Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Kyrill:

Is hun eerste degradatie in 23 jaar, big deal....

Europees gezien degraderen er genoeg teams die normaal nooit doen zie PL bv

En vorig seiuzoen natuurlijk en PEC en Heracles bv

Sorry maar Pec en Heracles zijn in geen enkel opzicht te vergelijken met Groningen.

Zojuist zei Mansveld:

Sorry maar Pec en Heracles zijn in geen enkel opzicht te vergelijken met Groningen.

Maar Leicster City wel die zijn groter;c:classic_ninja:

Mijn punt is niet zozeer alleen om Groningen gaat maar er overal teams degraderen waarvan je het niet verwacht ;)

6 minuten geleden zei Mansveld:

Je degradeert niet 'gewoon'. Groningen is nadat bepaalde types het voor het zeggen kregen de afgrond in geduwd. En ze vonden het allemaal best, want een ander baantje vinden ze toch wel.

Maar Fledderus is eruit getyfd en Wouter Gudde doet het gewoon naar behoren. Art Langeler is ook een prima naam voor Groningen. Die zit er net twee maanden en niet in de transferperiode. Dus wie bestraffen ze nu dan precies?  

9 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Leicster City wel die zijn groter;c:classic_ninja:

Mijn punt is niet zozeer alleen om Groningen gaat maar er overal teams degraderen waarvan je het niet verwacht ;)

Leicester overdrijf je ook mijn inziens maar goed 

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Maar Fledderus is eruit getyfd en Wouter Gudde doet het gewoon naar behoren. Art Langeler is ook een prima naam voor Groningen. Die zit er net twee maanden en niet in de transferperiode. Dus wie bestraffen ze nu dan precies?  

Gudde doet het prima zegtie:-D Ja als je de club kapot wil hebben.

3 minuten geleden zei Mansveld:

Leicester overdrijf je ook mijn inziens maar goed 

Gudde doet het prima zegtie:-D Ja als je de club kapot wil hebben.

Hoe groot denk je dat Groningen is? Net zo groot als Feyenoord of zo?

Buiten het Noorden kent niemand Groningen in Nederland. Prima dat zij degraderen. De fans daar hebben al menigmalen wedstrijden laten staken en daarvoor verziekt..

Wel jammer voor de 20% in het stadion dat te goede trouw is.

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Langeler is er al sinds 1 juli 2022 hoor. Het bestuurd heeft gewoon fouten gemaakt door niet direct een trainer aan te trekken toen ze Frank ontsloegen.

2 minuten geleden zei delichris:

Langeler is er al sinds 1 juli 2022 hoor. Het bestuurd heeft gewoon fouten gemaakt door niet direct een trainer aan te trekken toen ze Frank ontsloegen.

Ja voor de jeugd, maar heeft pas twee maanden ook wat te maken met het eerste elftal. 

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Ja voor de jeugd, maar heeft pas twee maanden ook wat te maken met het eerste elftal. 

Heeft niet heel veel met het eerste te maken. Meer met de gehele club van het eerste tot aan de jeugd. Maar hem hadden ze naar voren kunnen schuiven als hij het tenminste wilde.

33 minuten geleden zei Kyrill:

Is hun eerste degradatie in 23 jaar, big deal....

Europees gezien degraderen er genoeg teams die normaal nooit doen zie PL bv

En vorig seiuzoen natuurlijk en PEC en Heracles bv

Big deal? Groningen is gewoon een grote club in Nederland. Die hebben niks in de KKD te zoeken. Triest om

te zien dat het daar zo’n zooitje is. De acties van vandaag zaten er aan te komen. Volgende week Groningen thuis, ik gok op 15 minuten en daarna terug naar de kroeg. 

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Big deal? Groningen is gewoon een grote club in Nederland. Die hebben niks in de KKD te zoeken. Triest om

te zien dat het daar zo’n zooitje is. De acties van vandaag zaten er aan te komen. Volgende week Groningen thuis, ik gok op 15 minuten en daarna terug naar de kroeg. 

DbOElW2XUAEh7s8 (1).jpg

7 minuten geleden zei Vitesse88:

Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

8 minuten geleden zei Vitesse88:

Om dit te voorkomen zullen ze in een leeg stadion spelen. Anders blijf je aan de gang. Of de resterende wedstrijden met 3-0 reglementair verliezen want je bent toch al gedegradeerd.

14 minuten geleden zei Tim':

Alleen zo voorkom je dat dit uitschot zich nog een keer misdraagt.

Dat merken we ja… sinds de maatregel is ingevoerd zijn er al meer dan 10 wedstrijden minimaal 1x gestaakt… Je gaat het nooit helemaal oplossen en al helemaal niet op deze manier.

44 minuten geleden zei Berjan1986:

Hoe groot denk je dat Groningen is? Net zo groot als Feyenoord of zo?

En waar zeg ik dit? Misschien eens leren lezen. Ik zeg alleen dat een degradatie van Groningen niet te vergelijken een Heracles of Pec en dat er met de grootte van Leicester overdreven wordt.

6 minuten geleden zei Lazy:

Dat merken we ja… sinds de maatregel is ingevoerd zijn er al meer dan 10 wedstrijden minimaal 1x gestaakt… Je gaat het nooit helemaal oplossen en al helemaal niet op deze manier.

Natuurlijk wel. Volhouden. Dan gaan de normale supporters de tokkies aanspreken op hun gedrag en zo ban je het uit..

Samen met harde straffen voor mensen die de fout in gaan, zoals stadionverboden en geldboetes.