Baddoo Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik heb Kieft in twee dagen uitgelezen, heel mooi boek. Mooi inkijkje in zijn leven en hoe hij omgaat met afkicken en het opbouwen van een 'nieuw' leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Zie daar ene Jan van Halst los gaan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik zat net toevallig te zappen en toen zag ik Harry From Holland:-D. Wat maakt die man zich toch belachelijk. Wel volgende week over Chili, dus die ga ik wel weer kijken. Zo ben ik ook wel weer:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Harry Vermeegen... kan me ook amper voorstellen dat daar ook maar iemand naar kijkt. Veruit de vreselijkste persoon op de TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik vind dat ook echt een walgelijke kerel ja, misschien dat ik hem zelfs irritanter vind dan Peter R. de Vries. Twijfelgevalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik zat net toevallig te zappen en toen zag ik Harry From Holland:-D. Wat maakt die man zich toch belachelijk. Wel volgende week over Chili, dus die ga ik wel weer kijken. Zo ben ik ook wel weer:-D.Harry lacht zich helemaal de blubber. Een keer in de 2 jaar jezelf voor schut zetten op TV en weer een paar normale jaarsalarissen opstrijken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ja dat is dan wel weer briljant ja. Ach, hij mag even lekker naar Australië en Chili toe om wat zooi op te nemen. Geef hem eens ongelijk. Maar vind het wel een oprechte klapdoedel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Voetbal International #3 Is toch prachtig die Harry, zo'n idioot kan je alleen maar om lachen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Vroeger was De Regenjas echt een leuk programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 [YOUTUBE]cMFVowOzkLY[/YOUTUBE] Klassiekertje _O_:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Met Jaap Stam in Manchester was ook altijd lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Vroeger was De Regenjas echt een leuk programma.Ja tuurlijk, daar ging ik vroeger echt voor zitten. [YOUTUBE]cMFVowOzkLY[/YOUTUBE] Klassiekertje _O_:mrgy: Zonder te kijken dacht ik gelijk: Victor Sikora! Met Jaap Stam in Manchester was ook altijd lachen.Ik geloofde dat altijd, ik dacht echt dat Jaap zo'n chagrijn was, met z'n boetepot als Harry te laat kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Heb dat afgelopen week 2 uur lang met mijn vader zitten kijken. Genieten:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Zie daar ene Jan van Halst los gaan :-D Bij koning voetbal bedoel je toch? Zat het gister even terug te kijken, wat een mafkees die Jan van Halst. :cab: Johnny de Mol vond het volgens mij ook oprecht gaar dat ie zo liep te beuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Met Jaap Stam in Manchester was ook altijd lachen. De snoekduik met Jaap. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Re: Voetbal International #3 Bij koning voetbal bedoel je toch? Zat het gister even terug te kijken, wat een mafkees die Jan van Halst. :cab: Johnny de Mol vond het volgens mij ook oprecht gaar dat ie zo liep te beuken. Bij koning voetbal ja. Ach, vond het wel leuk. Programma moet je toch ook niet serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Patrick Paauwe knalde toen ook tot tweemaal toe een ruit kapot als ik het me goed herinner. Keihard om gelachen destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Bij koning voetbal bedoel je toch? Zat het gister even terug te kijken, wat een mafkees die Jan van Halst. :cab: Johnny de Mol vond het volgens mij ook oprecht gaar dat ie zo liep te beuken. Haha inderdaad. Wilde even laten zien dat hij van de oude stempel is ofzo. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Jan _O_ Net ook even dat stukje teruggekeken, vond het wel mooi om te zien hoor. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 mei 2014 Share Geplaatst 28 mei 2014 Haha die van Halst een beetje beuken tegen die Touzani :D Mooi man, die was zich niet van plan om voor lul te laten zetten door hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2014 Share Geplaatst 23 juli 2014 Eredivisie verdient opnieuw goed op de transfermarkt Vorig seizoen hield geen competitie ter wereld zo veel geld over aan de transfer*periode als de Eredivisie. Een incident? Nee. Want halverwege deze zomer blijken Nederlandse clubs wederom de ranglijst aan te voeren. Alleen PSV geeft nog meer uit dan dat er binnenkomt. De echo van de Oranje-euforie klonk nog na op 17 juli, vier dagen na de WK-finale. Een golf van nationale trots overspoelde ons land. Dat veranderde allemaal om kwart over drie, nadat een vliegtuig dik twee uur na vertrek uit Amsterdam ergens boven Oekraïne van de radar was verdwenen. Niet ver van Charkov nog wel, waar Oranje twee jaar geleden nog voetbalde in het stadion van een van de vele dubieuze oligarchen. Waar we toen nog met duizenden in oranje vermomming door de straten liepen. In een andere wereld. Waar het recht van de sterkste regeert. Dichtbij, maar toch ook zo ver weg. Ook in Gouda gaan onze gedachten uit naar de nabestaanden. Woorden schieten tekort. Over een WK in Rusland willen we niet eens meer nadenken. De WK-versieringen in de straten hebben plaatsgemaakt voor de vaderlandse vlag, halfstok. De euforie van Oranje was in één klap weg. Gezamenlijke vreugde sloeg om in gezamenlijk verdriet en frustratie. Voetbal is weer waar het hoort. Een belangrijke bijzaak in het leven. In een wereld die steeds meer behoefte heeft aan positieve signalen, in plaats van aan mannen die in naam van geld en macht zich alles denken te kunnen veroorloven. Niet meer en niet minder Las dit als inleiding op een VI Premium artikeln. Wtf heeft het eerste stuk (dikgedrukt) met rest vh verhaal te maken? Foutje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 De vorige haalde tijdens het WK als Studio Brasil de 100 pagina's, hier een nieuwe. Ronald de Boer, Kees Jansma, Co Adriaanse en Jan Mulder zitten zo aan tafel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 De vorige haalde tijdens het WK als Studio Brasil de 100 pagina's, hier een nieuwe. Ronald de Boer, Kees Jansma, Co Adriaanse en Jan Mulder zitten zo aan tafel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Jan Mulder : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Verwacht geen hoogstaande aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten