Jump to content

[IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe

Recommended Posts

Brora-Rangers-FM20.png

De banner is gemaakt door @JosSos

Seizoen 2019-2020

Ik ga weer eens proberen een LLM game te doen, maar wel op mijn manier. Ik heb voor deze club gekozen door een artikel op Voetbalzone over een Nederlander die bij deze club speelt. En toen dacht ik laat ik het eens proberen. Zoals ik aangeef ga ik het doen op mijn eigen manier. Ik ga niet de regels van het LLM'en aanhouden. Brora Rangers speelt in de Breedon Highland League. Ik weet eigenlijk niets over de regels van de competitie. Ik laat het allemaal lekker over me heen komen. Ik heb zelf geen stappenplan in gedachten. Ik zie wel hoe ver ik met deze club ga komen. De club zelf heeft op zich een leuk klein stadion. Volgens mij wel meer een tribune. We gaan wel zien hoe snel ik alles hier naar mijn hand kan zetten. Eerst maar eens kijken wat er mogelijk is. De game van Espanyol leg ik trouwens voor een week weg. Ik heb genoeg updates klaar liggen om jullie daarmee op de hoogte te houden. Eerst maar eens maar Schotland zien te veroveren de komende week.

Ik heb wel direct bij mijn aankomst om een moederclub gevraagd. Zo kunnen wij spelers huren voor niets en wat geld per jaar ontvangen. Dat zou al weer wat schelen natuurlijk. Verder moet ik maar op zoek gaan naar goede spelers. Schotten of geen Schotten als ze maar onder de 23 zijn volgens de clubvisie. Als ik wel wat ervaren spelers kan krijgen ben ik al tevreden. Ik zie wel dat ik een B team heb, maar nog geen jeugdteam. Hopelijk kan ik die volgend seizoen krijgen.

Aankomst en introductie

aankomst.png

introductie.png

Clubvisies

visies.png

Selectie en verslagen

Geen slechte selectie volgens mij. Ik heb wel wat spelers nodig om een leuke selectie te krijgen.

selectiebijaankomst.png

selectieverslagen.png

Staf

Een speler als assistent. Ik ga denk maar eens zoeken naar beter stafleden en wat scouts.

staf.png

Geld en transferbudget

Weinig geld tot beschikking en een aardig salarisbudget volgens mij.

geldenbudget.png

Antwoorden op posts users

@Nummerke10 @ElPrincipito @spaansetukker @Mordurette @Karlo @Marius @RubenS2 @Isco22 @komodo25 @Titan @mattihamstra @Fantasy @ElMarcos @DGremlin @Tim' @FMNOOB @Cicchio

Edited by Marius
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

@ElPrincipito en @RubenS2

The Basic Rules of Lower League Management are:

• Only use tactics you have created on your own.
  • You don’t use the Player- or Staff search in the game.
  • You only sign players that are recommended by your scouts.
  • Only sign backroom staff through an advert.
  • The usage of FM-Tools (like Genie Scout) is not allowed.
  • No rage quits after you lose a game! In LLM losing means losing!
  • Don’t use exploits in the game (corner exploits for example)
  • Keep your signings realistic, so don’t sign a squad of French free agents with an English non-league side.
  • Use attribute masking to make scouting harder.

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2019-2020

Ik ben erg fanatiek bezig geweest op de transfermarkt. Ik heb veel spelers een stage aangeboden zodat ik kan zien wat ik nodig heb en hoe goed sommige spelers zijn. Ik ontdekte ook dat ik veel spitsen heb, maar dan weer weinig middenvelders en verdedigers. Ook heb ik weinig wingers. Dus ik zal creatief moeten omgaan om spelers aan de club te gaan binden. Ze zullen of transfervrij worden gehaald of ik zal men gaan huren. Ik kan me in ieder geval gaan op maken voor een seizoen waar geen geld in te verdienen valt. Dit is toch eens wat anders dan wat ik normaal doe. Ik ga in ieder geval met een taktiek spelen die ik nog nooit zo gemaakt heb.

Doelstellingen

doelstellingen.png

Transfers uit

transfersuit.png

Transfers in

transfersin.png

Spoiler

mccourt1.png

malloy2.png

thorsen3.png

nelson4.png

queen6.png

chapman7.png

monaghan8.png

meekinson9.png

Selectie Brora Rangers

selectie.png

Taktiek

taktiek.png

Loting Challenge Cup

lotingchallengecup.png

Antwoorden op posts van users

@Isco22 Dankje

@spaansetukker Zekers. Ik kom jou cluppie nog niet tegen. Die spelen League two.

@Titan Ik had er ook nog nooit van gehoord tot dat ik het artikel las.

@StanleyW Ik ben er zelf ook erg benieuwd naar aangezien ik het zelden tot nooit doe.

@ElPrincipito Dankje de regels heb je al gelezen vermoed ik.

@RubenS2 Dankje de regels heb je al gelezen vermoed ik.

@ElMarcos Ik ken de club ook niet en ik ben zelf ook erg benieuwd hoe ver ik kom.

@Fantasy Het is een bijzonder verhaald en ik zal het succes nodig hebben.

@Cicchio Dankje.

@Marius Het is een mooie uitdaging en het wordt ook een hels karwei.

@Elano Dankje. Het is een aparte competitie.

@FMNOOB Dankje

@mattihamstra Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe ik het er van af ga brengen.

@OptimistPrima Dankje.

@Mordurette ik hoop het want ik LLM zelden tot nooit.

@Tim' Bjorn staat bij mij in de basis.

@DGremlin Dankje.

@komodo25 Ik had er eerder ook niet van gehoord.

@Vis Dankje.

@boydjoman Dankje.

@Nummerke10 

Al meteen een blik nieuwe spelers opengetrokken. Vintage delichris stijl natuurlijk :D 

De tactiek ziet er wel leuk uit. Ben altijd wel van een assymetrische variant. Fijn ook om al heel snel een keertje tegen Celtic te mogen uitkomen, al is het zelfs maar hun tweede elftal.

• Marius changed the title to [IDS] [FM20] [LLM] Conquer Europe
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic