Kelvin Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 13 minuten geleden zei Fantasy: Hebben we al een gewenste opstelling voor komende woensdag jongens? #TeamWeghorst Even het onderwerp veranderen hiero Ik denk dat Weghorst juist een kolfje naar de hand is van Stones en Guehi. Dus misschien hier wel beginnen met Memphis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat is dan ook een persoonlijke mening hè: ik hou er gewoon niet zo heel erg van, met 11 man op je eigen helft hangen. Zeker niet als dan die laatste 10-15 minuten blijkt dat je blijkbaar aanvallend best wat kan. Ik zou dat niet zo gauw onder " goed voetbal" scharen. Ik zeg ook niet dat Nederland goed was, absoluut niet ook. Die eerste helft heeft Turkije toch helemaal niet zo veel gecreeerd? Ze stonden verdedigend goed, maar dat was het dan toch ook wel? Ach ja, weer een wedstrijdje genieten van depay. Lekker man. Mja, net zoals het mijn persoonlijke mening is het op een manier wel te kunnen waarderen. Eens hoor met dat Turkije niet zo veel creëerde de eerste helft. Maar dat had ook met de 1-op-1 ingrepen van Van Dijk en De Vrij op de uitbraken te maken. Gevaarlijk was het namelijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Aldus cim " het was een 100% rode kaart" de alwetende. Vergeet jij niet een Kareltje te doen? Aldus Sjorro "Arda Guler en Calhanoglu zijn vergelijkbaar met Dennis Man en Razvan Marin" Moeilijk he erkennen dat je er naast zit? 7 juli bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Even over Weghorst, deze man wordt er een steeds grotere volksheld hè. Echt een anti-held. Voetballen kan die niet maar hij maakt was los in het team. Vol energie. Ik vind het wel mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Opvallend verder dat Van Dijk meeste overtredingen nodig heeft dit EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 14 uur geleden zei cimbomcu: 1: Minuut 64 bij een 1-0 stand: Weghorst die de bal weg haalt voordat de rebound erin getikt kan worden 2: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Vd Ven die de bal van de lijn weg haalt 3: Minuut 84 bij een 1-2 stand: Akturkoglu die 1 op 1 kans heeft met Verbruggen, die Stefan de Vrij blokt 4: Minuut 91 bij een 1-2 stand: Tosun die binnen de 5 meter de bal in tikt, maar Verbruggen pareert hem Dan ook nog 2 goede vrijetrappen waarvan 1 door Verbruggen wordt geredt, en 1 op de paal terechtkomt. Hier kun even die kansen terugkijken Sjor: Bekijk de samenvatting van Nederland - Turkije (nos.nl) Zullen we afspreken dat jij zelf vandaag even afsluit en morgen terug komt? Kijk jij de beelden ook even terug? vd Ven haalde de bal niet van de lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Wel grappig hoeveel mensen hun donker oranje bril niet kunnen afzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 1 uur geleden zei delichris: Kijk jij de beelden ook even terug? vd Ven haalde de bal niet van de lijn. Inderdad niet van de lijn. Ongeveer een meter of 3 voor de lijn. Wereld van verschil natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 11 uur geleden zei cimbomcu: Opvallend verder dat Van Dijk meeste overtredingen nodig heeft dit EK. Hij is erg matig dit toernooi. Van mij zou de ligt een kans mogen krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 8 minuten geleden zei Erwin.: Hij is erg matig dit toernooi. Van mij zou de ligt een kans mogen krijgen Persoonlijk zou ik misschien opteren voor vd Ven op die positie, of Ake en dan Vd Ven als linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Ben nooit fan van Virgil geweest, vertraagt het spel ook enorm. Let maar eens op als hij aangespeeld wordt. Zelden één keer raken. Altijd aannemen, draaien en een simpele oplossing zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Het enige leuke aan DTRH24 was met 20 tot 30.000 man naar Oranje kijken. Zo fucking vet. Nu die gasten van Southgate opvreten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 uur geleden zei Erwin.: Hij is erg matig dit toernooi. Van mij zou de ligt een kans mogen krijgen Koeman moet zo gaan doorselecteren na het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 11 minuten geleden zei Vitesse88: Koeman moeten ze doorselecteren na het EK Heb even je zin goed gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 1 uur geleden zei Thierryvane: Het enige leuke aan DTRH24 was met 20 tot 30.000 man naar Oranje kijken. Zo fucking vet. Nu die gasten van Southgate opvreten! Kareltje nog gezien? @timpy00 Dat is misschien nog wel droeviger dan elke wedstrijd naar Depay moeten kijken: De wetenschap dat Koeman nu mag blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Goat glthpidyp3bd1.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 36 minuten geleden zei Beppu: Goat glthpidyp3bd1.mp4 Heerlijke redding van Verbruggen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 50 minuten geleden zei Beppu: Goat glthpidyp3bd1.mp4 Valt me nu trouwens pas op dat Depay daar ook even een lekkere sliding inzet hoor. Wist niet eens dat die man een sliding kón maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 4 uur geleden zei timpy00: Heb even je zin goed gezet. Ik zie weinig geschikte kandidaten om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 uur geleden zei Vitesse88: Ik zie weinig geschikte kandidaten om eerlijk te zijn. @Dansmeister heeft nog wel een suggestie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 25 minuten geleden zei timpy00: @Dansmeister heeft nog wel een suggestie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Koeman in ieder geval nog 2 jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Prima. Is weinig alternatief. Over twee jaar hopelijk Peter Bosz beschikbaar. Dan gaan we pas echt swingen. Naast EK winnaar 2024 worden we ook winnaars van alle toernooien van 2028 tot medio 2034 met totalfußball van ome Peter. Sluit ook niet uit dat Cowboy ons ook gewoon naar de titel in 2026 leidt met al die Feyenoord jongens die dan weer beschikbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Zijn er nog mensen die morgen naar Dortmund gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 8 minuten geleden zei JanVertonghen: Zijn er nog mensen die morgen naar Dortmund gaan? Ja! Vertrekken morgen om 9uur met de auto naar Essen. Hebben hotel bij station daar. Van daar met de trein naar Dortmund. Scheelde een hoop geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten