Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Arezo:

Ik vraag dit omdat onze bondscoach gisteren ook weer doodleuk te verkondigen dat Feyenoord niet de beste spelers heeft, maar wel het beste team. En toen dacht ik: laat ik eens onderzoek doen op dit forum want volgens mij klopt dit niet, maar ik ben niet geheel neutraal. Ik zou komen tot:

Bijlow, Geertruida, Timber, Hancko, Kerkez Wieffer Szymanski Kokcu Kudus Gimenez en Simons.

Waarbij ik dan wel moet zeggen dat ik verwacht dat met Hancko ernaast Timber wel zou functioneren. Tot nu toe is het gemiddelde een speler of 5 a 6. Dus kom vooral door met die opstellinkjes :) 

Volgens mij antwoordde Koeman helemaal niet dat Feyenoord niet de beste spelers had. Maar antwoordde hij op de vraag: 'heeft Feyenoord de beste spelers?' 'In ieder geval het beste team'

Dat is dus volgens mij meer een truc van een bondscoach om een discussie over individuele spelers te ontlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Nom de Guerre:

Fortuna gaat een Heraclesje doen op deze manier.

Dat denk ik ook, er zit echt helemaal niets in die ploeg. Weinig aanknopingspunten te zien die doen denken dat ze nog punten gaan pakken. En dat tegen een zwak Go Ahead Eagles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei AjaciedBart.:

Hahaha. Wat een onzin. Ik gun iedereen z'n pleziertje hoor, maar mensen die helemaal wild worden van keiharde knallen voor een voetbalwedstrijd zijn best een beetje apart. 

Heb ook niks met knallen, maar bedoelde meer de pyro's. Die geven toch echt wel sfeer aan zo'n wedstrijd vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is ook niet het vuurwerk, maar het inlevingsvermogen van de gemiddelde pyro liefhebber. Als iets 'leuk' of 'sfeer verhogend' is, wil niet zeggen dat het dan ook altijd maar moet.

Van mij mag er best vooraf een pyro dingetje zijn, maar fakkels en bommen mogen lekker buiten de poorten blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2023 om 19:25 zei Satyr:

Het probleem is ook niet het vuurwerk, maar het inlevingsvermogen van de gemiddelde pyro liefhebber. Als iets 'leuk' of 'sfeer verhogend' is, wil niet zeggen dat het dan ook altijd maar moet.

Van mij mag er best vooraf een pyro dingetje zijn, maar fakkels en bommen mogen lekker buiten de poorten blijven

Pyro is met fakkels hè. Wat mij betreft prima, mits het gewoon fatsoenlijk gebruikt wordt (goed voorbeeld De Graafschap uit bij Willem 2). Niet fakkels of rookbommen op het veld mikken maar gewoon op de grond van het vak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat de broer van Obispo achterin bij Sparta speelt, wat een lompe hork is die Eerdhuijzen zeg. Enorm slechte pot van beide zeg, hoe PSV bepaalde kansen om zeep weet te helpen is echt schrijnend.

Edit; Ah daar is het wekelijkse "Xavi Simons is homo"

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites