Geplaatst 17 september 20205 jr. PAOK alle hoeken van het veld laten zien, keurig. Daarna toch wel een zure nederlaag tegen Chelsea, maar je hebt alles nog in eigen hand. In de competitie heb je weinig te duchten van de concurrenten, maar Celtic maakte het toch behoorlijk spannend in de beker. Mooi om te zien dat je toch ook zulke duels over de streep blijft kunnen trekken!
Geplaatst 17 september 20205 jr. Knap punt tegen FC Hollywood. Jammer van de nederlaag tegen Chelsea. Maar Paok heb je vernederd. Nationaal blijft het heerlijk
Geplaatst 18 september 20205 jr. Nationaal nog steeds fenomenaal, zelfs als je niet met de sterkste elf speelt. Celtic probeert wel aan te klampen, maar in de Ligabeker heb je hen opnieuw een mentale tik bezorgd. In Europa mag een verlies tegen Chelsea niet als vreemd aanzien worden maar het zal wel knokken worden om de volgende ronde in de CL te bereiken.
Geplaatst 18 september 20205 jr. Auteur Seizoen 2028-2029 Deze maand gaat een hele zware maand voor ons. In de Champions League spelen wij tegen Chelsea en Bayern München. In het Premiership spelen wij tegen Dundee United, Celtic, Rangers en Hibernian. Als wij hier goed door gaan komen dan kan het wel eens een heel mooi seizoen voor ons gaan worden. We zijn tevens nog steeds ongeslagen in de competitie en ik ben zeer benieuwd hoe lang wij dit vol gaan houden. Chelsea - Brora Rangers Champions League Brora Rangers - Bayern München Champions League Celtic - Brora Rangers Premiership Brora Rangers - Rangers Premiership November Stand Premiership Stand Champions League Individuele prijzen Loting Scottish Cup Overzicht manager Financieel overzicht Antwoorden op posts van users @Titan We gaan onze best doen om ver te komen, maar de poule is zwaar. @RubenS2 Een nieuw stadion en transfers doen de financiën geen goed. @ElPrincipito Door een nieuw stadion en transfers die best wel prijzig waren. Dan gaan de financiën snel naar beneden. @Nummerke10 En dan ook nog eens aardige transfers gedaan die ons ook geld kosten. Maar we komen wel weer terug qua financiën. @Fantasy We spelen best wel goed. Het is jammer dat Chelsea ons versloeg, maar in Europa hebben wij alles in eigen hand. @komodo25 In de CL doen we het niet zo slecht, maar het kan altijd beter. In Schotland heersen wij wel heel erg goed. @Marius In Schotland zijn wij helemaal los. In de CL blijven we aanhaken, maar we zijn er nog niet. @FMNOOB @mattihamstra @Riquelme @boydjoman @ElMarcos @Isco22 @glennix @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette
Geplaatst 18 september 20205 jr. Wat een heerlijke zege op Celtic. Nu hopen dat Chelsea zijn sportieve plicht vervult tegen Bayern, want dan kun je zomaar overwinteren in dit toernooi!
Geplaatst 18 september 20205 jr. Nationaal heers je als nooit tevoren! Een periode van totale dominantie lijkt nu definitief aangebroken. In Europa lijkt Chelsea over een zeer sterke ploeg te beschikken maar de zege tegen Bayern is natuurlijk een fantastische prestatie. Als Chelsea nu nog haar laatste wedstrijd niet te licht opvat, lonkt de volgende ronde!
Geplaatst 18 september 20205 jr. Nationaal sta je inmiddels op eenzame hoogte. In de CL kun je nog doorstoten maar heb je wel hulp bij nodig
Geplaatst 18 september 20205 jr. Knap dat je in de competitie 15 wedstrijden achter elkaar hebt gewonnen. In de CL wordt het erg spannend!
Geplaatst 18 september 20205 jr. Auteur Seizoen 2028-2029 We mogen weer eens aantreden in de finale van de League Cup ook wel bekend als de BetFred Cup. In deze finale spelen wij tegen Hearts. Uiteraard zijn wij de grote favoriet en zo zie ik ons ook wel. Hearts heeft eigenlijk niets te verliezen. Wij des te meer. En daarom wil ik hem ook gewoon winnen. Ik ga wel zoveel mogelijk spelen met de reserves die de finale mogelijk gemaakt hebben. Dit leek mij wel zo eerlijk voor hun. Aankonding finale Road to the final Hearts Road to the final Brora Rangers Opstellingen Hearts - Brora Rangers Finale League Cup Antwoorden op posts van users @Titan Elke wedstrijd winnen we nu ineens van Celtic. Ik hoop ook dat Chelsea hun eigen spel speelt, want dan maken wij kans. @Marius Wat wij nu doen in de competitie is niet normaal hoor. Zelfs Celtic heeft dit nog nooit gedaan. Die zege tegen Bayern was wel heel erg lekker hoor. @RubenS2 Het komt aan op de laatste speeldag. Hopelijk trekken wij aan het langste eind. @komodo25 Dat wij zo goed zouden zijn in Schotland had ik nooit durven dromen. Ik hoop dat Chelsea punten pakt en dat wij gaan winnen. @FMNOOB Ik hoop dat wij nog meer blijven winnen in de competitie dan zetten wij een hele bijzondere reeks neer. In de CL kan het nog alle kanten op helaas. @ElPrincipito @Nummerke10 @Fantasy @mattihamstra @Riquelme @boydjoman @ElMarcos @Isco22 @glennix @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette
Geplaatst 18 september 20205 jr. Hearts, wat een mooi logo hebben die eigenlijk. Niet dat het ook maar iets uitmaakt, want het belangrijkste is de overwinning van Brora. Weer een prijsje erbij.
Geplaatst 18 september 20205 jr. Mooi dat ook de reserves dit over de streep kunnen trekken. Extra zuur zal het wel geweest zijn voor de Hearts supporters; gelijk maken vlak voor affluiten nadat je heel de wedstrijd moest achtervolgen, en dan alsnog het deksel op de neus krijgen.
Geplaatst 19 september 20205 jr. Auteur Seizoen 2028-2029 De laatste maand van het jaar 2028 is alweer aangebroken en wij verbazen iedereen door nog steeds alles te winnen in het Premiership. Dit is volgens mij een unicum. Voor zover bekend heeft altijd wel een club een punt verloren en wij kunnen ongeslagen het jaar uit gaan en wie weet wat er dan nog kan gebeuren. En de grootste vraag is of wij gaan overwinteren in de Champions League of gaan wij een niveau lager naar de Europa League? Ook ben ik gevraagd voor een gesprek bij Bournemouth. Ik heb vriendelijk bedankt voor het gesprek. In het Premiership spelen wij tegen Hearts, Aberdeen, Livingston, Ross County, Kilmarnock en Dundee FC. Afwijzing Bournemouth PAOK - Brora Rangers Champions League December Stand Premiership Stand Champions League Loting Champions League Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Titan Hearts is echt een slapende club. Daar moet volgens mij ook meer mogelijk zijn dan dat ze nu laten zien. Ik ben blij om weer de League Cup te gaan winnen. @FMNOOB De eerste is inderdaad binnen en hopelijk volgen er nog twee of drie. @Marius Ik moest helaas wel drie basisspelers in brengen, maar dat mocht de pret niet drukken. De prijs is binnen. @Nummerke10 @RubenS2 @komodo25 @ElPrincipito @Fantasy @mattihamstra @Riquelme @boydjoman @ElMarcos @Isco22 @glennix @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette
Geplaatst 19 september 20205 jr. Het gaat allemaal ontzettend goed. Dat je Bayern achter je houdt is een stunt van formaat maar eigenlijk zijn we dat al gewend van je.
Geplaatst 19 september 20205 jr. Je ploeg blijft het gewoon erg goed doen. Door in de CL, nog steeds foutloos in de competitie en je ploeg krijgt ook weinig doelpunten tegen.
Geplaatst 19 september 20205 jr. Je hebt van Brora een ware topclub in de nationale competitie gemaakt, en Europees doe je het ook alles behalve slecht!
Geplaatst 19 september 20205 jr. Wat een geweldige periode. Celtic is nu definitief helemaal los geschud. Mooi dat Chelsea ook gewoon haar plicht deed en je alsnog over Bayern kon springen. Nu een heel leuk duel met Ajax, én met mogelijlkheden.
Geplaatst 19 september 20205 jr. Auteur Seizoen 2028-2029 Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te maken met een transfer waar ik totaal niet blij van wordt. Eerst kwam Liverpool langs zij wilden Turnbull kopen. Ik had zo iets van oke dat is kloten, maar ik gun het hem wel. Gelukkig wilde Turnbull bij ons blijven ipv naar Liverpool gaan. Eigenlijk snap ik het ook wel. Brora is vele malen mooier dan die lelijke grauwe grijze stinkende rot stad. En toen kwam Arsenal langs. Zij wilde Henderson kopen. Ik dacht ach waarom niet. We maken een mooie winst op hem. Helaas voor mij wilde Henderson wel naar Arsenal en zo kregen wij 30,5 miljoen. Eerder verkocht ik al Middleton aan Hearts voor 1,1 miljoen en Ogbeta aan Millwall voor 8,75 miljoen. Verder vertrokken nog twee spelers gratis naar andere ploegen, maar die hadden toch nooit een kans bij mij. Ik moest dus ook handelen op de transfermarkt. Ik kon geen leuke spelers vastleggen, maar ik besloot te gaan huren. Denly is een bekende van ons en ik huurde deze centrale verdediger van Southampton nog maar eens. Bij Manchester United huurde ik Baptiste. Hij is ook een centrale verdediger. Taiwo is een verdedigende middenvelder en wordt gehuurd van Bournemouth. We spelen deze maand tegen Ajax een oefenwedstrijd. Deze stond al op de planning voor dat de loting van de Champions League kwam. Brechin is onze tegenstander in de Scottish cup. In het Premiership spelen wij tegen Celtic, Rangers, Hibernian en Hearts. De wedtrijd tegen Hearts wordt een mooie voor mij zelf. Ik zal voor de 500ste keer plaats nemen op de bank bij Brora Rangers. Ook krijgen wij een domper te verwerken door middel van een lange blessure van Hartley. 500 wedstrijden Blessure Hartley Transfers uit Transfers in Spoiler Brechin - Brora Rangers Scottish Cup Brora Rangers - Celtic Premiership Rangers - Brora Rangers Premiership Januari Stand Premiership Helaas geen screen gemaakt omdat ik ziek was. Loting Scottish cup Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Nummerke10 We spelen echt heel goed en ik had niet verwacht dat wij tweede zouden gaan worden in de Champions League poule. De poule was in mijn ogen zwaarder dan de jaren er voor. @FMNOOB We spelen heel goed en alles staat als een huis en dat is gewoon heel om te zien. @glennix In Schotland zijn we een echte topclub geworden en langzaam aan worden wij in Europa ook een grote club. @Marius Celtic is compleet weggespeeld. Het is nu wachten wanneer wij die titel gaan pakken. We zijn ook heerlijk door in de CL en we maken kans om de kwartfinale te halen. Ajax is een team die ik toch minder acht dan een Manchester United van vorig seizoen. @Titan @RubenS2 @komodo25 @ElPrincipito @Fantasy @mattihamstra @Riquelme @boydjoman @ElMarcos @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette
Geplaatst 19 september 20205 jr. 125 updates, 500 wedstrijden, wat een mijlpalen Schitterend dat daar dan een foutloze wedstrijdreeks bij zit in deze update!
Geplaatst 19 september 20205 jr. Je vliegt door de game heen, en de prestaties blijven sterk. Netjes door in Europa en met Ajax als tegenstander is er zelfs perspectief voor de volgende ronde. Op naar de volgende 500 wedstrijden!
Geplaatst 19 september 20205 jr. Na een week vakantie even bijgelezen. Je vliegt door de game heen en je prestaties zijn echt ontzettend goed! Op nationaal niveau staat er geen maat meer op je team en ook Europees groei je met rasse schreden.
Geplaatst 20 september 20205 jr. Even weg geweest en wat gemist maar wat ben je nog altijd heerlijk bezig zeg
Geplaatst 20 september 20205 jr. Enigszins jammer dat je geen spelers definitief kon aantrekken maar huren is natuurlijk een creatieve oplossing. Heel erg leuke mijlpalen ook natuurlijk!
Geplaatst 20 september 20205 jr. Auteur Seizoen 2028-2029 We gaan vrolijk verder met onze campagne in de competitie. Elke wedstrijd komt die titel steeds dichterbij en als wij zo doorgaan dan kan het wel eens in maart zover zijn dat wij als kampioen worden gehuldigd. Ook in de Champions League mogen wij weer aantreden. We spelen eerst thuis tegen Ajax. In de Scottish Cup spelen wij tegen Cowdenbeath en die moeten wij gewoon winnen en dan mogen wij aantreden tegen Aberdeen. In het Premiership spelen wij tegen Motherwell, Livingston en Dundee United. Cowdenbeath - Brora Rangers Scottish Cup Aberdeen - Brora Rangers Scottish Cup Brora Rangers - Ajax Champions League Februari Stand Premiership Sorry ook hier geen screen. Overzicht manager Financiën Antwoorden op posts van users @Fantasy Het zijn mooie mijlpalen en we blijven ook als club goed bezig. @Titan Een week ziek thuis geweest en dan kan je even veel spelen. Ook al had ik niet elke dag er zin in. Hopelijk kunnen wij Ajax pakken en zo naar de kwartfinale doorgaan. @ElMarcos Hopelijk heb je een mooie vakantie week gehad. Ik was zelf ziek en kon zo iets meer spelen dan normaal. In Schotland zijn wij de baas op dit moment en ik hoop dat wij Europees ook een stap kunnen gaan zetten. @mattihamstra Ja je mist zo een aantal updates op dit moment. We blijven ook goed presteren op dit moment. @Marius Ik zag geen spelers die direct een aanwinst voor ons zijn en dan huur ik liever. Ik heb inderdaad mooie mijlpalen neergezet. @RubenS2 @Michaelinho* @komodo25 @ElPrincipito @Riquelme @boydjoman @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette