Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei sennid:

Opa Koeman die zijn spelers niet kan prikkelen. Soms mis je echt van Gaal die dat wel kan doen. Even die gasten op scherp zetten.

Heeft met prikkelen toch weinig te maken? De tactiek klopt niet en je hebt niet één middenvelder van niveau. Dan ben je snel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Wij moeten van iedereen schrik hebben in de tweede ronde (behalve van de Belgen)

Ik lees dat als België hun poule wint, het Nederland - België wordt. In dat geval wil ik bovenstaande terugnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Oostenrijkers wilden winnen, de Nederlanders 'boeide' het onderbewust iets minder, want we waren al door. Het verbaast me dat helemaal niemand dit inzien en dat ze gewoon rustig moeten blijven en verder gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Erwin.:

Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om

Nou dit toch. Man man man. Je kunt gewoon precies weer voorspellen wat.meneer gaat doen. Weghorst er in en dan 7 slechte voorzetten geven en eentje die wel goed valt. 

Dat vast houden aan zn poppetjes halsstarrig gaat hem hopelijk opbreken. Die Wijnaldum, dat kan toch niet meer? Dat is niet 1 stap te hoog, maar 6. 

Ben er wel weer klaar mee. Man wat was dit slecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik snap die schoothondmentaliteit in dit elftal wel met een trainer die zo'n interview geeft. Het initieel niet een wanvertoning durven te noemen in combinatie met de toon die hij aansloeg; hier spreekt een trainer met weinig zelfreflectie die niet de uiterste wil om te winnen toont naar zijn spelersgroep. Hij klonk een beetje als een boze Doutzen Kroes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Grote Ree:

Nou, ik snap die schoothondmentaliteit in dit elftal wel met een trainer die zo'n interview geeft. Het initieel niet een wanvertoning durven te noemen in combinatie met de toon die hij aansloeg; hier spreekt een trainer met weinig zelfreflectie die niet de uiterste wil om te winnen toont naar zijn spelersgroep. Hij klonk een beetje als een boze Doutzen Kroes.

Wil jij Doutzen Kroes niet zo belachelijk maken. Geen ’over mijn lijk mentaliteit’ dit, geen winnaars. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we in ieder geval maar stoppen met zweetbandje, onze fake captain en onze sjeik uit SA? Zweetbandje zien we na het EK niet meer terug op z’n voorhoofd want dit is het podium om de aandacht op je te vestigen. Net zoals een rapnummer uitbrengen tijdens het toernooi. En Koeman uit na het toernooi. Klaar mee. Klaar met dit Nederlands elftal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbruggen

dumfries/geertruida de ligt v dijk ake

frenkie reijnders xavi/depay

malen brobbey/zirkzee(als die gewoon in de spits blijft/diep) gakpo

zirkzee ken ik niet goed genoeg maar je hebt met deze gasten gewoon een aanspeelpunt nodig.

hopelijk volgende ronde goed op de klote krijgen zodat koeman oprot maar zal niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig nu die zeer slechte wedstrijd gehad met meerdere spelers die totaal ondermaats speelden. Middenveld is een ramp in deze formatie. Gelukkig doet Depay het weer beter, prima wedstrijd gespeeld. Hopelijk trekt hij dat door, aangezien Koeman hem zeker niet passeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thomassje123:

Vind Depay ook helemaal geen slechte speler maar hij is gewoon geen spits. Hij staat overal behalve in de spits.

Hij heeft een aanspeelpunt nodig maar mee hij kan combineren en omheen kan lopen

Ja wat moet je dan als je Gakpo en Malen naast je hebt lopen? Koningen van de verkeerde loopactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ja wat moet je dan als je Gakpo en Malen naast je hebt lopen? Koningen van de verkeerde loopactie.

Precies, daarom is er behoefte aan een echte nummer 9. Spelers lopen allemaal veel te ver uit positie. Het positiespel is echt dramatisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites