Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik zat net toevallig te zappen en toen zag ik Harry From Holland:-D. Wat maakt die man zich toch belachelijk. Wel volgende week over Chili, dus die ga ik wel weer kijken. Zo ben ik ook wel weer:-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat net toevallig te zappen en toen zag ik Harry From Holland:-D. Wat maakt die man zich toch belachelijk. Wel volgende week over Chili, dus die ga ik wel weer kijken. Zo ben ik ook wel weer:-D.
Harry lacht zich helemaal de blubber. Een keer in de 2 jaar jezelf voor schut zetten op TV en weer een paar normale jaarsalarissen opstrijken :-D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger was De Regenjas echt een leuk programma.
Ja tuurlijk, daar ging ik vroeger echt voor zitten.

[YOUTUBE]cMFVowOzkLY[/YOUTUBE]

Klassiekertje _O_:mrgy:

Zonder te kijken dacht ik gelijk: Victor Sikora!

Met Jaap Stam in Manchester was ook altijd lachen.
Ik geloofde dat altijd, ik dacht echt dat Jaap zo'n chagrijn was, met z'n boetepot als Harry te laat kwam.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Voetbal International #3

Bij koning voetbal bedoel je toch? Zat het gister even terug te kijken, wat een mafkees die Jan van Halst. :cab: Johnny de Mol vond het volgens mij ook oprecht gaar dat ie zo liep te beuken.

Bij koning voetbal ja. Ach, vond het wel leuk. Programma moet je toch ook niet serieus nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij koning voetbal bedoel je toch? Zat het gister even terug te kijken, wat een mafkees die Jan van Halst. :cab: Johnny de Mol vond het volgens mij ook oprecht gaar dat ie zo liep te beuken.

Haha inderdaad. Wilde even laten zien dat hij van de oude stempel is ofzo. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eredivisie verdient opnieuw goed op de transfermarkt

Vorig seizoen hield geen competitie ter wereld zo veel geld over aan de transfer*periode als de Eredivisie. Een incident? Nee. Want halverwege deze zomer blijken Nederlandse clubs wederom de ranglijst aan te voeren. Alleen PSV geeft nog meer uit dan dat er binnenkomt.

De echo van de Oranje-euforie klonk nog na op 17 juli, vier dagen na de WK-finale. Een golf van nationale trots overspoelde ons land. Dat veranderde allemaal om kwart over drie, nadat een vliegtuig dik twee uur na vertrek uit Amsterdam ergens boven Oekraïne van de radar was verdwenen. Niet ver van Charkov nog wel, waar Oranje twee jaar geleden nog voetbalde in het stadion van een van de vele dubieuze oligarchen. Waar we toen nog met duizenden in oranje vermomming door de straten liepen. In een andere wereld. Waar het recht van de sterkste regeert. Dichtbij, maar toch ook zo ver weg.

Ook in Gouda gaan onze gedachten uit naar de nabestaanden. Woorden schieten tekort. Over een WK in Rusland willen we niet eens meer nadenken. De WK-versieringen in de straten hebben plaatsgemaakt voor de vaderlandse vlag, halfstok. De euforie van Oranje was in één klap weg. Gezamenlijke vreugde sloeg om in gezamenlijk verdriet en frustratie. Voetbal is weer waar het hoort. Een belangrijke bijzaak in het leven. In een wereld die steeds meer behoefte heeft aan positieve signalen, in plaats van aan mannen die in naam van geld en macht zich alles denken te kunnen veroorloven. Niet meer en niet minder

Las dit als inleiding op een VI Premium artikeln. Wtf heeft het eerste stuk (dikgedrukt) met rest vh verhaal te maken? Foutje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites