Michaelinho* 215 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Hoppakee en nog een prijs erbij! Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 850 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Hulde, niks minder dan dat! Prachtige resultaten geboekt en dan ook zo nog afsluiten. Netjes! Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 155 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 De absolute kroon op het werk!!! Brora is van absolute nobody naar absolute wereldtop gegaan Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 338 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Geweldig @delichris! Na Europa heb je nu de wereld ook veroverd! Wat is nu je doel? Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 211 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Weer een prijs erbij, klasse! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Geweldig resultaat en een kroon op jouw geweldige werk Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 411 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Wat een afsluiter! Schitterend! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,093 Gepost November 22, 2020 Author Share Gepost November 22, 2020 Seizoen 2032 - 2033 De laatste update van de deze novelle is nu een feit. 14 Jaar ben ik manager geweest van Brora Rangers. Vanuit de krochten van het Schotse voetbal naar de absolute wereldtop heb ik Brora naar succes geleid. Het was een heel mooi avontuur. En dat avontuur kon ik mede dankzij jullie doen. Meer dan 1700 reacties en meer dan 17900 weergaves. Dit wordt update 189 en ik zit nu op pagina 68. Ik wil iedereen bedanken voor het reageren, liken en het lezen van deze mooie novelle. En dan nu echt de laatste update. Ranglijst competities en clubs Terugblik Commercieel overzicht Statistieken Individuele prijzen Financiën Feiten en andere dingen En dan nu wat overzichten van de club en over mijzelf tijdens mijn verblijf bij Brora. Antwoorden op posts van users @ElMarcos Brora is nu echt wereldtop geworden. Het was een hele mooie reis. @Titan Dit was een zwaar toernooi vooral omdat niet iedereen fit was. In de halve finale kon ik mooi het tweede team erin zetten zodat de beste spelers de finale konden spelen. @Marius Het was een heel mooi seizoen en de kers op de taart is nu ook echt gewonnen. @Fantasy Het was een geweldig seizoen die wij goed konden afsluiten. @Michaelinho* Het was wel de laatste prijs die wij gewonnen hebben. @ElPrincipito Het was een mooie reis met vele mooie prijzen. @mattihamstra We zijn nu echt wereldtop geworden en ik kan rustig beginnen aan FM21. @FMNOOB Mijn volgende doel is spelen met FM21, want ik zit met smart op het spel te wachten. Ik speel namelijk nooit de Beta versie. @JordiW. Het is wel de laatste prijs die ik gewonnen heb. @komodo25 Het is nu echt afgelopen en ik kan nu met een goed gevoel stoppen. @RubenS2 We zijn nu echt wereldtop. En nu op naar FM21. @Nummerke10 @FM_Lesly @KayDeManaager @Michaelinho* @Badmuts @Neel2210 @Riquelme @boydjoman @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis @Cicchio @StanleyW @Mordurette @ElMarcos @TeamWesil @glennix @FlyD @jellewilgenhof @John Terry @Riquelme @Isco22 Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 850 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Je kan terugkijken op een zeer succesvol avontuur en een prachtige novelle. Ga de nieuwe met United ook zeker weer volgen! Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 411 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Terugblik op een prachtig avontuur! Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 338 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Het was een mooi avontuur om te volgen! Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 215 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Prachtige novelle! Quote Link to post Share on other sites
Marius 587 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Prachtig avontuur was dit! En voor mij ook de eerste keer dat ik je met zo'n kleine club heb weten spelen. Hopelijk volgt er iets soortgelijk in FM21 Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 211 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Geweldige prestatie heb je geboekt met Brora! Fantastisch om ze vanuit de krochten naar de wereldtop te loodsen! Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 155 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Je kan terug kijken op 14 memorabele seizoenen waarin de echte kroon op het werk pas net is gezet. Het was natuurlijk nog mooier geweest om af te sluiten met de nummer 1 positie Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,677 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 En nog altijd snapt de Schotse pers het niet welke spelers echt in het Team van het Jaar thuishoren. Aardig dat ze Celtic weer een troostprijs geven, dat maakt het extra pijnlijk met de dominante positie waar je Brora heb gebracht. Het was een mooie novelle om te volgen! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,834 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Een schitterend avontuur was het, ontzettend tof om te volgen hoe je van Brora een wereldwijde topclub hebt weten te maken! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,219 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Het was een geweldig avontuur Quote Link to post Share on other sites
KayDeManaager 29 Gepost November 24, 2020 Share Gepost November 24, 2020 Ik heb nu pas de kans gehad om alles te lezen wat je nog hebt bereikt met Brora, werkelijk fantastisch, nu ga ik uiteraard ook je novelle volgen met FM21 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts