Kelvin Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 15 minuten geleden zei Arezo: Ik vraag dit omdat onze bondscoach gisteren ook weer doodleuk te verkondigen dat Feyenoord niet de beste spelers heeft, maar wel het beste team. En toen dacht ik: laat ik eens onderzoek doen op dit forum want volgens mij klopt dit niet, maar ik ben niet geheel neutraal. Ik zou komen tot: Bijlow, Geertruida, Timber, Hancko, Kerkez Wieffer Szymanski Kokcu Kudus Gimenez en Simons. Waarbij ik dan wel moet zeggen dat ik verwacht dat met Hancko ernaast Timber wel zou functioneren. Tot nu toe is het gemiddelde een speler of 5 a 6. Dus kom vooral door met die opstellinkjes Volgens mij antwoordde Koeman helemaal niet dat Feyenoord niet de beste spelers had. Maar antwoordde hij op de vraag: 'heeft Feyenoord de beste spelers?' 'In ieder geval het beste team' Dat is dus volgens mij meer een truc van een bondscoach om een discussie over individuele spelers te ontlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 16 uur geleden zei Nom de Guerre: Fortuna gaat een Heraclesje doen op deze manier. Dat denk ik ook, er zit echt helemaal niets in die ploeg. Weinig aanknopingspunten te zien die doen denken dat ze nog punten gaan pakken. En dat tegen een zwak Go Ahead Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Voor mij. Bijlow, Geertruida, Timber, Hancko, Smal, Alvarez, Kokcu, Kudus, Tadic, Gimenez, Simons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Niemand Veermannetje? Gruwelijke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Bijlow Van Ewijk - Geertruida- Hancko Szymanski - Kokcu - Wieffer - Veerman - Simons Gimenez - Kramer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Unnerstall Brenet - Timber - Hancko - Kerkez Szymanski - Kökcü - Simons Kudus - Gimenez - Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Unnerstall Geertruida - Hancko - Smal Van Crooij - Eiting - Kökcü - Clasie - Simons Gimenez - Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Maar het is nog geen speeldag 34... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 9 uur geleden zei Beppu: Niemand Veermannetje? Gruwelijke speler Vooral als die de ruimte krijgt/heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 Elf punten achter, nog 12 te halen. Zie Groningen wel een flink moeilijke tijd in de kkd tegemoet gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 En op basis van vandaag zie ik één punt halen al als een onmogelijke opgave voor deze ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Groningen is wel klaar, net als Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Zo, dat durf je nu al zo te stellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Tyft toch gewoon op met je vuurwerk in voetbal stadions, ben er echt helemaal klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 No pyro no party Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 volgend seizoen nieuwe kansen strijders! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 19 uur geleden zei Kyrill: Tyft toch gewoon op met je vuurwerk in voetbal stadions, ben er echt helemaal klaar mee. Hoort bij voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 1 uur geleden zei LouisPSV: Hoort bij voetbal Hahaha. Wat een onzin. Ik gun iedereen z'n pleziertje hoor, maar mensen die helemaal wild worden van keiharde knallen voor een voetbalwedstrijd zijn best een beetje apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 27 minuten geleden zei AjaciedBart.: Hahaha. Wat een onzin. Ik gun iedereen z'n pleziertje hoor, maar mensen die helemaal wild worden van keiharde knallen voor een voetbalwedstrijd zijn best een beetje apart. Heb ook niks met knallen, maar bedoelde meer de pyro's. Die geven toch echt wel sfeer aan zo'n wedstrijd vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Dat maakt het een stuk leuker idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Het probleem is ook niet het vuurwerk, maar het inlevingsvermogen van de gemiddelde pyro liefhebber. Als iets 'leuk' of 'sfeer verhogend' is, wil niet zeggen dat het dan ook altijd maar moet. Van mij mag er best vooraf een pyro dingetje zijn, maar fakkels en bommen mogen lekker buiten de poorten blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Op 1-5-2023 om 19:25 zei Satyr: Het probleem is ook niet het vuurwerk, maar het inlevingsvermogen van de gemiddelde pyro liefhebber. Als iets 'leuk' of 'sfeer verhogend' is, wil niet zeggen dat het dan ook altijd maar moet. Van mij mag er best vooraf een pyro dingetje zijn, maar fakkels en bommen mogen lekker buiten de poorten blijven Pyro is met fakkels hè. Wat mij betreft prima, mits het gewoon fatsoenlijk gebruikt wordt (goed voorbeeld De Graafschap uit bij Willem 2). Niet fakkels of rookbommen op het veld mikken maar gewoon op de grond van het vak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 PSV komt er nog niet echt doorheen tegen Sparta. Met name door het kilometervreten van de nummer 10 van Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 (bewerkt) Zie dat de broer van Obispo achterin bij Sparta speelt, wat een lompe hork is die Eerdhuijzen zeg. Enorm slechte pot van beide zeg, hoe PSV bepaalde kansen om zeep weet te helpen is echt schrijnend. Edit; Ah daar is het wekelijkse "Xavi Simons is homo" 6 mei 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten