Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

31BlMe1.png

Ondanks dat er dit keer minder gestemd is geworden hebben we wel een winnaar gekregen. Voor Esparanza Spalding van @The Saint en Marcus King van @Fabian. was het helaas een teleurstelling, want beide hadden geen enkele stem gekregen. Dan hebben we The Teskey Brothers @chrisje1993A Balladeer @ElPrincipitoYoung Gun Silver Fox @Grote Ree en Kadavar @Jeroen. eindigen gelijk met 1 stem. Dan de winnaar met TWEE stemmen. Smith & Burrows van @ElPrincipito. Aan @bas2204 de keus tussen de overige artiesten wie hij als tweede artiest meeneemt naar de halve finale!

@ivago

Allan Rayman: @Zeus

Pitou: @Keko

Polly Scattergood: @The Saint

Angel Olsen: @Bolderbast

The Indien: @007mark

Joy Crookes: @Rogier.

The Mysterons: @komodo25

Deadline voor het stemmen: Zondag 3-1 23:00 Uur

@ElPrincipito @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @bas2204 @KayDeManaager @Sophomore @Tamara84 @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW

Verder wens ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ElPrincipito @Erwin. @Richarð. @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @bas2204 @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW

Friendly reminder!! Heb je nog niet gestemd doe dat dan snel! Deadline ligt op morgenavond 23:00 Uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Z4A0UgN.png

Dan de laatste uitslag deze ronde!!!

Polly Scattergood van @The SaintAngel Olsen van @Bolderbast en Pitou van @Keko hebben geen enkele stem weten te krijgen. The Mysterons van @komodo25The Indien van @007mark en Allan Rayman van @Zeus kregen allemaal 1 stem!. De winnaar in deze ronde bij team @ivago is met 3 stemmen:

Joy Crookes van @Rogier.

Aan @ivago dan nog de keus om 1 iemand een herkansing te geven en alsnog mee te nemen naar de Halve Finale!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoopte al op Joy Crookes ftw, al van meet afg aan een artieste die ik zover mogelijk wilde meenemen.

Degene die ik als tweede meeneem is iemand die mij doorheen de rondes steeds meer is beginnen opvallen en waar ik ondertussen danig fan van ben geworden.

De halve finales worden wellicht het eindpunt voor dit Team ivago-lid want er werden geen stemmen aan gegeven.

Van mij krijgt ze die echter wel, want Angel Olsen van @Bolderbast heeft mijn muzikaal hart veroverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LenE5HA.png

En daarmee is ook de laatste halve finalist bekend.

Team @nasje92

Zach Williams @chrisje1993

Yola @Bolderbast

Team @bas2204

Smith & Burrows  @ElPrincipito

Young Gun Silver Fox @Grote Ree

@ivago

Joy Crookes @Rogier.

Angel Olsen @Bolderbast

Het is nu aan jullie om tot een volgend nummer te komen die uiteraard live moet zijn. Verder vraag ik ook aan de coach om in een berichtje te sturen wie op 1 en wie op 2 moet staan van zijn team. Dit vanwege het volgende:

In de halve finale worden er weer 3 battles gespeeld. Alleen dit keer niet binnen eigen team maar volgens het volgende willekeurige:

Nummer 1 team @bas2204 tegen Nummer 2 team @ivago

Nummer 1 team @ivago tegen Nummer 2 team @nasje92

Nummer 1 team @nasje92 tegen Nummer 2 team @bas2204

Voor de coach word het dus vrij willekeurig tegen wie welke artiest komt want je weet niet in welke volgorde de andere coaches zijn artiesten neerzet. 

Deadline staat op wanneer ik alles binnen heb ;) . Dus hoe sneller ik alles binnen heb hoe eerder we beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IOUCZo3.png

Ik heb alles al mogen ontvangen voor de Halve Finale. We gaan dan ook maar meteen beginnen met het eerste duel in deze ronde.

Het gaat hier om Smith & Burrows tegen Angel Olsen.

Smith & Burrows: @ElPrincipito

Angel Olsen: @Bolderbast

Op het gebied van stemmen gaat het nu wel ietsje anders. Dit keer plaats je je stem hier in het topic. Zet de artiest waar je op stemt dikgedrukt en tag me even erbij. Als ik hem geliked heb, heb ik hem gezien en meegenomen. Je hebt nu dus ook de mogelijkheid om een uitleg voor je stem eventueel te geven.

Deadline voor het stemmen: Zaterdag 16 Januari 12:00 Uur

@Erwin. @Richarð. @Fabian. @Tamara84 @Grote Ree @Jeroen. @Kowet @Titan @nasje92 @KayDeManaager @Sophomore @FMNOOB @Satyr @Badmuts @Chiemel @Roprop @Chimpa @Rossi @FlyD @StanleyW @komodo25 @Zeus @The Saint @007mark @Keko @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we beginnen met Angel Olsen. Ik vind het eigenlijk helemaal niks. Toch is de muziek die ze maken nog wel oké, die stem irriteert mij. Nee, voor mij is dit ‘m niet.

Smith and Burrows, de favoriet om te winnen wat mij betreft. Al vind ik deze opname wat minder. Maar ik verwacht te weten wat er gaat komen in de finale en dat nummer moet iedereen horen denk ik! 

Dus mijn stem gaat naar Smith and Burrows

@chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Zeus:

Hoef het allebei niet nog een keer te horen, maar die jankvrouw heeft in elk geval nog een enigszins interessante muzikale compositie. Die andere vind ik geen reetje aan.

Dus ik stem dan maar op Angel Olsen, ook al had hier Rayman moeten staan natuurlijk.

@chrisje1993

Zeus, haal die Griekse literatuur uit de oren. Tom Smith geen reetje aan? Dat is de artistieke wederopstanding van muziek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites