Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

De KNVB stelt forensisch onderzoek in naar de Amerikaanse overname van Vitesse. De licentiecommissie van de voetbalbond heeft het vooraanstaande accountantsbureau Grant Thornton ingeschakeld ter controle van de Common Group.

Ik word hier wel erg moe van. Had dit bureau niet eerder ingeschakeld kunnen worden? Non-stop wil de knvb (en ergens begrijp ik dat ook wel met een buitenlandse financier) nieuwe vraagstukken beantwoord hebben. Het duurt zo achterlijk lang allemaal. Ik durf te wedden dat Vitesse wederom in de zomer weinig kan door dit gezeik. Wacht Fortuna ook al niet zo lang op goedkeuring @Nom de Guerre?

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Nouja, na wat er nu naar buiten is gekomen rond Jordania, vind ik het niet zo vreemd dat ze nog strenger vinger aan de ols houden.

Nee ik begrijp dat er ook wel vraagstukken liggen (die allen zijn beantwoord door Vitesse) maar dit hadden ze toch allemaal wel eerder kunnen bedenken i.p.v. steeds in etappes te zeggen; ‘nee, we hebben nu dit nodig’. Sowieso bizar dat zo’n licentiecommissie 1x per maand bijeen komt. Vitesse kan nu ook gewoon niks doen, contracten verlengen is al lastig. 

Edited by Vitesse88

30 minuten geleden zei La Pulga:

Een wedstrijd die ik liever niet meer terug zie, maar zo is het wel leuk

Leuk ja ik ben fan van dit soort filmpjes. Ik vind hem erg sympathiek over komen Makkelie(los van het feit of ie goed of slecht fluit, ik kijk amper ED) ik vind sympathieke kerel in dit filmpje, en eerder andere filmpjes ook dat je bij zijn andere job ook ziet als politie agent in Rotterdam.

Nou deze lompe regel van de KNVB kan dus ook de prullenbak in. Eerste uitzondering is geboren, nu kan elke club zich beroepen op Utrecht - RKC en kan de KNVB juridisch helemaal niets meer. 

Het is natuurlijk ook te zot voor woorden dat je voor een plastic bekertje van nog geen 20 gram een wedstrijd staakt omdat die toevallig het gras raakt.

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gaat weer lekker in de Euroborg. Kan geen wedstrijd meer normaal gespeeld worden zo :cab:

Komt door het kansloze beleid van de knvb. Het was nergens voor nodig om de andere wedstrijden dit weekend te staken. Dat deze gestaakt wordt dan weer wel.

Overigens kan ik deze supporters goed begrijpen. Je club wordt door een paar over het paard getilde passanten kapot gemaakt. En die passanten gaan straks vrolijk verder naar hun volgende klusje. Alleen is het de oplossing? Nee, dat niet.

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb ik iets gemist? Groningen is toch 'gewoon' gedegradeerd? Hoezo kapotgemaakt?

Je degradeert niet 'gewoon'. Groningen is nadat bepaalde types het voor het zeggen kregen de afgrond in geduwd. En ze vonden het allemaal best, want een ander baantje vinden ze toch wel.