Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik snap niet zo goed waarom Zuidam denkt Branderhorst niet voorgelogen te hebben. Natuurlijk kon hij tweede keeper worden, als Keijzer beter bleek, dat is precies wat Zuidam hier aangeeft. Echter wordt er nu een keeper gehaald waarmee Branderhorst niet eens een concurrentiestrijd aan kan gaan; dat heeft hij helemaal niet aangegeven bij Branderhorst dat dat ook nog een optie was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Zuidam zei ook in dat interview: "Nergens in zijn (Branderhorst) contract staat dat hij eerste keeper is."

Ben benieuwd of er wel staat dat hij tweede keeper minstens wordt, want 3e is nu ook nog een optie. Jezus wat een klaptosti die Zuidam ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rogier.:

Ben benieuwd of er wel staat dat hij tweede keeper minstens wordt, want 3e is nu ook nog een optie. Jezus wat een klaptosti die Zuidam

de Keijzer had in zijn contract staan dat ie weg mag als hij 2e keeper wordt, dus zullen ze die wel 3e keeper maken (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog los van dat die Barkas ook weer geen buitencategorie keeper is. Sterker nog, ik ben verre van onder de indruk van hem. In de play-offs tegen Sparta speelde hij in Utrecht ook vrij dramatisch. Dat wist hij in de return wel recht te zetten, maar echt constant is het allemaal niet naar mijn idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Urbeto:

Nog los van dat die Barkas ook weer geen buitencategorie keeper is. Sterker nog, ik ben verre van onder de indruk van hem. In de play-offs tegen Sparta speelde hij in Utrecht ook vrij dramatisch. Dat wist hij in de return wel recht te zetten, maar echt constant is het allemaal niet naar mijn idee. 

Vorig seizoen 50 (!) keer moeten vissen. Nu moet ik zeggen dat de verdediging van Utrecht ook geen CL is, maar helemaal eens wat betreft Barkas. Kan er zo 10 opnoemen die beter zijn in de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap ook echt totaal niet waarom Utrecht een talent als De Keijzer niet gewoon de kans geeft. Jongen is al jaren een van de beste keepers in zijn leeftijdsgroep, heeft het dat half jaar dat hij noodgedwongen moest spelen best aardig gedaan. 

Als je nou een echte topkeeper voor dit niveau kan halen, okay. Maar Barkas? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Was echt een heerlijke pingelaar en publiekslieveling bij Heerenveen die het ook nog aan rendement wist te koppelen. In het Corona seizoen dat voortijdig eindigde 9 goals en 4 assists is niet verkeerd met nog een wedstrijd of 10 te spelen. Heerlijke actie en doelgericht, maar denk dat die soms een beetje het overzicht mist/voor eigen succes wilt gaan. Toch is dit wel het enige seizoen dat die echt goede statistieken kan neerleggen.

Moet wel zeggen dat ik hem na dat seizoen denk ik geen enkele keer meer heb zien spelen dus geen idee hoe die er nu voor staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Arezo:

Die paardenlul scoorde 100 miljoen x tegen Feyenoord. Ik hoop dus niet dat Antwerpen Feyenoord loot in de CL. Ten eerste is dat maar 20 km ofzo, wat best saai is voor CL maar ook door die kerel. 

Antwerp moet zich nog kwalificeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arezo:

Die paardenlul scoorde 100 miljoen x tegen Feyenoord. Ik hoop dus niet dat Antwerpen Feyenoord loot in de CL. Ten eerste is dat maar 20 km ofzo, wat best saai is voor CL maar ook door die kerel. 

Misschien bedoel je Openda, want Ejuke heeft nooit tegen Feyenoord gescoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Vitesse88:

Vitesse wilde hem vorig en dit seizoen maar hij heeft 2x nee gezegd. Utrecht was gelukkig een goede stap ;c 

@LensherrRoom wordt gewoon eerste keeper, vanwaar de vraag :)?

Had hem voor 15 euro gekocht toen hij geblesseerd was bij zijn vorige club op Sorare. Dus ik zag een prijsstijging en als die dan eerste doelman gaat worden hou ik hem beter nog even

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Zat ik gister te kijken naar een interview van Eiting aan ESPN waar hij verteld dat hij zich nu volop focust bij Volendam en het totaal niet over Twente wilt hebben, meldt ie zich de volgende dag eventjes af als aanvoerder zijnde  

Oprecht hè. Hoe graag je ook weg wilt, dit soort acties zijn zo laag. Zou lekker als Volendam zijnde hem nu gewoon niet verkopen, hoeven ze volgens mij ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites