chrisje1993 Geplaatst 30 december 2020 Auteur Share Geplaatst 30 december 2020 Ondanks dat er dit keer minder gestemd is geworden hebben we wel een winnaar gekregen. Voor Esparanza Spalding van @The Saint en Marcus King van @Fabian. was het helaas een teleurstelling, want beide hadden geen enkele stem gekregen. Dan hebben we The Teskey Brothers @chrisje1993, A Balladeer @ElPrincipito, Young Gun Silver Fox @Grote Ree en Kadavar @Jeroen. eindigen gelijk met 1 stem. Dan de winnaar met TWEE stemmen. Smith & Burrows van @ElPrincipito. Aan @bas2204 de keus tussen de overige artiesten wie hij als tweede artiest meeneemt naar de halve finale! @ivago Allan Rayman: @Zeus Pitou: @Keko Polly Scattergood: @The Saint Angel Olsen: @Bolderbast The Indien: @007mark Joy Crookes: @Rogier. The Mysterons: @komodo25 Deadline voor het stemmen: Zondag 3-1 23:00 Uur @ElPrincipito @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @bas2204 @KayDeManaager @Sophomore @Tamara84 @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW Verder wens ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Hoppa! Met ten minste één inzending door. Gracias! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Wauw, dat is een verrassende uitlsag voor mij. Wel jammer dat er zo weinig gestemd is. Als coach had ik wel wat zaken in mijn hoofd. En met het stemgedrag in mijn achterhoofd, neem ik als tweede act Young Gun Silver Fox van @Grote Ree mee naar de halve finales Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Top! Bedankt voor het vertrouwen@bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Ah kak, niet gestemd. Wel zonde, want Smith & Burrows is in mijn ogen te bekend om het tot de halve finale te schoppen. Althans de stem van Tom Smith dan. Had eigenlijk The Teskey Brothers wel als gedoodverfde favoriet, maar Young Gun Silver Fox is ook uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 3 springen er hier uit voor mij, dus ik ga er al minstens ene moeten laten gaan met hartzeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2021 @ElPrincipito @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @bas2204 @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW Friendly reminder!! Heb je nog niet gestemd doe dat dan snel! Deadline ligt op morgenavond 23:00 Uur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2021 Dan de laatste uitslag deze ronde!!! Polly Scattergood van @The Saint, Angel Olsen van @Bolderbast en Pitou van @Keko hebben geen enkele stem weten te krijgen. The Mysterons van @komodo25, The Indien van @007mark en Allan Rayman van @Zeus kregen allemaal 1 stem!. De winnaar in deze ronde bij team @ivago is met 3 stemmen: Joy Crookes van @Rogier. Aan @ivago dan nog de keus om 1 iemand een herkansing te geven en alsnog mee te nemen naar de Halve Finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Ik hoopte al op Joy Crookes ftw, al van meet afg aan een artieste die ik zover mogelijk wilde meenemen. Degene die ik als tweede meeneem is iemand die mij doorheen de rondes steeds meer is beginnen opvallen en waar ik ondertussen danig fan van ben geworden. De halve finales worden wellicht het eindpunt voor dit Team ivago-lid want er werden geen stemmen aan gegeven. Van mij krijgt ze die echter wel, want Angel Olsen van @Bolderbast heeft mijn muzikaal hart veroverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Helaas ook de laatste is er uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Dat had ik absoluut niet verwacht. Dank @ivago voor je verfijnde smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Verdomme. Door het publiek wederom als 2e gekozen, waarna de coach het vervolgens negeert :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2021 En daarmee is ook de laatste halve finalist bekend. Team @nasje92 Zach Williams @chrisje1993 Yola @Bolderbast Team @bas2204 Smith & Burrows @ElPrincipito Young Gun Silver Fox @Grote Ree @ivago Joy Crookes @Rogier. Angel Olsen @Bolderbast Het is nu aan jullie om tot een volgend nummer te komen die uiteraard live moet zijn. Verder vraag ik ook aan de coach om in een berichtje te sturen wie op 1 en wie op 2 moet staan van zijn team. Dit vanwege het volgende: In de halve finale worden er weer 3 battles gespeeld. Alleen dit keer niet binnen eigen team maar volgens het volgende willekeurige: Nummer 1 team @bas2204 tegen Nummer 2 team @ivago Nummer 1 team @ivago tegen Nummer 2 team @nasje92 Nummer 1 team @nasje92 tegen Nummer 2 team @bas2204 Voor de coach word het dus vrij willekeurig tegen wie welke artiest komt want je weet niet in welke volgorde de andere coaches zijn artiesten neerzet. Deadline staat op wanneer ik alles binnen heb . Dus hoe sneller ik alles binnen heb hoe eerder we beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 @chrisje1993 @Bolderbast Ik ontvang graag in een PM welk nummer jullie voorkeur heeft voor de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 @chrisje1993 je kan geen berichten meer ontvangen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2021 37 minuten geleden zei ivago: @chrisje1993 je kan geen berichten meer ontvangen :p Nu wel weer als het goed is!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Op 5-1-2021 om 19:32 zei Bolderbast: Dat had ik absoluut niet verwacht. Dank @ivago voor je verfijnde smaak. Ik vind haar ge-wel-dig !!! Kies maar snel weer zo'n lekker vet nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik heb alles al mogen ontvangen voor de Halve Finale. We gaan dan ook maar meteen beginnen met het eerste duel in deze ronde. Het gaat hier om Smith & Burrows tegen Angel Olsen. Smith & Burrows: @ElPrincipito Angel Olsen: @Bolderbast Op het gebied van stemmen gaat het nu wel ietsje anders. Dit keer plaats je je stem hier in het topic. Zet de artiest waar je op stemt dikgedrukt en tag me even erbij. Als ik hem geliked heb, heb ik hem gezien en meegenomen. Je hebt nu dus ook de mogelijkheid om een uitleg voor je stem eventueel te geven. Deadline voor het stemmen: Zaterdag 16 Januari 12:00 Uur @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Hoef het allebei niet nog een keer te horen, maar die jankvrouw heeft in elk geval nog een enigszins interessante muzikale compositie. Die andere vind ik geen reetje aan. Dus ik stem dan maar op Angel Olsen, ook al had hier Rayman moeten staan natuurlijk. @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Laten we beginnen met Angel Olsen. Ik vind het eigenlijk helemaal niks. Toch is de muziek die ze maken nog wel oké, die stem irriteert mij. Nee, voor mij is dit ‘m niet. Smith and Burrows, de favoriet om te winnen wat mij betreft. Al vind ik deze opname wat minder. Maar ik verwacht te weten wat er gaat komen in de finale en dat nummer moet iedereen horen denk ik! Dus mijn stem gaat naar Smith and Burrows! @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Smith & Burrows zonder twijfel. Geen topper, maar Angel Olsen vind ik niks @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ook voor mij is de keuze 'makkelijk' in deze battle om mn stem te drukken! Ik ga voor Smith & Burrows mede vanwege dat het ook het nummer was dit jaar van 3FM Serious Request.@chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 uur geleden zei Zeus: Hoef het allebei niet nog een keer te horen, maar die jankvrouw heeft in elk geval nog een enigszins interessante muzikale compositie. Die andere vind ik geen reetje aan. Dus ik stem dan maar op Angel Olsen, ook al had hier Rayman moeten staan natuurlijk. @chrisje1993 Zeus, haal die Griekse literatuur uit de oren. Tom Smith geen reetje aan? Dat is de artistieke wederopstanding van muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Mogen de overige coaches ook stemmen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 10 minuten geleden zei nasje92: Mogen de overige coaches ook stemmen? Ligt eraan of je op Smith & Burrows stemt. Anders niet. Groet @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten