La Pulga Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 10 minuten geleden zei joostmakaay: Weer begonnen met FM24, een poging doen om Chelsea weer terug aan de top te brengen. Eerste halfuur enkel en alleen bezig geweest om de enorme hoeveelheid A-selectie spelers wat in te dammen, zelfs jeugdspelers met contracten van 100k p/w Met de laatste db? Dan had je binnen 24 uur Felix er ook nog bij Selectiespeler nummer 44 gaat dat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Zojuist zei La Pulga: Met de laatste db? Dan had je binnen 24 uur Felix er ook nog bij Selectiespeler nummer 44 gaat dat worden. Die nog niet gelukkig, heb dit nu weg kunnen krijgen, maar echte grootverdieners als Kepa, Sterling en Mudryk willen maar niet vertrekken ongeacht aanbiedingen van andere clubs.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Zo, ik ken echt 80% van de spelers niet. Angelo was wel een baasje in FM23, maar snap em dat je die weg gaat doen. Wat voor een beleid ga je voeren? Focus op de jeugdspelers of gewoon lekker voor de topaankopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) 23 uur geleden zei Mordurette: Waarom aanpassen als je zoveel voor staat? Dan gaat het toch juist goed? Op 19-8-2024 om 14:36 zei Becks: Als je 4-0 voor staat > niets aanpassen. Ik begon pas met aanpassen bij de 6-2, al had ik dat misschien niet moeten doen inderdaad. Op 19-8-2024 om 14:41 zei bas huijsmans: Wat is je tactiek verder? Dat is ook wel belangrijk om mee te nemen denk ik Hink een beetje op twee gedachten met de tactiek. Krijg er altijd veel tegen omdat het aanvallend is maar daardoor scoor ik dan ook weer vaak. Kan winnen tegen grotere clubs (voorronde Conference League overwinningen op Rijeka) maar kan er ook gewoon 5 tegen krijgen als ik tegen een degradant speel. Spoiler 20 augustus bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Eerste keer dat ik geheadhunted wordt in mijn journeyman Contract wel bewust klein gehouden en is ook aflopend (nog 8 maand) om opties open te kunnen houden, wat het meer waarschijnlijk maakt dat iemand achter ik gaat (ook 3.5 sterren reputatie nu en aan mijn laatste coaching diploma bezig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 14 uur geleden zei Pino: Ja je kutn alleen maar speler op amateurbasis halen, je traint maar 2x per week, spelers kunnen ieder moment vertrekken. Ik denk dat je beter kan wachten tot na de transferwindow en er wat meer bekend is over spelers en dergelijke. Want nu is het een onmogelijke taak om ze überhaupt niet te laten degraderen (reputatie van 1500 is veels te laag eigenlijk voor zo'n club). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Tipje als je spelers verhuurt: Bonus bij competitiedoel. Gewoon makkelijkst te behalen doel, zoals bij ontlopen van degradatie. Vaak lukt onderhandelen over maandbedrag en loon niet erg en dan is een bonus 2 miljoen als bijvoorbeeld AS Roma niet degradeert, best lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 14 minuten geleden zei MetalMichael: Tipje als je spelers verhuurt: Bonus bij competitiedoel. Gewoon makkelijkst te behalen doel, zoals bij ontlopen van degradatie. Vaak lukt onderhandelen over maandbedrag en loon niet erg en dan is een bonus 2 miljoen als bijvoorbeeld AS Roma niet degradeert, best lekker. Zal het eens gaan proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus United being United. Eén van de realistische dingen in FM is dat het ook daar een gigantische grafclub is . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 8 uur geleden zei JesseNL: Hoe wil je spelen? Zowel qua rollen als instructies is dit niet optimaal. Rechterkant (te) aanvallend. Aantal instructies waarvan ik denk, heb je ze echt nodig? Dan doel ik op de over elkaar heen gaan (vertraagt het spel enorm en doen AVV's al van nature). Keeper ultra-aanvallend maar vervolgens wel het spel laten vertragen? Spelers bewust vrijlaten? Binnenkant? Zou het qua instructies gaan strippen en kijken wat je echt nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Iemand enig idee waarom een Steam download (Lower League file) waar ik op Geabonneerd ben niet te selecteren is bij het starten van FM Save? (editor files). Hij komt niet in dat lijstje te staan. Is recent nog geupdate, en ook voor FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) Vorig jaar kampioen met 79 punten en 111 goals voor... 20 augustus bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Op 19-8-2024 om 13:28 zei Laki: Dan vind je deze speler in de Portugese vierde klasse (!). Wil hij niet komen omdat er een rivaliteit tussen de twee ploegen is Een jaar later... En al een match gespeeld voor PSG Toch echt wel balen dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Zal ik weer eens een keer een nieuwe game starten met FM24? Of komt FM25 al binnen enkele weken uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 2 minuten geleden zei MisterX: Zal ik weer eens een keer een nieuwe game starten met FM24? Of komt FM25 al binnen enkele weken uit? https://letmegooglethat.com/?q=when+fm25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 2 minuten geleden zei rich ruzzian: https://letmegooglethat.com/?q=when+fm25 Het toont heel groot 1 juli. Dus dat klopt totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 3 minuten geleden zei MisterX: Het toont heel groot 1 juli. Dus dat klopt totaal niet. FM 25 Launch & Release Date FM 24 was released on Monday, November 6, and the latest version of the game will likely be launched around the same time this year. Graag gedaan, bron: Google Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 4 minuten geleden zei MisterX: Het toont heel groot 1 juli. Dus dat klopt totaal niet. Je snapt niet dat het datum van verschijning is van het artikel? Doorklikken enz is je vreemd schijnbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 9 minuten geleden zei MisterX: Het toont heel groot 1 juli. Dus dat klopt totaal niet. Het is een bericht van 1 juli. Een beetje moeite doen mag wel. https://manutd.nl/football-manager-2025-wat-weten-we-al-en-wat-verwachten-we-nog/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Wie gaat nog meer melden dat 1 juli niet klopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) Carrière overzicht van @Magikarp ook maar eens doorgevoerd in mijn eigen Excel opzet. Dank voor het (onbedoelde) voorbeeld! Meest recente toevoeging aan de prijzenkast is het WK voor Clubs. 20 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus (bewerkt) Het is de laatste dag van de transfermarkt in 2024 en ik ben op zoek naar ervaring op het middenveld. Heb twee keuzes; Domen Črnigoj of Leo Štulac. Komen beide uit Koper (club waarmee ik ook speel) en hebben beide ervaring in de Serie A en voor het nationale team van Slovenië. Ze kosten beide zo'n 300k, 400k en vragen een goed salaris. Wat allemaal geen probleem hoeft te zijn want ik verkoop een talentvolle middenvelder voor 3m. De vraag is of jullie het waard vinden om redelijk wat geld neer te leggen voor een 28+ jarige middenvelder. 21 augustus bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 1 uur geleden zei JesseNL: Het is de laatste dag van de transfermarkt in 2024 en ik ben op zoek naar ervaring op het middenveld. Heb twee keuzes; Domen Črnigoj of Leo Štulac. Komen beide uit Koper (club waarmee ik ook speel) en hebben beide ervaring in de Serie A en voor het nationale team van Slovenië. Ze kosten beide zo'n 300k, 400k en vragen een goed salaris. Wat allemaal geen probleem hoeft te zijn want ik verkoop een talentvolle middenvelder voor 3m. De vraag is of jullie het waard vinden om redelijk wat geld neer te leggen voor een 28+ jarige middenvelder. Ik koop zelden oudere spelers. Ik koop liever talenten van onder de +/- 21 jaar. Ik heb alleen geen idee of je de mogelijkheid hebt om veel talenten op te kopen en deze op te leiden. Dat is namelijk niet voor iedere club weggelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 5 uur geleden zei JesseNL: Het is de laatste dag van de transfermarkt in 2024 en ik ben op zoek naar ervaring op het middenveld. Heb twee keuzes; Domen Črnigoj of Leo Štulac. Komen beide uit Koper (club waarmee ik ook speel) en hebben beide ervaring in de Serie A en voor het nationale team van Slovenië. Ze kosten beide zo'n 300k, 400k en vragen een goed salaris. Wat allemaal geen probleem hoeft te zijn want ik verkoop een talentvolle middenvelder voor 3m. De vraag is of jullie het waard vinden om redelijk wat geld neer te leggen voor een 28+ jarige middenvelder. Als je het kan missen zou ik het gewoon lekker aftikken voor één van de twee spelers. Een beetje ervaring in je ploeg is echt niet verkeerd. Wie van de twee de betere is is op basis van je screens niet echt te zien, maar gezien het niveau van de Sloveense competitie zullen het allebei versterkingen zijn. Tipje voor een Sloveense middenvelder nog, al zij het wat minder ervaren: Enrik Ostrc. Heb ik hier in Zweden bij ÖIS enige seizoenen als ideale twaalfde man gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Mogen jullie raden welke twee posities nu uitgerekend het dunst bezet zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten