Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Dat is normal toch ook? Heb behoorlijk veel staf geel zien krijgen op het EK kan ik me herinneren. Weghorst is heel goed voor de laatste 10 minuten trouwens. Stel je voor dat je een hele wedstrijd aan die pleuris Brobbey(in de goede zin van het woord) hebt moeten trekken en duwen. En daarna krijg je een nog fitte weghorst, due echt alles voor het Nederlands Elftal over heeft, over je heen. Lijkt me een vervelende ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een leuk potje gezien. Goed tegenstand geboden en op bepaalde momenten beter. Die eerste goal was echt top gedaan. Brobbey sowieso zeer goede pot. Genoten van Gravenberch, prima invalbeurten van de Timbertjes. Je hoopt gewoon dat Koeman Depay lekker thuis laat. Dit elftal heeft hem niet nodig.

Wel echt zuur voor zake, die raakt iedereen seizoen wel een keer geblesseerd. En stiekem toch een beetje medelijden met de Ligt. In potentie 1 van de beste cv’s die we hebben maar die lijkt me nu wel klaar. Vooral als vd Ven terugkomt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei himan:

Stel je voor dat je een hele wedstrijd aan die pleuris Brobbey(in de goede zin van het woord) hebt moeten trekken en duwen. En daarna krijg je een nog fitte weghorst, due echt alles voor het Nederlands Elftal over heeft, over je heen. Lijkt me een vervelende ervaring. 

Maar dan moet je wel gevaarlijk kunnen blijven en daar was wederom na de wissels weinig meer van over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei himan:

Dat is normal toch ook? Heb behoorlijk veel staf geel zien krijgen op het EK kan ik me herinneren. Weghorst is heel goed voor de laatste 10 minuten trouwens. Stel je voor dat je een hele wedstrijd aan die pleuris Brobbey(in de goede zin van het woord) hebt moeten trekken en duwen. En daarna krijg je een nog fitte weghorst, due echt alles voor het Nederlands Elftal over heeft, over je heen. Lijkt me een vervelende ervaring. 

Ligue 1 Review | Francesco Farioli right to downplay Nice's chances of  title challenge — All Football App

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MarcFR:

Brobbey doet alles op z'n fysieke kracht. Prima, daar was hij gisteren belangrijk mee.

Maar voetballend blijft het een gemankeerde speler.

Heb weer zo'n typisch Brobbey-schot gezien met onbedoeld buitenkantje rechts, maar met die voorassist en assist heeft ie ook zeker voetballend wat laten zien toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Chiemel:

Heb weer zo'n typisch Brobbey-schot gezien met onbedoeld buitenkantje rechts, maar met die voorassist en assist heeft ie ook zeker voetballend wat laten zien toch? 

Zeker, dat was prima. Maar het is niet de man van de kleine ruimte, bal aan de voet. En hij blijft verder toch wel erg druistig, dat lijkt hij maar niet af te kunnen leren. Viel gisteren wat minder op omdat hij niet echt in stelling gebracht werd.

Maar hij is te vaak afhankelijk van zijn fysiek. Die Tah was gisteren zo stom om er een fysieke strijd van te maken, dat win je niet van hem. Maar wat je in de Eredivisie vaker ziet is dat verdedigers wat meer afstand houden, Brobbey gaat ze toch opzoeken en krijgt dan veel meer tegen. Shirtje vasthouden etc. en dan vrije trap tegen. NAC deed dat erg goed bijvoorbeeld.

Voor Koeman misschien wel fijn, twee verschillende soorten spitsen. Maar mijn voorkeur, en dat is echt niet door clubvoorkeur, is wel Zirkzee. Ik hou gewoon wat meer van het voetballende gedeelte bij hem.

bewerkt door MarcFR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MarcFR:

Zeker, dat was prima. Maar het is niet de man van de kleine ruimte, bal aan de voet. En hij blijft verder toch wel erg druistig, dat lijkt hij maar niet af te kunnen leren. Viel gisteren wat minder op omdat hij niet echt in stelling gebracht werd.

Maar hij is te vaak afhankelijk van zijn fysiek. Die Tah was gisteren zo stom om er een fysieke strijd van te maken, dat win je niet van hem. Maar wat je in de Eredivisie vaker ziet is dat verdedigers wat meer afstand houden, Brobbey gaat ze toch opzoeken en krijgt dan veel meer tegen. Shirtje vasthouden etc. en dan vrije trap tegen. NAC deed dat erg goed bijvoorbeeld.

Voor Koeman misschien wel fijn, twee verschillende soorten spitsen. Maar mijn voorkeur, en dat is echt niet door clubvoorkeur, is wel Zirkzee. Ik hou gewoon wat meer van het voetballende gedeelte bij hem.

NAC deed het juist niet heel goed tegen Brobbey. Ajax was dramatisch in de aansluiting naar Brobbey toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

NAC deed het juist niet heel goed tegen Brobbey. Ajax was dramatisch in de aansluiting naar Brobbey toe.

Had die wedstrijd bijna het idee dat dit juist het plan van NAC was. Dat ze Brobbey wel lieten aanspelen, maar alles eromheen afschermden. Maar wellicht was dit meer toeval dan wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei MarcFR:

Helemaal mee eens. Behalve wat duwen en beuken is het allemaal erg wild. 
Afwerken zo ontzettend slecht voor een spits. 
Die tah gaat elke keer het fysieke aan en dan gebruikt die je als draaischijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Brubbie kan ook behoorlijk goed voetballen. De assist is daar een voorbeeld van, maar wat dacht je ook van de kaats op Gravenberch die vervolgens Reijnders wegstuurde bij de 1-0?  Daar heb je behoorlijk voetbal vermogen voor nodig.

Het afmaken en zijn linkerbeen kan beter. 

En ja Zirkzee kan beter voetballen, maar dat is dan ook een bijzonder geval, bijna een soort middenvelder. Fantastisch, maar met hem zul je soms een spits voor de goal missen bij een voorzet oid.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging net opzoeken of Maatsen wel speelt omdat hij niet is opgeroepen, maar die valt wel in bij Villa. Zie ik ineens op rechtsback de naam 'Bogarde', blijkt dit een Nederlander te zijn die sinds dit seizoen gewoon meerdere wedstrijden in de basis stond (deze week nog in de CL) bij Aston Villa :mrgy: Mag hopen dat hij voor Jong Oranje opgeroepen wordt, al is het maar om te testen hoe hij zich staande houdt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites