timpy00 Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 7 uur geleden zei Titan: Ik bedoelde het niet als aanval op de Ajacieden. Klaassen hoeft voor mij trouwens niet en Gravenberch moet misschien eerst weer wat fatsoenlijke wedstrijden gaan spelen. De Boer had toch wel de naam dat hij voor spelers ging die 'iets' met Ajax hadden, terecht of niet. Van Gaal kennende (voor zover je die man kunt kennen) gaat hij bewust spelers van andere clubs oproepen. Bij die man blijft het toch gissen tot je het weet Sterker nog. Nog een extra speler van Ajax. Als je naar poppetjes kijkt zelfs twee. Maar goed is pas voorselectie natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 2 uur geleden zei Socrates: Til Boutselectie. Geen Bergwijn, geen Schouten, die manke spitsen, Koopmeiners.. Geen Veltman is wel verstandig. Vind ik dus weer totaal niet. Zeker niet gezien Veltman zijn seizoen in PL. Zeker niet ook als je sommige namen ziet die erbij zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 3 uur geleden zei Socrates: Til Boutselectie. Geen Bergwijn, geen Schouten, die manke spitsen, Koopmeiners.. Geen Veltman is wel verstandig. Ik kijk geen Serie A, maar Schouten? Net even opgezocht; basis bij Bologna (#12 Serie A), 1 goal, 1 assists, 8x geel & 1x rood. Wat kan hij beter dan onze grote vriend De Roon of Til dat 'ie verdiend er bij te zitten dan. Verder wel helemaal eens trouwens. Til drie leuke potjes gespeeld, Bergwijn er niet bij met meer talent in z'n linkerteen dan Weghorst in allebei z'n voeten, Koopmeiners die hopeloos uit vorm is sinds eind vorig seizoen.. En geen Veltman, dat is altijd een goede beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 16 minuten geleden zei Fantasy: Ik kijk geen Serie A Hier gaat het al mis! 17 minuten geleden zei Fantasy: 1 goal, 1 assists, 8x geel & 1x rood. Niet erg bijzondere of relevante gegevens voor een spelverdeler. 19 minuten geleden zei Fantasy: Wat kan hij beter dan onze grote vriend De Roon of Til dat 'ie verdiend er bij te zitten dan. Nou, heel simpel eigenlijk: voetballen. Laten we zeggen dat het een Aldi-versie van Frenkie de Jong is. Hij is overigens niet direct beter dan De Roon, het is een ander type. De Roon is als CM een pure balafpakker, Schouten meer een spelverdeler die ook een balletje kan onderscheppen. Als je dan kijkt naar het Nederlands elftal, zou ik toch wel eens iemand naast Frenkie willen zien die net wat beter kan voetballen dan De Roon. Want dat is nu heel simpel voor tegenstanders: Frenkie dubbel dekken en op pressen, De Roon vrij laten, doet er toch niks mee. Wijnaldum kan dat ook gewoon invullen, maar als we dan verder kijken kom ik toch wel op Schouten uit. Best het proberen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 #herewego Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) 17 augustus 2021 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 'Niet des Van Gaals.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 "Ik zat natuurlijk ook Nederland te kijken, en toen dacht ik; 'Wie moet het anders doen?" ‘Als ik in de positie van de KNVB had gezeten, had ik ook mezelf gevraagd.’ Heerlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Je kan alleen maar genieten van deze man, superlatieven te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Nee hoor. Het is te hopen dat er nog steeds maar 2/3e deel publiek in mag, het ego van Louis wordt met het jaar groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 "Met je krantje". Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 "In coronatijd is Skype en Zoom helemaal ingeburgerd, en dat heb ik met verve gedaan" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei La Pulga: Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Vd Beek, maar die speelt nooit. Maar is een opvallende afwezige. Bijlow Dumfries - van Dijk- De Vrij - Malacia Gravenberch De Jong Wijnaldum Rechtsbuiten van Ajax - Malen - Memphis ?! Zoiets? 27 augustus 2021 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Bijlow, no doubt. Verder ben ik wel verbaasd dat van Ginkel de voorselectie niet had gered maar van de Beek wel, verder meer dan logische selectie al twijfel ik wel over Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Donny op huurbasis weg in 3, 2, 1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Het lijkt dan toch een 4-3-3 te worden. Ik gok op: Bijlow Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Blind Wijnaldum - De Jong - Gravenberch Berghuis - Memphis - Gakpo/Bergwijn 27 augustus 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 minuten geleden zei Arezo: Vd Beek, maar die speelt nooit. Maar is een opvallende afwezige. Bijlow Dumfries - van Dijk- De Vrij - Malacia Gravenberch De Jong Wijnaldum Rechtsbuiten van Ajax - Malen - Memphis ?! Zoiets? Haha jij bent ook gewoon echt een klein kind, rechtsbuiten van Ajax en ook in het Ajax topic doe je raar met je Blind. (die hoort trouwens in de basis bij jou want dat vindt jij de beste middenvelder van de wereld. Of is hij te goed voor het Nederlands elftal en is het Nederlands elftal hem niet waard? Dat kan ook. Wel eens met je opstelling, al zou ik Bergwijn neerzetten op de plek van de rechtsbuiten van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Haha jij bent ook gewoon echt een klein kind, rechtsbuiten van Ajax en ook in het Ajax topic doe je raar met je Blind. (die hoort trouwens in de basis bij jou want dat vindt jij de beste middenvelder van de wereld. Of is hij te goed voor het Nederlands elftal en is het Nederlands elftal hem niet waard? Dat kan ook. Wel eens met je opstelling, al zou ik Bergwijn neerzetten op de plek van de rechtsbuiten van Ajax. Gewoon een klein beetje humor. Ik zou Steven Berghuis (geboren 19 december 1991 in Apeldoorn, zoon van Frank Berghuis en zijn moeder opstellen). Ik vind dat Blind zich inderdaad niet moet verlagen tot dit niveau (alweer een grapje, ik ga vanaf nu achter elk grapje zeggen dat het een grapje is). Ja, prima opstelling hè? voor een klein kind. Tegen Montenegro kan je dan eventueel van Dijk niet laten spelen maar de Ligt. Ik neem niet aan dat van Dijk 3x 90 aankan/ mag spelen van Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Donny op huurbasis weg in 3, 2, 1... Hoop ook inderdaad dat dit het laatste zetje is dat hij nodig heeft om te vertrekken. Staat gewoon op plek nummer 6, aangezien hij bij afwezigheid van Bruno Fernandes waarschijnlijk alsnog eerder voor Pogba op 10 en Fred / Matic / McTominay erachter zal kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 19 minuten geleden zei Arezo: Gewoon een klein beetje humor. Ik zou Steven Berghuis (geboren 19 december 1991 in Apeldoorn, zoon van Frank Berghuis en zijn moeder opstellen). Ik vind dat Blind zich inderdaad niet moet verlagen tot dit niveau (alweer een grapje, ik ga vanaf nu achter elk grapje zeggen dat het een grapje is). Ja, prima opstelling hè? voor een klein kind. Tegen Montenegro kan je dan eventueel van Dijk niet laten spelen maar de Ligt. Ik neem niet aan dat van Dijk 3x 90 aankan/ mag spelen van Liverpool. Ja ik ken je helaas niet zo goed, weet niet of je een klein kind bent of dat je echt heeeeeele leuke grapjes maakt. Sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Bijlow, no doubt. Verder ben ik wel verbaasd dat van Ginkel de voorselectie niet had gered maar van de Beek wel, verder meer dan logische selectie al twijfel ik wel over Rensch. Volgens mij is hij ook wel gecharmeerd van Bijlow. Ben benieuwd, lijkt mij een vrij logische selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Toch jammer dat Danjuma er niet bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Zeker waar en ook El Ghazi had een kans verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Wel heerlijk met Louis als bondscoach. Vrijdag speciaal die hele persco via youtube zitten kijken vanwege hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten