Laki Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Heeft er dus serieus iemand Engeland genomen omdat Zuid-Afrika al bezet was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli @Grote Ree als Newbie stel ik toch maar de vraag Je mag zeker niet op je eigen inzending stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli Auteur Share Geplaatst 23 juli 1 minuut geleden zei Copywriter: @Grote Ree als Newbie stel ik toch maar de vraag Je mag zeker niet op je eigen inzending stemmen Correct! Had dat er niet bijgezet, maar klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Valt nog mee de lijst, verrassend genoeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Lijstje ingestuurd. Eindigde met een shortlist van 12 nummers, dus uiteindelijk was een top 10 met 2 reserves snel gemaakt. Nu vond ik geen van de nummers er duidelijk bovenuit schieten, dus wat mij betreft kan het wel spannend worden. Schat mijn eigen nummer nu hoger in dan op het moment dat ik hem inzond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Dit is een leuke editie hoor! Enkele enorme uitschieters naar beneden, maar verder een prima verzameling nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Mijn punten zijn op de post. Ik vond dit ook wel een leuke editie, al had het bij diverse nummers wel meer dan één beluistering nodig. Uiteindelijk niet alle nummers die ik punten waard vond ook daadwerkelijk punten kunnen geven dus dat geeft wel aan hoe degelijk het in de breedte is. Ik ben benieuwd hoe mijn inzending het gaat doen maar daar heb ik eerlijk gezegd wel vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Het is inderdaad een zeer leuke editie. Ik was wel al redelijk snel zeker welke landen mijn punten zouden krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli ik heb 1x geluisterd en ga nog een 2e keer luisteren voordat ik tot mijn definitieve keuze kom. Het gaat alle kanten op, dus ben ook benieuwd of mijn inzending nog in de smaak valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Iedereen veel plezier en moge de minst wanstaltelijke winnen. Ik ben er zeer uitzonderlijk niet bij, ik was op vakantie in Ghana.µ @Laki zal zijn 12 aan een ander moeten geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 6 uur geleden zei ivago: @Laki zal zijn 12 aan een ander moeten geven Geen probleem maar ik heb het blijkbaar wel gemerkt... Vond er in tegenstelling tot anders niets bovenuit steken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Top 5 moet haalbaar zijn normaal gesproken maar het blijft mu natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 augustus Auteur Share Geplaatst 1 augustus Tot nu toe heb ik 12 van de 28 stemlijstjes mogen ontvangen. De deadline is maandag 5 augustus. Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Zojuist zei Grote Ree: Tot nu toe heb ik 12 van de 28 stemlijstjes mogen ontvangen. De deadline is maandag 5 augustus. Toon verborgen inhoud @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@Titan@timpy00@nasje92@Chimpa@Platina32@Fantasy@Kelvin Die van mij krijg je morgen Vandaag alles voor de eerste keer luisteren en alvast een eerste schifting maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ik doe niet mee, dus volgens mij hoor ik er niet bij te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Door vakantie en drukte even gemist dat we al moesten stemmen. Ga mijn best doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 augustus Auteur Share Geplaatst 1 augustus 27 minuten geleden zei Kelvin: Ik doe niet mee, dus volgens mij hoor ik er niet bij te staan. Klopt. Had per ongeluk de mentions uit de openingspost gekopieerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Ach, ja, glad vergeten. Ik ga de deadline wel halen, dank voor de heads-up! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik vond het een beetje tegenvallen. Veel van hetzelfde eigenlijk. Ben benieuwd wat mijn nummer gaat doen. Uiterlijk zondag heb je m'n punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik hoop het maandag af te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 nummer steekt er ver bovenuit, maar over algemeen was het echt veel beter dan voorgaande rondes (al was dat ook niet moeilijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Overall inderdaad prima positief verrast, zeker ten opzichte van voorgaande edities. Veel van hetzelfde wel af en toe, maar dit lijstje was prima te pruimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus (bewerkt) Aantal leuke inzendingen en ook genoeg om tot een top tien te komen. Daarintegen ook een enkele parodie op muziek; dat zien we dan maar door de harige vingers. 4 augustus bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Geluisterd, ingeleverd, opgestuurd, gestemd en geregeld. Vond het een redelijk goede editie, dit keer. Ben wel tevreden met de top-10 en heb een paar nummers voor mijn eigen Spotify-collectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Punten ingeleverd. Mijn nummer 1 steekt er wel echt met kop en schotel bovenuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten