Jotew Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Hahahahaha nou, die reactie maakt m'n dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Toegevoegde waarde van Blind om linksback is echt -10. Wat een gedrocht is dat op linksback zeg. Over Frenkie ga ik me niet moeien, degene die het niet in hem zien hebben er weinig kaas van gegeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: Frenkie de Jong is gewoon overrated AF, iedereen kan dat zien. Blijft veels te vaak veels te lang door dribbelen en verliest dan vaak de bal. 85 miljoen voor hem is echt verspild geld, ik geef je nu al op papiertje dat ook op zijn transfersom Barcelona verlies gaat maken! Kan iemand deze jongen bannen? Of kan ik dat zelf doen? 'Verliest dan vaak de bal' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Blind was lachwekkend inderdaad. Wat betreft Frenkie, het is natuurlijk een voetballer die altijd vooruit speelt en het spel versnelt. Maar ik snap ook wel waar @Arezo vandaan komt aangezien hij vrijwel nooit scoort of een assist geeft. Het is vind ik eigenlijk gewoon een stofzuiger maar dan wel eentje die gelijk de opbouw kan verzorgen in plaats van dat hij hem direct in moet leveren bij iemand met dezelfde kleur omdat ie er voetballend niks van kan (zoals bijvoorbeeld De Roon). En dan snap ik zelfs @Kyrill wel, want zo'n type speler vind ik nooit 85 miljoen waard, hoe goed ie ook is. Voor dat geld moet je ook 10-15 goals maken en 10-15 assists geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Ja maar die 95% is gewoon bijna te hoog, ik snap dat ik volledig afgezeken word en dat mag allemaal. Ook na deze opmerking. Ik begrijp zijn stijl van spelen gewoon niet, dus ligt aan mij. Het is net als met vrouwen, soms weet je dat ze lekker zijn maar voel je er niks bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 (edited) 2 minuten geleden zei Arezo: Ja maar die 95% is gewoon bijna te hoog, ik snap dat ik volledig afgezeken word en dat mag allemaal. Ook na deze opmerking. Ik begrijp zijn stijl van spelen gewoon niet, dus ligt aan mij. Het is net als met vrouwen, soms weet je dat ze lekker zijn maar voel je er niks bij. Je begrijpt dus ook niet waarom Sergio Busquets dus heel lang een van de beste middenvelders van de wereld is geweest? Edited September 2, 2021 by rich ruzzian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 26 minuten geleden zei Thierryvane: Kan iemand deze jongen bannen? Of kan ik dat zelf doen? Ik zie er meer die daarvoor in aanmerking komen, dus als je toch bezig bent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 25 minuten geleden zei rich ruzzian: Je begrijpt dus ook niet waarom Sergio Busquets dus heel lang een van de beste middenvelders van de wereld is geweest? Ja dat begrijp ik dan weer wel. Sergio 5 minuten geleden zei ElMarcos: Ik zie er meer die daarvoor in aanmerking komen, dus als je toch bezig bent Ik ga wel, ok? blocken voelt een beetje confronterend. Doet me denken aan mijn pubertijd toen ik nog afgewezen werd enzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Hahaahah wat kansloos figuur ben jij @Thierryvane ban aanvragen alleen omdat ik andere mening heb over Frenkie de Jong ???? Jij snapt het @RicoV1989 Bij Barcelona 2019/2020 in 24 La Liga 2 goals en 2 assists.... 2020 /2021 in 35 duels La Liga 3 goals en 4 assists in La Liga.... Poe poe indrukwekkend zeg maar niet heus.... En die 2 seizoenen in 14 CL duels voor Barcelona 1 assist gevaarlijk zeg... Hij speelt niet eens meer voor Godenzonen.... Voor iemand met 90 miljoen marktwaarde en 176.000 pond salaris per week is gewoon heel matig, feit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Gianluigi Buffon had in zijn hoogtijdagen bij Juventus zelfs seizoenen met 0 goals en 0 assists. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat een goede speler vonden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 De Jong had in zijn tijd bij Ajax toch ook amper goals en assists? Zijn waarde voor de teams waarin hij speelt kun je niet afmeten aan doelpunten en assists. Je gaat een Kanté of Busquets toch ook niet matig noemen omdat ze weinig scoren of voorbereiden? Waarbij ik moet aantekenen dat ik de vergelijking met Kanté niet maakte op basis van speltype, maar op basis van vergelijkbare cijfers qua doelpunten en assists. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Jongens even één ding, kijk eerst met wie je in discussie gaat en denk daarna na of het wel de moeite is. Dit is echt niet de moeite waard. O ja en De Jong zal bij elke club in de wereld in de basis staan, is geen eens een mening maar een feit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 19 minuten geleden zei Kyrill: *Rest van de onzin er even uitgeknipt* De Jong is toch ook geen nummer 10 die verantwoordelijk moet zijn voor goals en assists? Hoeveel sterke drank heb je al op dat je al deze onzin kan verkondigen? Mijn god zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Dus die 85 miljoen die Liverpool voor Van Dijk betaalde is ook onzin? Want maar 11 goals in 3 jaar tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Jongens even één ding, kijk eerst met wie je in discussie gaat en denk daarna na of het wel de moeite is. Dit is echt niet de moeite waard. Don't hate; educate. Als ik mijn ideeën niet kan verwoorden of uitleggen, dan kan ik niet verwachten dat een ander ze begrijpt, laat staan overneemt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E2E Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Godwin's law moeten we vervangen door Frenkie's law. Vroeg of laat gaat het altijd over Frenkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 1 minuut geleden zei E2E: Godwin's law moeten we vervangen door Frenkie's law. Vroeg of laat gaat het altijd over Frenkie Frenkie's Law vind ik beduidend leuker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 2 uur geleden zei Arezo: Ik bedoel het volgende niet sarcastisch, en nee dit is niet bedoeld omdat ik een Feyenoord bril heb maar: bestaat er een tutorial die uitlegt waarom Frenkie de Jong zo'n goede speler is. Nogmaals, het zal echt te maken hebben met mijn tactische beperkingen en ik heb maar een helft gekeken maaarr deze man speelt toch alleen maar veilige balletjes? Verder laat dit resultaat zien wat we iets missen. Ik zelf denk nog steeds een mentaliteitsdingetje. Dit elftal heeft gewoon niet de gunfactor ook. Er zijn echt weinig spelers waarvan ik denk: hoezee. Waarom speelt Gravenberch bijvoorbeeld niet? Frenkie is niet het type middenvelder dat assists geeft of doelpunten maakt, maar een middenvelder die anderen in staat stelt kansen en openingen te creëren. Een speler als De Jong is afhankelijk van de spelers om hem heen, daarom was de tandem met Schone zo goed. Niet dat Schone niveau Messi is, maar die durfde wel De Jong tussen vier man in te spelen. Zelfde geldt toentertijd voor Ziyech, De Ligt en Blind vanuit de as. En van daaruit komt hij in zijn kracht. Hij kan met een lichaamsbeweging zich vrijspelen tussen 3 a 4 man waardoor je al snel een overtal krijgt in de omschakeling. Dat deed hij Ajax regelmatig op geniale wijze, maar bij Oranje krijgt hij die kans niet. Simpelweg omdat Klaassen en Wijnaldum daar totaal niet geschikt voor zijn. Straks bij Barcelona gaat het een genot zijn om Busquets, De Jong en Pedri te zien heersen. Zij kunnen dat namelijk wel samen. Frenkie is niet dr speler die jaarlijks 30 goals voor je maakt, maar zet je de juiste mensen om hem heen en je kunt een bijna onverslaanbaar middenveld creëren. Daarom vind ik het jammer dat hij toen niet voor City koos. Hij samen met Gündogan en De Bruyne. Dat was gewoon valsspelen geweest ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Hoho, ik vind het ook terecht dat Frenkie bij Barcelona in de basis staat he. Dat niveau heeft hij ook gewoon, no doubt about that. Alleen vind ik 85 miljoen te veel voor een middenvelder die nooit scoort of assist levert, dat is alles. Dan kan je vergelijken met een Kante of Busquets die inderdaad ook nooit scoren, maar dat zijn dan weer echte kuitenbijters met agressie en dat heeft Frenkie ook niet echt. Ik weet ook wel dat het niet zijn primaire taak is om te scoren, maar voor een middenvelder van 85 miljoen verwacht ik eerlijk gezegd wel een paar goals erbij (de vergelijking met Van Dijk en Buffon slaat natuurlijk nergens op zoals jullie hopelijk ook wel snappen..). Maar dat is meteen het enige wat ik op hem aan te merken vind, want het is verder natuurlijk een uitstekende speler zoals ik een paar posts geleden al uitgelegd heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Marktwaarde is natuurlijk wat de gek er voor geeft. Is er überhaupt een speler 85 miljoen waard? Of 100? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 Dat is ook wel weer zo natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Marktwaarde is natuurlijk wat de gek er voor geeft. Is er überhaupt een speler 85 miljoen waard? Of 100? Voor de corona was die dat zeker waard, één van de beste middenvelder dat seizoen in de CL en past ook precies in het spel van Barcelona. Verder ook interesses van PSG en City wat je waarde natuurlijk ook gelijk omhoog haalt. En ik krijg nog net geen stijve leuter als die gast de bal aanraakt dus dat haalt zijn waarde ook omhoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 38 minuten geleden zei Fantasy: Dus die 85 miljoen die Liverpool voor Van Dijk betaalde is ook onzin? Want maar 11 goals in 3 jaar tijd. Jezus wat debiele vergelijking. Niet normaal man en dat voor iemand als JOU....middenvelder is verbinding tussen verdediging en aanval, verdediger niet @Jotewje spreekt uit ervaring zo te horen over sterke drank neem er nog een paar Ik ben al sinds 1 januari 2020 nuchter. Sorry als ik niet harde piemel van F. De Jong krijg, jullie overduidelijk wel krijgen. Alsof een 10 enige middenvelder is die voor goals en assists kan/moet zorgen. Wat een hoop bukake hier zeg ????? 49 minuten geleden zei PJHoutman: Gianluigi Buffon had in zijn hoogtijdagen bij Juventus zelfs seizoenen met 0 goals en 0 assists. Echt onbegrijpelijk dat mensen dat een goede speler vonden. Ben je achterlijk of doe je maar alsof? 20 minuten geleden zei RicoV1989: Hoho, ik vind het ook terecht dat Frenkie bij Barcelona in de basis staat he. Dat niveau heeft hij ook gewoon, no doubt about that. Alleen vind ik 85 miljoen te veel voor een middenvelder die nooit scoort of assist levert, dat is alles. Dan kan je vergelijken met een Kante of Busquets die inderdaad ook nooit scoren, maar dat zijn dan weer echte kuitenbijters met agressie en dat heeft Frenkie ook niet echt. Ik weet ook wel dat het niet zijn primaire taak is om te scoren, maar voor een middenvelder van 85 miljoen verwacht ik eerlijk gezegd wel een paar goals erbij (de vergelijking met Van Dijk en Buffon slaat natuurlijk nergens op zoals jullie hopelijk ook wel snappen..). Maar dat is meteen het enige wat ik op hem aan te merken vind, want het is verder natuurlijk een uitstekende speler zoals ik een paar posts geleden al uitgelegd heb. Deze man snapt het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost September 2, 2021 Share Gepost September 2, 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Alsof een 10 enige middenvelder is die voor goals en assists kan/moet zorgen. Wat een hoop bukake hier zeg ????? Je hebt helemaal gelijk, Karel. Een #10 is uiteraard niet de enige middenvelder die goals kan scoren of assists moet leveren. Daarentegen zijn er ook middenvelders die dusdanig gepositioneerd staan dat ze eigenlijk amper in de buurt van de zestien van de tegenstander komen, die vooral vormgeven aan de opbouw naar de zestien toe. In die laatste categorie kun je De Jong scharen. Die speelt vaak verder van de zestien af, waardoor zijn bijdrage in dat opzicht laag uitvalt. Als er in het voetbal zoiets zou zijn als een voorassist (zoals bij ijshockey), dan zou Frenkie een stuk hoger scoren. Of wanneer je de packing waarde van zijn dribbels en passes zou berekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts