Jump to content

The Voice MU

Recommended Posts

• Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Algemene mededeling. Als Tiziano Ferro deze editie wint laat ik zijn naam op mijn lul tatoeëren. Er komt dan alleen wel Tiz te staan 

Hierbij zal ik dan ook maar als laatste van de drie onthullen dat ik ben gevraagd om op de rode stoel plaats te nemen als coach voor deze editie van The Voice. Als ervaren deelnemer en eenmalig winnaa

Ooow ja, @chrisje1993 heeft oog voor de senioren hier op MU, ,en een Belg dan nog (!) want ook ik kreeg een plaats op één van de zo gegeerde draaistoelen waar menige meubelzaken een puntje aan kunnen 

Posted Images

529ysfwe6g0f.png

We zijn aangekomen bij de Knockouts. Hierbij zullen er máár twee artiesten door gaan naar de Halve Finale. In deze ronde zal er per team gekeken worden naar alle inzendingen. Dit keer zal er ook gestemd gaan worden. Je mag stemmen als je geen enkele artiest hebt in dat team. De twee overige coaches mogen ook stemmen. Verder hebben @KayDeManaager en @Sophomore ook aangegeven in het begin om in het publiek te gaan zitten en dus ook die mogen hun stem uitbrengen. De artiest met de meeste stemmen gaat meteen door. De coach mag voor de laatste keer zijn stempel drukken en de tweede artiest uitkiezen die doorgaat. Zijn er verder nog vragen stel ze gerust. We gaan beginnen met team @nasje92

Ron Pope @ElPrincipito

Tiziano Ferro @Erwin.

Yola @Bolderbast

Zach Williams @chrisje1993

Augustana @ElPrincipito

Azure Ryder @007mark

Orville Peck @Richarð.

Deadline voor het stemmen: Woensdag 23-12 23:59

Mensen die mogen stemmen:

@Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Keko @komodo25 @Kowet @The Saint @Titan @Zeus @bas2204 @Grote Ree @KayDeManaager @Sophomore

Mensen die misschien ook nog willen stemmen?

@Tamara84 @Badmuts @Chiemel @Roprop @Satyr @Vilhena @Christian. @Lazvic @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @Rogier. 

41 minuten geleden zei Bolderbast:

Wat is eigenlijk de reden dat je per pb moet stemmen? Dat kan toch openbaar? Zorgt ook voor wat discussie en interactie.

Goeie vraag eigenlijk.

De reden dat ik hiervoor gekozen heb is, omdat in het echt stem je ja ook niet openbaar, maar worden alle stemmen geteld en dan pas bekend gemaakt wie de meeste stemmen heeft.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Wat is eigenlijk de reden dat je per pb moet stemmen? Dat kan toch openbaar? Zorgt ook voor wat discussie en interactie.

Ik volg jou hierin. The Voice lijkt altijd wat stil te vallen eens de live rondes er zijn, en dat komt doordat de interactie grotendeels wegvalt. Misschien toch een denkpiste @chrisje1993?

xmkatxo7s72.png

Alle stemmen zijn geteld! Twee artiesten hadden GEEN enkele stem mogen ontvangen. Tiziano Ferro en Augustana van @Erwin. en @ElPrincipito. Drie artiesten hebben EEN stem gekregen. Ron Pope, Yola en Orville Peck van @ElPrincipito, @Bolderbast en @Richarð.. Dan gaan we naar beste twee volgens de stemmers. Met DRIE stemmen als tweede geëindigd: Azure Ryder van @007mark. Hiermee mag ik Zach Williams van @chrisje1993 alvast feliciteren met een plek in de Halve Finale! Aan @nasje92 de keus om nog 1 artiest mee te nemen. 

Als tweede is het aan het team van @bas2204

The Teskey Brothers: @chrisje1993

Esparanza Spalding: @The Saint

Marcus King: @Fabian.

A Balladeer: @ElPrincipito

Smith & Burrows: @ElPrincipito

Young Gun Silver Fox: @Grote Ree

Kadavar: @Jeroen.

DEADLINE voor het stemmen: Woensdag 30-12 15:00 Uur

@Erwin. @Bolderbast @007mark @Richarð. @komodo25 @Zeus @Rogier. @Keko @Kowet @nasje92 @ivago @Titan @Tamara84 @Satyr @Badmuts @KayDeManaager @Sophomore @Chiemel @Roprop @Vilhena @Christian. @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW

• Erwin. unpinned this topic