Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

22 uur geleden zei MarF_RJC:

El Yaakoubi is net een kleinkind.

wat een ongelofelijke zeikerd is het,

Echt een calimero.

Ik weet volgens mij waarom jij dat denkt. Hij was aan het huilen omdat spelers van Roda een late treffer vierden met het uitvak en daar ging El Yaakoubi zich dan helemaal over opwinden ;e Dat was het eerste moment dat ik merkte dat hij een kleuter is, en hoe hij vorig seizoen met de OneLove-band omging was ook beschamend. 

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Hij staat nog echt ter discussie ook, je verwacht het ook niet. Wat een parodie op een club is dat Utrecht toch ook 

Zo vreemd is dat toch niet? Hij was inmiddels 9 maanden in dienst, maar enige lijn of tactiek was eigenlijk nog altijd niet zichtbaar. Het helpt voor hem natuurlijk niet mee dat zowel Douvikas als Dost verkocht is en er geen vervangers lijken te komen, maar afgelopen zondag was het weer abominabel wat Utrecht liet zien. PEC bleef meer dan moeiteloos overeind. Enige reden voor optimisme lijkt me dan ook niet aanwezig.

Qua opvolgers vraag ik me af waar ze mee komen. Ron Jans en Fred Rutten zijn de beste beschikbare ervaren opties. Jess Thorup en Karel Geraerts zijn ook vrij, maar die lijken me onhaalbaar. 

Ik ben vooral benieuwd wanneer Zuidam er een keer uitgegooid wordt. 

19 minuten geleden zei Urbeto:

Zo vreemd is dat toch niet? Hij was inmiddels 9 maanden in dienst, maar enige lijn of tactiek was eigenlijk nog altijd niet zichtbaar. Het helpt voor hem natuurlijk niet mee dat zowel Douvikas als Dost verkocht is en er geen vervangers lijken te komen, maar afgelopen zondag was het weer abominabel wat Utrecht liet zien. PEC bleef meer dan moeiteloos overeind. Enige reden voor optimisme lijkt me dan ook niet aanwezig.

Qua opvolgers vraag ik me af waar ze mee komen. Ron Jans en Fred Rutten zijn de beste beschikbare ervaren opties. Jess Thorup en Karel Geraerts zijn ook vrij, maar die lijken me onhaalbaar. 

Ik ben vooral benieuwd wanneer Zuidam er een keer uitgegooid wordt. 

Natuurlijk is dat wel vreemd. Als je dat echt vindt dan had je na vorig seizoen gewoon afscheid moeten nemen. Nu ga je een hele voorbereiding in met Silberbauer waarin je werkt aan allerlei spelpatronen en ideeën. En dat staat even los van de uitvoering. Het heeft toch geen enkele zin om die man na 3 tegenvallende wedstrijden te ontslaan. Wat ga je dan doen als de volgende trainer er van de komende 10 ook maar 3 wint? Ook weer ontslaan?  Ik vind het gewoon ontzettend slecht beleid als je al zo snel een trainer ontslaat. Dan heb je dus blijkbaar iets gemist in de evaluatie van het vorige seizoen. En daarbij ook alles behalve netjes naar Silberbauer die als een soort held/legende werd aangesteld vorig jaar. 

Die club is zo ongelooflijk lachwekkend. Het zou voor iedereen beter zijn (los van de financiën) als Van Seumeren én Zuidam opstappen. Het helpt ook niet als je maar blijft roepen dat je de top 3 wilt aanvallen. 

• Like 3

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Natuurlijk is dat wel vreemd. Als je dat echt vindt dan had je na vorig seizoen gewoon afscheid moeten nemen. Nu ga je een hele voorbereiding in met Silberbauer waarin je werkt aan allerlei spelpatronen en ideeën. En dat staat even los van de uitvoering. Het heeft toch geen enkele zin om die man na 3 tegenvallende wedstrijden te ontslaan. Wat ga je dan doen als de volgende trainer er van de komende 10 ook maar 3 wint? Ook weer ontslaan?  Ik vind het gewoon ontzettend slecht beleid als je al zo snel een trainer ontslaat. Dan heb je dus blijkbaar iets gemist in de evaluatie van het vorige seizoen. En daarbij ook alles behalve netjes naar Silberbauer die als een soort held/legende werd aangesteld vorig jaar. 

Die club is zo ongelooflijk lachwekkend. Het zou voor iedereen beter zijn (los van de financiën) als Van Seumeren én Zuidam opstappen. Het helpt ook niet als je maar blijft roepen dat je de top 3 wilt aanvallen. 

Het kan natuurlijk wel dat Silberbauer bij de evaluatie vorig seizoen het voordeel van de twijfel kreeg - het spel was toen ook al matig - en dat nu na de voorbereiding en historisch slechte seizoenstart blijkt dat van enige vooruitgang geen sprake is. Ik ben het uiteraard met je eens dat FC Utrecht verschrikkelijk zwak beleid voert, maar Silberbauer heeft ook gewoon niet geleverd. 

Ik begrijp ook niet dat Zuidam maar mag blijven zitten. Je ziet hem ieder jaar hetzelfde praatje houden wanneer 'ie een trainer de laan uitstuurt zonder enige consequenties aan z'n eigen functioneren te verbinden. Lachwekkende gang van zaken. 

• Like 1

Tja. Als Douvikas een beetje normaal doet pak je minstens een punt tegen PSV. Heerenveen ziet er ook goed uit dit jaar. Ik vind het nogal wat om Silberbauer er gelijk op af te rekenen, ook omdat het gewoon een dramatische selectie is. 

Lijkt er meer op dat Zuidam zijn straatje weer lekker wil schoonvegen.

• Like 1

Op 27-8-2023 om 10:36 zei Michaelinho*:

Daar heeft Fraser wel de nodige ervaring mee ja. Oh nee, dan is hij vaak al ontslagen.

Wat een onzin. Waar is hij gedegradeerd of is hij "ontslagen" voordat het team degradeert? Hij heeft éénn slecht seizoen gehad, dat was zijn laatste bij Sparta. Op zich grappig dat Steijn hem toen opvolgde en Sparta in de Eredivisie hield. Iets wat een kleine acht jaar eerder precies andersom was bij Den Haag.

Er hangt, onterecht, een negatief beeld rond Fraser. Meer dan prima trainer die het overal gewoon verdienstelijk heeft gedaan. Ook is hij niet vaak ontslagen, een keer is hij de laan uitgestuurd, bij Vitesse. Twee keer is hij zelf opgestapt. Eenmaal solidair met zijn assistent Ranko en een keer is hij voor de bus gegooid door de kneusjes bij Utrecht, waar hij Younes harder aan had moeten pakken en niet alleen bij de keel had moeten grijpen maar ook wat corrigerende tikken had moeten uitdelen.

19 minuten geleden zei Mansveld:

Wat een onzin. Waar is hij gedegradeerd of is hij "ontslagen" voordat het team degradeert? Hij heeft éénn slecht seizoen gehad, dat was zijn laatste bij Sparta. Op zich grappig dat Steijn hem toen opvolgde en Sparta in de Eredivisie hield. Iets wat een kleine acht jaar eerder precies andersom was bij Den Haag.

Er hangt, onterecht, een negatief beeld rond Fraser. Meer dan prima trainer die het overal gewoon verdienstelijk heeft gedaan. Ook is hij niet vaak ontslagen, een keer is hij de laan uitgestuurd, bij Vitesse. Twee keer is hij zelf opgestapt. Eenmaal solidair met zijn assistent Ranko en een keer is hij voor de bus gegooid door de kneusjes bij Utrecht, waar hij Younes harder aan had moeten pakken en niet alleen bij de keel had moeten grijpen maar ook wat corrigerende tikken had moeten uitdelen.

Ah ja fysiek geweld propaganderen, misschien moeten we dat er even bij je uit slaan. (Grapje, maar pas een beetje op je woorden) stel je eens voor dat je baas de dingen zou doen bij jou, als wat hij bij Younes deed. Gewoon een zware fout, waar hij voor moest boeten, maar mijn inziens ook weer verder mag gaan, gezien dat geen dagelijkse kost lijkt.

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Tel toch al 3 bij ''discutabel'' weg bij een club. 

Dit is nog niet het begin van een antwoord op mijn post. Er wordt geroepen dat hij de nodige ervaring heeft met degraderen of daarvoor al ontslagen is. Iets wat gewoon complete onzin is als je naar de feiten kijkt. En waarom is zijn vertrek bij zowel Vitesse als Sparta discutabel? Utrecht geef ik je gelijk in.

4 minuten geleden zei himan:

Ah ja fysiek geweld propaganderen, misschien moeten we dat er even bij je uit slaan. (Grapje, maar pas een beetje op je woorden) stel je eens voor dat je baas de dingen zou doen bij jou, als wat hij bij Younes deed. Gewoon een zware fout, waar hij voor moest boeten, maar mijn inziens ook weer verder mag gaan, gezien dat geen dagelijkse kost lijkt.

Ik gedraag mij dan ook niet tegenover mijn baas zoals Younes deed. Daarnaast zal je op de gemiddelde bouwplaats ook wel een trap onder je reet krijgen als je je op zo'n manier opstelt naar je voorman en/of collega's. Niet te zwaar aan tillen, dat misselijke mannetje Amin heeft het zelf veroorzaakt en dan miepen.

Op 28-8-2023 om 09:53 zei Hakai:

Ik weet volgens mij waarom jij dat denkt. Hij was aan het huilen omdat spelers van Roda een late treffer vierden met het uitvak en daar ging El Yaakoubi zich dan helemaal over opwinden  Dat was het eerste moment dat ik merkte dat hij een kleuter is, en hoe hij vorig seizoen met de OneLove-band omging was ook beschamend. 

Onder andere ja...

Ik vind het echt een zielig persoon... 

• Like 1