Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Praatprogramma's

Mvdv

Recommended Posts

Waarom zat Arno nou steeds over Blind en United te praten? Wat als Blind weg gaat? Blind is een optie voor Manchester United. Heb altijd het gevoel dat hij lekker onrust wil stoken bij de Nederlandse clubs.

Ja, want Arno Vermeulen heeft ook zoveel invloed dat Manchester nu ineens tot actie over gaat. Kom op zeg. Laat die gast lekker lullen. Niemand neemt die gast serieus.

Huhu vind het lastig te zeggen maar vond Arno prima. Ook als commentaar doet hij het beter dan eerst :LO: Zelfde ontwikkeling als Waterreus?

Aan een tafel met Mulder en Pi-Air heb je wel eens de kans boven jezelf uit te stijgen. Helemaal als die mafkees van een Mulder een tirade gaat geven over hoe het in het voetbal mogelijk moet zijn dat je in de rust de spits van de tegenstander kunt kopen :-D

Beweerde die Vermeulen gisteren nou dat VI invloedrijker was als de BBC? Was iets over van Gaal, maar heb het niet helemaal gevolgd.

Ging over de pers in engeland. Die overleeft van Gaal wel want hij heeft die onzin bij VI ook overleefd. Ik denk dat het een grapje was van onze Arno. :)

Mulder zit er ook gewoon puur voor de oude garde. Ik heb ook niks met de beste man, maar mijn opa is het altijd helemaal met hem eens haha. Dat soort mensen zijn een groot gedeelte van het publiek, dus zolang dat zo blijft heb je iemand als Jan ook nodig. En het is net zo'n act als bij vdGijp en Derksen.