KayDeManaager Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 Mijn stem gaat naar Zach Williams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2021 Ook in deze halve finale was er weer een duidelijke winnaar. Met 5-1 wint Zach Williams. Hierdoor heeft @nasje92 beide halve finalisten in de finale staan. De finalisten zijn: Smith & Burrows: @ElPrincipito Yola: @Bolderbast Zach Williams: @chrisje1993 De finalisten hebben nog met een laatste inzending te komen. Ik zie deze dan ook graag voor: Woensdag 3 Februari 23:59 uur tegemoet komen!! Gefeliciteerd aan alle finalisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Helaas is mijn Young Gun Silver Fox in het zicht van de haven gestrand. Ik nam al een behoorlijk risico door deze opname in te sturen, want ik wilde het vuurwerk voor de finale bewaren. Als tegenover jouw 'still' dan een inzending wordt gezet die er niet alleen gelikt uit ziet, maar ook een audio-nabewerking kent waar de makers van de MTV VMA's jaloers op zouden zijn, dan weet je dat je kansloos gaat zijn. Felicitaties aan @chrisje1993 en vanuit hieruit ook alvast een dankwoord voor het strakke organiseren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2021 We zijn aanbeland bij de Finale!!! Het gaat nog tussen Zach Williams @chrisje1993, Yola @Bolderbast en Smith en Burrows @ElPrincipito. Van de coaches zal alleen @ivago rustig achterover kunnen leunen aangezien hij geen finalist heeft. Yola: Zach Williams: Smith en Burrows: Dan het stemmen: Je definitieve stem graag in een pb sturen!! Wel wil ik iedereen die stemt vragen om hier jullie mening over de finalisten te posten. Zo houden we het hier ook een beetje levend . Deadline voor het stemmen: Woensdag 10 Februari 18:00 Uur @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Jeroen. @Kowet @Titan @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Chimpa @Roprop @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @ivago @Rogier. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Qua artiest is er in principe maar 1 die mij aanspreekt, alleen vind ik de nummerkeuze daarin vrij jammer. Bovendien is dit een 'voice'-contest en daarin valt er voor mij maar 1 op. Over die 3e ga ik het niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Een hele mooie finale, met 3 gelijkwaardige artiesten. Laten we beginnen met Yola. De enige vrouw in deze finale, hele mooie stem waar ik oprecht van kan genieten. Een genre waar ik normaal gesproken geen fan van ben, maar naar deze vrouw zou ik goed naar kunnen luisteren. Voor een concert? Nee. Voor in een café met een lekkere koffie o.i.d.? Zeker! Dan Zach Williams.... Echt ontzettend mooi. Een prachtige warme stem waarmee hij echt een boodschap overbrengt in dit nummer. Hier zou ik zeker naar een concert van gaan. Dat zou dan dik 1,5 uur lang genieten zijn. Na het horen van dit nummer, deze ook meteen in mijn playlist gezet. Genoten! Tot slot Smith & Burrows, tja wat moet ik zeggen. Een prachtige stem natuurlijk en wat mij betreft de favoriet om te winnen. Ook dit nummer weer prachtig, deze hoef ik echter niet toe te voegen aan mijn playlist, want hij stond er al in. Ook Smith & Burrows zou ik graag bezoeken in een concertzaal wanneer dat weer mag. Smith & Burrows dus de favoriet wat mij betreft, maar ik ben ook erg verrast door de andere twee artiesten. Maar waren deze goed genoeg om mijn stem te krijgen??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Yola: krachtige, doch zeer typische vrouwelijke soul-vocal. Qua voice zeker overtuigend maar de zeemzoeterige pathos van de song bracht toch spontaan een onaangenaam rommelen van de spijsverteringsorganen teweeg bij mij. Zach Williams: doet lustig mee aan de pathetiek, zij het in een modern country-jasje. Het wordt me eens te meer duidelijk waarom mijn artiesten de finale niet haalden, en ergens waardeer ik ze hierom nog meer. Met zoiets kom je bij mij niet binnen. Smith & Burrows: Van de stem van Tom Smith ben ik dan wel weer erg fan. De cover van 80's one hit wonder Black wordt hier erg subtiel en warm naar een hoger niveau getild Ook Katie Melua coverde deze hit al eens. Zij heeft dan weer het voordeel dat ze veel aangenamer is om naar te kijken. Maar Tom, die brengt het veel en veel beter. De winnaar van deze Voice is voor mij dan ook een meer dan duidelijke zaak. Ik zal zelf echter niet stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 1 finalist die ik nog wel live zou willen zien die andere 2 zou ik direct bij omdraaien en weglopen. Not my cup of tea. Heb betere artiesten voorbij zien komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Vond deze finale om eerlijk te zijn tegenvallen. We hebben een dame die met haar weliswaar originele stem mij totaal niet weet te raken, een band die ongelofelijk catchy werk speelt maar met zoveel nabewerking dat ik mij oprecht afvraag wat hier nog live aan is en een duo waarbij de leadzanger eigenlijk veel te bekend is wat mij betreft voor zo'n competitie als deze. Dat maakt dan ook dat ik mij ook onthoud van stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Eens met bovenstaande. Enorme boutfinale, geen Grote Reetje aan. Geen verdedigbare stem waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2021 Ondanks dat er niet veel gestemd is hebben we wel een winnaar/winnares. Er zijn in totaal maar 4 stemmen binnen gekomen. Op de 3de plaats met 0 stemmen: Smith & Burrows @ElPrincipito Op de 2de plaats met 1 stem: Yola @Bolderbast Dan blijft er nog maar eentje over met 3 stemmen: Zach Williams is de winnaar van deze editie. Hiermee gefeliciteerd @chrisje1993 en coach @nasje92!! Verder wil ik ten eerste @nasje92 @ivago en @bas2204 bedanken voor de tijd en hun inzet als coach zijnde. Ook iedereen die artiesten ingezonden hebben bedankt! En natuurlijk last but not least iedereen die gestemd heeft. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Hoppa! Lil' kleine gaat er zomaar vandoor met Zilver en Goud! Wel jammer dat er zo weinig gestemd is in de finales. Verder heel veel plezier beleefd als het zijn van coach, met name in de auditieronde waarin het leuk duelleren was met @bas2204 en @ivago. @chrisje1993 bedankt voor de vlekkeloze organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Bedankt coaches @nasje92, @ivago, @bas2204 Leuke editie. Wel zonde dat het na die blind auditions wat stil is komen te vallen maar heb weer wat nieuwe muziek opgedaan. Wellicht niet helemaal de finale of winnaar die passend is, maar dan hadden mensen maar wat meer moeten stemmen. Dank voor de uitstekende organisatie @chrisje1993. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Inderdaad jammer dat er in de finale uiteindelijk zo weinig is gestemd. Deze competitie verdient wat dat betreft eigenlijk een beter einde. Desondanks @chrisje1993 heel erg bedankt voor de leuke organisatie! @nasje92 en @chrisje1993 samen gefeliciteerd met de overwinning! (Wacht even, hier kleeft natuurlijk wel een vleugje potentiële valsspelerij aan...) En bedankt ook nog een keer @ivago als waardige tegenstander en coach die jammer genoeg geen artiest in de finale wist te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 2 minuten geleden zei Bolderbast: Bedankt coaches @nasje92, @ivago, @bas2204 Leuke editie. Wel zonde dat het na die blind auditions wat stil is komen te vallen maar heb weer wat nieuwe muziek opgedaan. Wellicht niet helemaal de finale of winnaar die passend is, maar dan hadden mensen maar wat meer moeten stemmen. Dank voor de uitstekende organisatie @chrisje1993. Ik sluit me aan bij deze meneer. Lekker gewerkt Chrisje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2021 4 minuten geleden zei Bolderbast: Bedankt coaches @nasje92, @ivago, @bas2204 Leuke editie. Wel zonde dat het na die blind auditions wat stil is komen te vallen maar heb weer wat nieuwe muziek opgedaan. Wellicht niet helemaal de finale of winnaar die passend is, maar dan hadden mensen maar wat meer moeten stemmen. Dank voor de uitstekende organisatie @chrisje1993. Zal ook zeker hetgeen wat (ik dacht) jij opperde op het gebied van het stemmen om het topic levendig te houden tijdens die rondes meenemen voor een eventueel volgende editie. Ik hoop zelf wel dat iemand anders dit een keer wilt organiseren. Lijkt me namelijk superleuk om het eens van de coachstoel te ervaren. (mits ik hiervoor gekozen word natuurlijk). Dus bij deze openlijke sollicitatie voor iedereen hahahaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Bedankt voor de organisatie @chrisje1993. Wat een afgang voor ons @bas2204. Ik ga mijn verdriet verdrinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 38 minuten geleden zei chrisje1993: Zal ook zeker hetgeen wat (ik dacht) jij opperde op het gebied van het stemmen om het topic levendig te houden tijdens die rondes meenemen voor een eventueel volgende editie. Yes, was ik. Ik denk dat dit inderdaad wel een toevoeging is, maar of het echt een oplossing is weet ik niet. Vanaf de halve finales kon je ook stemmen en was er helaas nog niet heel veel activiteit. Gok dat mensen ook snel dit prachtige initiatief links laten liggen als hun liedjes uit de running zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 10 minuten geleden zei Bolderbast: Yes, was ik. Ik denk dat dit inderdaad wel een toevoeging is, maar of het echt een oplossing is weet ik niet. Vanaf de halve finales kon je ook stemmen en was er helaas nog niet heel veel activiteit. Gok dat mensen ook snel dit prachtige initiatief links laten liggen als hun liedjes uit de running zijn. Klopt helemaal volgens mij. Eens de battles voorbij zijn het nog enkel de coaches en de overgebleven inzenders die nog meevolgen. Geen idee hoe dat op te lossen. Ik heb me in ieder geval enorm vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Wat heerlijk dat chrisje zichzelf in de post feliciteert! Felicitaties aan de winnaar en nogmaals dank aan onze organisator! Uitstekende organisatie maar ik ben inmiddels al niet meer anders van 'm geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Bedankt voor de organisatie @chrisje1993. Wat een afgang voor ons @bas2204. Ik ga mijn verdriet verdrinken. Doe dat, ik neem er ook maar een biertje of een glaasje whisky op vanavond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 15 minuten geleden zei bas2204: Doe dat, ik neem er ook maar een biertje of een glaasje whisky op vanavond... Ik wil jou wel bedanken coach, voor al het vertrouwen, de adviezen en mentale prikkelingen om beter te presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Bedankt voor de organisatie @chrisje1993en een meer dan terechte winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Bedankt voor de organisatie @chrisje1993! Ik heb mijzelf onthouden van stemming in de latere rondes omdat ik alle inzendingen niet om aan te horen vond, dus kon daar ook moeilijk een gefundeerde beslissing in maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Nu afwachten tot er een nieuwe Voice komt. Wie durft het aan? (Ik alvast niet :D) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten