Socrates Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Daar gaat het niet over Socrates, maar oke. Het artikel gaat over Van Hanegem die zegt dat Ajacieden te snel die selectie halen. Natuurlijk zit daar supporterssentiment achter, hartstikke leuk en verrassend, boeiend. Maar enigszins neutraal kijkend naar die namen vind ik wel dat je je vragen erbij kan stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 6 uur geleden zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407941 Van die mensen die al best oud zijn, een legende zijn maar eigenlijk los van het voetballende wat ze hebben gedaan vroeger gewoon een irritante kleine kleuter zijn Zo'n bejaarde die al 2 weken niet heeft gedoucht en dat dan de verzorger zegt: ''meneer Van Hanegem, vandaag staat de douche op de planning voor u'' ''stop met zeuren mens, ik ga niet douchen!!'' Rensch en Taylor zijn toch het perfecte voorbeeld van zijn punt? Willem is van nature een zeur, zijn clubvoorkeur speelt daar geen rol bij aangezien die 't net zo goed bij Feyenoord doet, zo ook in deze column. Alleen als je op een knip en plak sites die uit is op sensatie je informatie vandaan haalt kan ik begrijpen dat je met halve info komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 14 uur geleden zei PJHoutman: Hij heeft toch gewoon gelijk? We hebben het jarenlang gezien met Vd Wiel, Van Rhijn, Riedewald, De Ligt, Gravenberch, nu weer Taylor en Rensch. Als je bij Ajax doorbreekt sta je bovenaan het lijstje, terwijl spelers van andere clubs (ook PSV) veel meer moeten bewijzen. Rensch is een goed voorbeeld; werd hier in het Ajax-topic de hele zomer verguisd als niet goed genoeg, maar zit er nu wel gewoon weer bij. Terwijl een constant degelijke speler als Geertruida niet opgeroepen wordt. Ziyech speelde bij Twente de hele Eredivisie aan gort, kreeg geen oproep. Gakpo moest drie jaar wachten op zijn debuut, Bergwijn idem. Rensch speelt anders de laatste weken gewoon weer uitstekend. Ik vind het onzin, Wijnaldum valt weg en hij is dus op zoek naar een andere en wil nu evt Taylor zien die fantastisch aan het seizoen begonnen is. Nou wat gek. @joostmakaay Nou Willy is wel het ergste hoor. 14 uur geleden zei Socrates: Het artikel gaat over Van Hanegem die zegt dat Ajacieden te snel die selectie halen. Natuurlijk zit daar supporterssentiment achter, hartstikke leuk en verrassend, boeiend. Maar enigszins neutraal kijkend naar die namen vind ik wel dat je je vragen erbij kan stellen. Hij heeft het over debuterende Ajacieden, dus beetje gek dat je een 92 en 35 voudig international erbij haalt. Dit stukje ook: ''Dat Kenneth Taylor bij de voorselectie van Oranje zit, vind ik prima. Misschien is het vroeg, maar we weten hoe het werkt. Wie bij Ajax debuteert, kan snel een Oranje-shirt gaan ophalen. Al vind ook ik Taylor een leuke speler, hoor." ''hij vindt het prima dat Taylor bij de selectie zit'' ''al vind hij Taylor ook een leuke speler hoor'' wat zit die dan precies te zeiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Ik neem aan dat we allemaal de CL overslaan voor de dames tegen IJsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 (bewerkt) Ik wel iig. Brugts! We worden wereldkampioen! 6 september 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Het Andries Jonker effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Het was hangen en wurgen, maar het WK is bereikt. Nu kan Jonker doorbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 35 minuten geleden zei delichris: Het was hangen en wurgen, maar het WK is bereikt. Nu kan Jonker doorbouwen. Precies. Nu kwalificatie een feit is kan hij door gaan bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 Hoeveel onzin kan je in een kort interviewtje verkondigen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1046439/klaassen-hoort-altijd-te-spelen-bij-ajax-hij-verdient-een-basisplek-bij-oranje.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 51 minuten geleden zei Chiemel: Hoeveel onzin kan je in een kort interviewtje verkondigen: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1046439/klaassen-hoort-altijd-te-spelen-bij-ajax-hij-verdient-een-basisplek-bij-oranje.html Ik zou hem niet eens meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 Het is er een van Van de Kerkhof, lieve jongens hoor dat zeker. Ik vind Klassen misschien wel het goed genoeg, maar ja hij speelt niet zo veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Nou. Een ding is zeker; titel voor mooiste tenue pakken we in elk geval niet 🤢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) Ik denk dat deze op het veld best eens mooi kan uitpakken. Vind hem sowieso wel oke. 15 september 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Lijkt wel van cellofaan gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 BMI selecteren en dan o.a. Frimpong niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 De grote Louis van Gaal-show weer man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 26 minuten geleden zei aron24: BMI selecteren en dan o.a. Frimpong niet Of voor die plek inderdaad Struijk proberen.. Net als Rensch, Frimpong past dan sowieso al beter in het systeem maar goed.. Louis zal het wel weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 (bewerkt) Echt onbegrijpelijk dat Frimpong er niet bij zit. Verder vind ik Brobbey t.o.v. Janssen ook twijfelachtig, maargoed dat zou nog kunnen. En BMI Weten de Feyenoorders waarom Bijlow er niet bij zit? Beetje vreemd om Noppert wel mee te nemen lijkt me? 16 september 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Bijlow kent die, en een aantal foutjes. Pasveer en Noppert wil die graag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Op 2-9-2022 om 13:31 zei Bolderbast: Rensch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 1 uur geleden zei Bolderbast: Op 2-9-2022 om 13:31 zei Bolderbast: Rensch Wat is daarmee en wat is je alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Frimpong zou een optie kunnen zijn. Als je een keeper van Heerenveen oproept onder het mom van aan het werk willen zien, dan zou dat argument voor een speler van Leverkusen ook op moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 13 minuten geleden zei cimbomcu: Wat is daarmee en wat is je alternatief. Frimpong, Karsdorp, Ted van der Pavert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Waar maken wij ons druk om. Het zijn maar twee wedstrijdjes tegen Polen en het nietige België. Louis wilt gewoon wat jongens aan het werk zien ivm het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten