Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Goh wat een pot zeg. Sparta had het echt allang af moeten maken. En die bal die nog van de lijn gehaald werd, bizar.

Denk overigens wel dat Sparta kansloos is tegen dit Twente, zeker na deze slijtageslag. Maar it’s all in the game (om maar eens een open deur in te trappen.)

Me wel weer enorm zitten verbazen over zowel het thuis als uitpubliek. Ten eerste 20+ Utrecht supporters in het Sparta vak. Dan gaat er dus al iets mis in mijn ogen. Gebeurd overal, weet ik, maar ‘het systeem’ is dus zo lek als een mandje. Dan staan er vervolgens een paar eencelligen heerlijk het uitvak (waar wij naast zaten) te provoceren. En dan zie je na de wedstrijd de uitfans een poging wagen om door alle hekken te breken. Bizar..

Fledderus is aangesteld als nieuwe technisch manager van de Eredivisie CV. Dat is toch wel een vreemde keuze. Hij is niet alleen de laan uitgestuurd bij Groningen vanwege zijn aankoopbeleid, maar ook omdat er veel kritiek was op zijn omgang met collega's. 

Heb ook écht helemaal niets met Twente, zeker niet na dat gekochte kampioenschap en al dat gezeik eromheen. Maar heb ook liever dat ze Europa in gaan dan Sparta. Wat ik overigens wel weer een prachtige club vind hoor. Maar die gaan volgend seizoen waarschijnlijk gewoon weer een 'normaal' jaar hebben, terwijl FC Twente nog wel potentie heeft om wat wedstrijden in Europees verband te winnen. Ook grote kans dat ze de stabiele nummer 4 van de Eredivisie gaan worden komende jaren.

7 minuten geleden zei 007mark:

Heb ook écht helemaal niets met Twente, zeker niet na dat gekochte kampioenschap en al dat gezeik eromheen. Maar heb ook liever dat ze Europa in gaan dan Sparta. Wat ik overigens wel weer een prachtige club vind hoor. Maar die gaan volgend seizoen waarschijnlijk gewoon weer een 'normaal' jaar hebben, terwijl FC Twente nog wel potentie heeft om wat wedstrijden in Europees verband te winnen. Ook grote kans dat ze de stabiele nummer 4 van de Eredivisie gaan worden komende jaren.

Denk dat je mistelt en stabiel 5e bedoelt, na PSV, Ajax, Feyenoord en AZ.

2 minuten geleden zei Aaron21:

Denk dat je mistelt en stabiel 5e bedoelt, na PSV, Ajax, Feyenoord en AZ.

Fout gedacht.

FC Twente heeft een veel grotere achterban en stadion dan AZ. Die hebben dan wel weer de sterkste jeugdopleiding van Nederland op dit moment, maar zijn wel afhankelijk van wat daar door komt, en de transfers die ze maken. Verwacht dat FC Twente best wel eens die stap kan gaan maken om betere prestaties neer te zetten dan AZ de komende jaren. Was vorig jaar al zo, en dit jaar was het verschil ook niet zo groot.