Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Ik heb nooit begrepen waarom Rashford ineens een linksbuiten zou zijn. Net zoals ik ook niet begrijp waarom je met spelers als Rashford, Martial en Greenwood voorin zo breed moet gaan spelen. Dan trek je de boel enorm uit elkaar. Zijn imo allemaal aanvallers die het best tot hun recht komen tussen de vleugel en de spitspositie in. 4-4-2 met een ruit op het middenveld zou me dan ook vrij logisch lijken. Kan je ook alle drie je stermiddenvelders kwijt met nog een defensieve middenvelder voor de defensie.

Al is het ook wel duidelijk dat deze defensie nogal ruk is. Geen van de vier die er nu staan zouden voor mij nou echt zekere basisspelers zijn voor het niveau dat je na zou moeten streven bij United. Straks komt AWB dan nog terug, maar zelfs hij heeft imo zijn beperkingen (vooral offensief). Dan moet je wel een offensieve linksback hebben. Maar dat zou mogelijk Alex Telles worden las ik recentelijk, die kan in elk geval nog wel aanvallen. 

Wat was Manchester United slecht. Zit ook totaal geen idee achter, het is dat Bruno Fernandes af en toe nog eens iemand weg kan sturen met een mooie pass. Die backs waren weer niet best, Lindelöf al helemaal dramatisch. Brighton had minimaal vier keer moeten scoren. 

Overigens ook wel mooi voor die Veltman en iedereen die werkelijk dacht dat hij zo'n stap wel even zou maken. Brighton speelt vrij positief voetbal en doet dat met drie centrale verdedigers en een RVV. Maar zit natuurlijk gewoon op de bank. Op RVV staat een knul uit de jeugd van nog maar 19 ofzo. Sta je als Veltman ook voor lul.

21 minuten geleden zei Zeus:

Overigens ook wel mooi voor die Veltman en iedereen die werkelijk dacht dat hij zo'n stap wel even zou maken. Brighton speelt vrij positief voetbal en doet dat met drie centrale verdedigers en een RVV. Maar zit natuurlijk gewoon op de bank. Op RVV staat een knul uit de jeugd van nog maar 19 ofzo. Sta je als Veltman ook voor lul.

Waren die mensen er echt ja? Weet wel dat een enkeling hem in het Ajax topic hier verdedigend onklopbaar noemde en ijzersterk in de 1 tegen 1 :-D.  Maar ook denken dat Veltman de PL aankan gaat dan wel weer heel ver. 

25 minuten geleden zei Sophomore:

Jeugd van Chelsea he

Zelf enorm fan van Solly March, meest underrated speler in de PL naar mijn mening. Ohjah en Trossard :classic_love:

Die March had er anders wel tien kunnen maken vandaag. Schoot alle ballen het stadion uit. 

Vind die verdediger vooral goed, die ze bij Leeds heel graag wilde houden. White.

17 uur geleden zei Zeus:

Wat was Manchester United slecht. Zit ook totaal geen idee achter, het is dat Bruno Fernandes af en toe nog eens iemand weg kan sturen met een mooie pass. Die backs waren weer niet best, Lindelöf al helemaal dramatisch. Brighton had minimaal vier keer moeten scoren. 

Die rechtsback kwam niet uit de jeugd, maar van Chelsea. Maar United was gewoon slecht. Er wordt nog steeds gesproken over nieuwe aanwinsten. Sancho wordt genoemd en Telles. Ik zie graag ook graag die verdediger van Leipzig komen. Upomencamo of zo iets.

2 uur geleden zei Rogier.:

Wat gebeurt er allemaal joh. Leeds weer een punt tegen City. Man United eraf met 6-1. Liverpool nu op 6-2 achter tegen Villa. En dan Everton die op 12 uit 4 staat :mrgy:

Edit: 7-2 :-D

Leeds een punt is toch niet gek? Spelen geweldig voetbal, dat hele elftal is zo fit en alert als Usain Bolt in zijn hoogtijdagen. Bielsa is een wonderdokter, al heel lang natuurlijk.

Ook een groot deel van de wedstrijd van Manchester United gezien vandaag. Conclusie toch echt dat Solksjaer een absolute fluttrainer is. Van die voorste drie horen er twee te spelen. Met een groter middenveld, liefst in dienst van Bruno Fernandes en met McTominay en Van de Beek. En achterin toch echt eens die Championship-verdedigers Maguire en Shaw eruit.