Copywriter Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Zojuist zei Rossini': Iemand nog een leuke suggestie voor een nieuwe save? In Europa, maar niet in een top 5 land RB Salzburg in Oostenrijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 1 minuut geleden zei Rossini': Iemand nog een leuke suggestie voor een nieuwe save? In Europa, maar niet in een top 5 land FC Basel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 I'm not crying... Mijn eerste 1k-speler ooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Even mijzelf vermaken met Real Madrid door ongegeneerd te domineren Een keer wat anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Lekker seizoentje tot nu toe in de Afrikaanse CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Soms heb je zo'n wedstrijd waar gewoon alles er in vliegt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Ik moet snel weg hier.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Na een aantal maanden geen zin in FM te hebben ben ik deze keer maar eens begonnen met Schalke 04 met een recente data update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Tweede poging om het over te nemen van Andrea Pirlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 Koekoek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 24 minuten geleden zei MetalMichael: Koekoek. Welk seizoen is dit? In mijn game in 2040 heeft hij ook ongeveer deze stats. Alleen motiveren is bij mij een 14. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Welk seizoen is dit? In mijn game in 2040 heeft hij ook ongeveer deze stats. Alleen motiveren is bij mij een 14. 38-39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost August 17, 2024 Share Gepost August 17, 2024 1 uur geleden zei MetalMichael: Koekoek. Lijkt me een goeie assistant-manager! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 11 uur geleden zei Steels: Lijkt me een goeie assistant-manager! Aan het eind van hun carrière willen ze doorgaans alleen nog maar directeur voetbalzaken of scout zijn. Heb op die manier ook wel eens Bielsa als scout gehad voor een paar seizoenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 In me Roda game Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 21 uur geleden zei Pino: Ik moet snel weg hier.... Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 7 minuten geleden zei Pino: Ben naar kampioen Arsenal gegaan, omdat hun manager Komapny gek genoeg na nr 7 Newcastle vertrok. Maar merk dat ik me snel verveel in de top dus ben aan het kijken voor een nieuwe save, aan het zoeken naar een goede DB voor dit seizoen. wellicht Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Of ga eens aan de slag in Verweggistan. Ik heb een paar geweldige estafettesaves gehad in kleine(re) landen. Cyprus, Slovenië en Albanië springen er in dat opzicht wel uit. In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is. https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/743-the-fm-update-2425-season-august-v2 Heb deze gedownload daar zit ook een megapack in met heel veel competities dus ik ga eens kijken of ik daar iets leuks kan vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 13 minuten geleden zei Pino: In die landen merk ik dat ik vrij snel de domestic league overheers en alleen europees voetbal nog een beetje interessant is. Dat klopt wel, maar om de financiële kloof naar Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en PSG te dichten vanuit Albanië of Cyprus is wel een dingetje, zeker als je ook met HG-regels wordt geconfronteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 Dit is natuurlijk wel heel interessant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 25 minuten geleden zei Pino: Dat wordt Bordeaux in vuur & vlam zetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 18, 2024 Author Share Gepost August 18, 2024 Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 23 minuten geleden zei Fantasy: Nog twee potten te gaan. Porto thuis en Sporting CP uit De eerste drie gaan de CL in, #4 speelt voorrondes CL en #5 gaat naar de groepsfase van de EL. Niet dat we wat in de Champions League te zoeken hebben, maar dit zou me een partij zuur zijn als we dat nog weg gaan geven... Wordt spannend zeg! Voetballend misschien een stap te hoog, maar financieel wel lekker om mee te pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost August 18, 2024 Share Gepost August 18, 2024 Hoezo spannend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts