Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

2 uur geleden zei Kyrill:

Reageer dan ook niet meer vent. Wat ben jij zuur en ongesteld terwijl Vitesse gewonnen heeft ;e

Alsof de uitslag van Vitesse iets te maken heeft met jouw postgedrag. Je haalt gewoon een vergelijking aan die nergens op slaat maar natuurlijk zie je dat zelf niet in. 

20 uur geleden zei Mansveld:

Slap antwoord. Ik schrijf inderdaad als, met de bedoeling de beveiliging op orde te maken. Bij ons heeft het jarenlang gewerkt tot er bezuinigd ging worden en de systemen verouderden. Het werkt gewoon en je kan ze op die manier gewoon buiten houden. Moet je er wel in gaan investeren.

Als de knvb dat nou eens verplicht voor bvo's ipv dit kansloze staakbeleid. Dan kan er heus nog wel eens eentje tussendoor glippen, want 100% beveiligen is onmogelijk. Maar op die ene na hou je ze allemaal buiten de deur.

Wat ik dan vooral niet begrijp: Blijkbaar was jan en alleman op de hoogte van het feit dat dit vak voor een staking wou zorgen. Waarom dan niet een keer ballen tonen en dat hele vak leeg laten? Dat is toch het "ultra" vak van Groningen? Nou, allemaal maar wedstrijdje thuis blijven van jongens. 

Een tribune sluiten schiet je toch niks mee op. Allemaal zeuren over collectieve straffen, maar dan wel 90% van die tribune onterecht willen straffen hehe.

Dat die gast van Groningen nog rondloopt in t stadion (ik ga geen namen noemen), is de grap. Gooi die vent eruit, inclusief butplugmaatjes. Iedereen weet wie t zijn, geloof mij nou. Maar straf niet random gasten die willen zingen voor hun club 

Op 14-5-2023 om 16:00 zei sennid:

B1364452-3425-4685-BA39-E2EADC331628.jpg

Het was een mooi dagje Rotterdam, een resultaat vanuit onze kant had ik toch niet verwacht. Wij mochten op vrij vervoer die kant op, dus vroeg in de trein richting Rotterdam. Toen wij in Deventer weggingen zat die al vol met Feyenoorders uit Enschede en omgeving. Elk station kwamen er meer en meer in tot de trein vol was. Voor de tijd nog even lekker op een terras gezetten en naar de Kuip gelopen.

Dit moet toch wel vaker gebeuren, lekker vrij door elkaar heen en op eigen vervoer naar het stadion. Vorig jaar kon het ook al naar Feyenoord en AZ ook. Kaartje moesten we omwisselen voor de tunnel naar het uitvak, maar verder waren we zo vrij als een vogeltje. Toen nog terug in een feestende trein. Wel mooi om mee te maken allemaal.

Doekje van Feyenoord was ook wel mooi overigens.

46 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Het was een mooi dagje Rotterdam, een resultaat vanuit onze kant had ik toch niet verwacht. Wij mochten op vrij vervoer die kant op, dus vroeg in de trein richting Rotterdam. Toen wij in Deventer weggingen zat die al vol met Feyenoorders uit Enschede en omgeving. Elk station kwamen er meer en meer in tot de trein vol was. Voor de tijd nog even lekker op een terras gezetten en naar de Kuip gelopen.

Dit moet toch wel vaker gebeuren, lekker vrij door elkaar heen en op eigen vervoer naar het stadion. Vorig jaar kon het ook al naar Feyenoord en AZ ook. Kaartje moesten we omwisselen voor de tunnel naar het uitvak, maar verder waren we zo vrij als een vogeltje. Toen nog terug in een feestende trein. Wel mooi om mee te maken allemaal.

Doekje van Feyenoord was ook wel mooi overigens.

Ik pakte om 10.15u de trein naar Arnhem en verbaasde me hoe druk het al op Deventer was. Maar dat was in Zutphen, Dieren en Arnhem niet anders. Op Arnhem trouwens best een gemoedelijke onderlinge sfeer. Vitesse wenste ze veel plezier, andersom veel sterkte. Humor ;c  VV trouwens erg chill, krijgen wij niet voor de laatste speelronde. Met de trein naar Rotterdam is altijd wel erg chill.

Edited by Vitesse88

6 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik pakte om 10.15u de trein naar Arnhem en verbaasde me hoe druk het al op Deventer was. Maar dat was in Zutphen, Dieren en Arnhem niet anders. Op Arnhem trouwens best een gemoedelijke onderlinge sfeer. Vitesse wenste ze veel plezier, andersom veel sterkte. Humor ;c  VV trouwens erg chill, krijgen wij niet voor de laatste speelronde. Met de trein naar Rotterdam is altijd wel erg chill.

Wij hadden ook tegen die tijd de trein en alles liep door elkaar heen. Niet dat wij rood-gele kleding aan hadden. Maar die waren er wel en dat liep in de trein, op Amersfoort en in Rotterdam allemaal door elkaar heen. Niets geen gezeik of iets.

Vrij vervoer is sowieso het beste, maar helaas kan dat bijna nooit. Als het dan wel kan, dan gaan wij ook. En dan is de trein wel het beste, kan iedereen een biertje doen.