Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Praatprogramma's

Mvdv

Recommended Posts

Dat geneuzel van De Boer is fantastisch inderdaad :mrgy: Dat zijn van die mensen waarbij je meteen zin krijgt om hen te imiteren.

Edit- Die goal van Vitesse :cab: Ja, loop maar even door hoor vriend. Tegengoaltje, ach, maakt ons niets uit.

Edited by Hansje

Ik probeer het ergens terug te kijken, maar kan het nergens zien. RTL gemist werkt niet bij mij, iemand een oplossing?

Lees nu op Twitter dat er technische problemen zijn en dat de uitzending later vandaag online komt te staan.

Edited by JordiAFCA1
update

Ik denk, geef het ff een kans...

Perez, de Witte Chinees en Pierre van Hooijdonk :-D :r:doh:

De meest zindelijke persoon aan tafel is Jan Mulder

Dezelfde gedachte had ik hier. Laat ik weer eens een aflevering Studio Voetbal oppakken. Zie je vervolgens die mensen aan tafel zitten ;e.

Die Arno Vermeulen is wel veruit de grootste kwal die je daar aan tafel kunt zetten. Tsjonge zeg.. Wintertransfer van Kezman? Volgens mij ging die gewoon in de zomer naar Chelsea, tegelijk met Robben. Oh wacht die ging natuurlijk ook al in de winter :cab:. Vermeulen doelde waarschijnlijk op Lazovic, achja klein detail. Hij zit daar ook echt aan die tafel alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Ergens in een uitzending tijdens het WK (of eind vorig seizoen) ging meneer even Co Adriaanse uitleggen hoe de tactiek in elkaar zat. Drama die vent!