Socrates Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 Als hij Arsenal echt een dienst zou willen bewijzen hielp hij een beetje mee met hem van de loonlijst te krijgen. Hebben ze financieel veel meer aan. Dit is een beetje leuk doen voor de bühne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 23 minuten geleden zei Zeus: Als hij Arsenal echt een dienst zou willen bewijzen hielp hij een beetje mee met hem van de loonlijst te krijgen. Hebben ze financieel veel meer aan. Dit is een beetje leuk doen voor de bühne. Wat :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 Welk deel begreep je niet? Speelt al lange tijd amper, mag weg, wil niet weg en weigerde recentelijk ook nog eens een paycut i.v.m. financiële gevolgen coronacrisis. Niet zo heel ingewikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2020 Share Geplaatst 6 oktober 2020 1 uur geleden zei Zeus: Welk deel begreep je niet? Speelt al lange tijd amper, mag weg, wil niet weg en weigerde recentelijk ook nog eens een paycut i.v.m. financiële gevolgen coronacrisis. Niet zo heel ingewikkeld. Lijkt me gezien de manier waarop Arsenal hem heeft behandeld ook niet meer dan normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 10 uur geleden zei Zeus: Als hij Arsenal echt een dienst zou willen bewijzen hielp hij een beetje mee met hem van de loonlijst te krijgen. Hebben ze financieel veel meer aan. Dit is een beetje leuk doen voor de bühne. Evengoed is dit natuurlijk klasse. Lijkt mij alleen wel een beetje gemaakt gezien al hetgeen wat vooraf is gebeurd tussen Arsenal en Ozil, dit is dan wel even een moment om de fans voor je te winnen en achter je te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Man Utd haalt even twee FM-talenten; Amad Traore (Atalanta) en Facundo Pellistri (Peñarol). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei Zeus: Welk deel begreep je niet? Speelt al lange tijd amper, mag weg, wil niet weg en weigerde recentelijk ook nog eens een paycut i.v.m. financiële gevolgen coronacrisis. Niet zo heel ingewikkeld. Dat zijn toch 2 volledig los staande dingen van elkaar? 7 oktober 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Ik krijg net als @Zeus een beetje de kriebels van deze actie van Ozil. Voelt meer als een openlijke schop naar het bestuur. Had het dan lekker voor jezelf gehouden in plaats van het op de Twitters te gooien. En ja de actie an sich is heel nobel, dat snap ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 En wat is jouw band met het bestuur van Arsenal, Boldie? Aangezien je er kriebels van krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 15 uur geleden zei Sophomore: En wat is jouw band met het bestuur van Arsenal, Boldie? Aangezien je er kriebels van krijgt. Ik heb alleen een band met FC Duckstad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Arsenal heeft Ozil iig niet ingeschreven voor de Europese duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Liverpool had de VAR niet bepaald mee. De winnende treffer afgekeurd wegens vermeend buitenspel, terwijl Pickford met een absurde zaag Van Dijk uit de wedstrijd trapte en wegkwam zonder rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 8 minuten geleden zei PJHoutman: Liverpool had de VAR niet bepaald mee. De winnende treffer afgekeurd wegens vermeend buitenspel, terwijl Pickford met een absurde zaag Van Dijk uit de wedstrijd trapte en wegkwam zonder rood. Voor de bingo, die had hij kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Die Kepa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 1 uur geleden zei Rogier.: Die Kepa Dat kan toch niet meer hè? Zo City-Arsenal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 4 uur geleden zei PJHoutman: Liverpool had de VAR niet bepaald mee. De winnende treffer afgekeurd wegens vermeend buitenspel, terwijl Pickford met een absurde zaag Van Dijk uit de wedstrijd trapte en wegkwam zonder rood. Ongelofelijk, beide ook echt enorm minimaal. Milimeters. Verkrachting van het voetbal daar. V Dijk waarschijnlijk 7 tot 8 maanden eruit. EK dus op de tocht. Bedankt lompe boer Pickford. Man, man, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 45 minuten geleden zei Vitesse88: V Dijk waarschijnlijk 7 tot 8 maanden eruit. EK dus op de tocht. Bedankt lompe boer Pickford. Man, man, man. Hoe kom je hier aan? Hij kon nog gewoon lopen, dus lijkt me niet dat er al te veel kapot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 8 minuten geleden zei Rogier.: Hoe kom je hier aan? Hij kon nog gewoon lopen, dus lijkt me niet dat er al te veel kapot is. BEIN Sports meldde dit geloof ik. Vraag is natuurlijk nog maar hoe betrouwbaar hun info is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 Die opstelling van United weer.. Wat een dramacoach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 (bewerkt) 14 uur geleden zei Rogier.: Hoe kom je hier aan? Hij kon nog gewoon lopen, dus lijkt me niet dat er al te veel kapot is. Met gescheurde kruisband kan je op dat moment in principe nog wel lopen, heb ik ook gehad. De ellende komt de dag erna, als alles dik is geworden. Hoezo heeft die Pickford trouwens niet ff rood gekregen? Aanslag op kniehoogte met twee benen vooruit zonder de intentie de bal te spelen 18 oktober 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 14 uur geleden zei Zeus: Die opstelling van United weer.. Wat een dramacoach. Zo'n dramacoach was het nou niet. Aangezien United met 1-4 wint. En vergeet niet dat er spelers rust kregen vanwege PSG aankomende dinsdag. En je weet niet hoe men uit de internationalbreak is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Poh wat begint Spurs heerlijk. Kane - Son #MourinhoArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ze eindigen ook heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Liverpool blijft vaag doen over blessure van Van Dijk. Ik weet nog steeds niet wat ie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten