoon een kopie van Messi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 23, 2023 Share Gepost October 23, 2023 Op 22-10-2023 om 01:42 zei Urbeto: Als hij ook gewoon had kunnen springen had ik deze meneer best in m'n ploeg willen hebben. Volgens mij is dit iemand van SI ook. Ik heb nu al in verschillende FM's Federico Seoane gehad altijd een spits en vrijwel altijd heerlijk talent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 24, 2023 Share Gepost October 24, 2023 (edited) Hallo! Eens kijken of we hier een leuke SS van kunnen maken @Nom de Guerre Edited October 24, 2023 by De Raam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SantiagoMunez Gepost October 24, 2023 Share Gepost October 24, 2023 In afwachting van de full release nog even mijn savegame met Venezia overgehaald naar FM24. En daar kwam ik deze newgen weer tegen - wat een talent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reibleetsak Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 (edited) 19 uur geleden zei SantiagoMunez: In afwachting van de full release nog even mijn savegame met Venezia overgehaald naar FM24. En daar kwam ik deze newgen weer tegen - wat een talent! Een Deen die z'n carrière is begonnen bij Sparta Praag en op z'n 18e al meer dan 50 wedstrijden op hoogste niveau van Tsjechië? Interessant. Wel een hele talentvolle speler. Ben benieuwd hoe hij er op z'n top uit ziet! Edited October 25, 2023 by reibleetsak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 (edited) Och, hier ben ik heel blij mee! Haha, ik ben zo skeer bij Barcelona, geen idee hoe, dat ik deze gast niet eens een contract aan kan bieden Edited October 25, 2023 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 1 uur geleden zei La Pulga: ik ben zo skeer bij Barcelona Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 5 minuten geleden zei De Raam: Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Haha nee ook daar kan ik niks meer mee. Hoop niet dat ie weggaat, heerlijk speler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 50 minuten geleden zei De Raam: Ook geen TB dat je kunt overhevelen naar het salarisbudget? Dat is er wel eentje hoor! Niks aan het handje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Och, hier ben ik heel blij mee! Haha, ik ben zo skeer bij Barcelona, geen idee hoe, dat ik deze gast niet eens een contract aan kan bieden Zit je aan je salarisplafond? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Zit je aan je salarisplafond? Beetje aan de schulden denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 25, 2023 Share Gepost October 25, 2023 Deze zijn ook wel oke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 (edited) Ben even de tweede divisies aan het doorspitten om m'n verlanglijst te vullen. 21 wedstrijden in de Spaanse Segunda al, maar op welke positie zouden jullie hem opstellen? Is dit de nieuwe/Spaanse Beckenbauer? Edited October 28, 2023 by Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 28, 2023 Share Gepost October 28, 2023 2 uur geleden zei Brozai: Ben even de tweede divisies aan het doorspitten om m'n verlanglijst te vullen. 21 wedstrijden in de Spaanse Segunda al, maar op welke positie zouden jullie hem opstellen? Is dit de nieuwe/Spaanse Beckenbauer? Ball Winning Midfielder? Centrale middenvelder of Defensieve middenvelder dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost October 30, 2023 Share Gepost October 30, 2023 Helaas wil 'ie niet naar Ajax. Nog lekker goedkoop door jeugd contractje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts