delichris Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 27 minuten geleden zei Fantasy: Ik. Als je geen één club wil kiezen, dan stem je toch gewoon niet Maar die keuze zou wel mooier geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 1 minuut geleden zei delichris: Maar die keuze zou wel mooier geweest zijn. Neem ik mee voor de volgende keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 2 uur geleden zei MauricioAros: Niet gezien verder. Was het enkel Bazoer die de bal daar raakte dus? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Het is toch verdomme ook weer met geen pen te beschrijven met de KNVB... 3 wedstrijden van Twente verplaatst. 2 x van zaterdagavond naar zondag 12.15, en 1 x van zaterdag 21.00 naar 16.30 (uit weliswaar) Betaal je dan een seizoenskaart voor. Je bent op zondagochtend leider van een 2e elftal als vrijwilliger, met jongens die allemaal lid zijn van de KNVB, kan je gewoon 2 keer niet naar het stadion toe. Wat een belachelijke scheitzooi weer, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 8 minuten geleden zei Jotew: Het is toch verdomme ook weer met geen pen te beschrijven met de KNVB... 3 wedstrijden van Twente verplaatst. 2 x van zaterdagavond naar zondag 12.15, en 1 x van zaterdag 21.00 naar 16.30 (uit weliswaar) Betaal je dan een seizoenskaart voor. Je bent op zondagochtend leider van een 2e elftal als vrijwilliger, met jongens die allemaal lid zijn van de KNVB, kan je gewoon 2 keer niet naar het stadion toe. Wat een belachelijke scheitzooi weer, bah. Wat is de reden? Europees voetbal van andere clubs? Ajax kan niet zijn, di eheb je net gehad iig...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 53 minuten geleden zei Kyrill: Wat is de reden? Europees voetbal van andere clubs? Ajax kan niet zijn, di eheb je net gehad iig...? “Als gevolg van de kwalificatie van Nederlandse clubs voor de diverse Europese toernooien worden in de eerste competitiehelft in verschillende speelrondes wijzigingen doorgevoerd.“ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 6 minuten geleden zei Jotew: “Als gevolg van de kwalificatie van Nederlandse clubs voor de diverse Europese toernooien worden in de eerste competitiehelft in verschillende speelrondes wijzigingen doorgevoerd.“ Dat begrijp ik nooit he... Je kan op voorhand toch al rekening houden met deze situatie. Het gebeurt echt te vaak, jaar in jaar uit. Wordt er vanwege overwintering een wijziging doorgevoerd, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 17 minuten geleden zei Rossi: Dat begrijp ik nooit he... Je kan op voorhand toch al rekening houden met deze situatie. Het gebeurt echt te vaak, jaar in jaar uit. Wordt er vanwege overwintering een wijziging doorgevoerd, prima. Achja, gelukkig doet de KNVB haar eigen amateur voetballers, trainers en leiders weer te kort, as usual. Pauper organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 25 minuten geleden zei Rossi: Dat begrijp ik nooit he... Je kan op voorhand toch al rekening houden met deze situatie. Het gebeurt echt te vaak, jaar in jaar uit. Wordt er vanwege overwintering een wijziging doorgevoerd, prima. Maar als je dit vooraf doet zit je toch met hetzelfde probleem dat Jotew niet naar de wedstrijd kan? Maar dan met het verschil dat als Feyenoord of Vitesse zich niet kwalificeert, je voor niks bent verplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 16 minuten geleden zei PJHoutman: Maar als je dit vooraf doet zit je toch met hetzelfde probleem dat Jotew niet naar de wedstrijd kan? Maar dan met het verschil dat als Feyenoord of Vitesse zich niet kwalificeert, je voor niks bent verplaatst. Als je het definitieve speelschema al zo inricht, is er in principe niks verplaatst en weet je van te voren waar je aan toe ben. Vind het sowieso amateuristisch dat je met een conceptschema komt, dan een definitief schema waar e.e.a. is aangepast om vervolgens weer een hele zooi wedstrijden te schuiven en te verplaatsen. Dat je na overwintering moet schuiven heb ik minder moeite mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Hopen op een leuke wedstrijd nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zonder Sangaré kijkt ook wel fijner dat PSV. We leven in het Kanté-tijdperk waarin simpele balveroveraars ineens 'broodnodig' worden gemaakt. Wat men dan nog weleens vergeet is dat Kanté ook gewoon zeer vaak de juiste man weet te vinden mét bal. Spelers als Alvarez en dus ook Sangaré doen dat nogal eens niet. Als je voor elke bal die je verovert er ook weer één of meer inlevert en voorts balletjes terug en breed geeft, tja, dan ben je niet zo nuttig als sommige mensen lijken te denken. En Sangaré is hier nog een stapje erger in dan Alvarez. Benfica-uit was huilon met de pet op wat die allemaal deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 2 uur geleden zei Socrates: Zonder Sangaré kijkt ook wel fijner dat PSV. We leven in het Kanté-tijdperk waarin simpele balveroveraars ineens 'broodnodig' worden gemaakt. Wat men dan nog weleens vergeet is dat Kanté ook gewoon zeer vaak de juiste man weet te vinden mét bal. Spelers als Alvarez en dus ook Sangaré doen dat nogal eens niet. Als je voor elke bal die je verovert er ook weer één of meer inlevert en voorts balletjes terug en breed geeft, tja, dan ben je niet zo nuttig als sommige mensen lijken te denken. En Sangaré is hier nog een stapje erger in dan Alvarez. Benfica-uit was huilon met de pet op wat die allemaal deed. En daarom spelen Alvarez en Sangare ook in de Eredivisie en niet hij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zo, slimste jongen van de klas. Was het punt alleen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Wat een domme actie van Brondeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken. Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport. Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik betaal 102 euro bij KPN en ik wil er niet over praten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik betaal hier ook gewoon 81,40 voor Ziggo (ESPN & FOX Sports inbegrepen). Eerste half jaar zieke korting gekregen, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Overstappen naar T-Mobile. Heb je sowieso standaard ESPN1 en volgens mij ben je goedkoper uit als je volledig ESPN wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Omdat ik al T-mobile had voor mobiel, kreeg ik korting op een tv-pakket met T-mobile tv. Toen ESPN gekozen, wat ik dus eigenlijk gratis heb. Betaal wel voor Ziggo Sport, maar dat is maar 15 p/m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken. Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport. Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo. Klinkt veel, maar zijn vrij standaard bedragen hoor. Dat krijg je - mits een welkomstkorting - niet veel lager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken. Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport. Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo. Opzich vrij standaard bedragen ja. Wat wel helpt is elk jaar Ziggo bellen dat je wil overstappen naar een ander als ze niet wat aan de prijs doen. Zelf ben ik hier te lui voor, maar ik ken iemand die gewoon elk jaar belt en dan er vaak 50% korting uithaalt voor de 1e 6 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 (bewerkt) https://fb.watch/7_LWR2afm8/ De beelden, de tekst, het shirt 13 september 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 21 uur geleden zei Vitesse88: https://fb.watch/7_LWR2afm8/ De beelden, de tekst, het shirt Zo mooi is net Westham.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Zo mooi is net Westham.... Dat mocht West Ham willen. Verhaal van Vitesse is ook iig beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten