Chiemel Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Ik hoop dat PSV het late scoren nog niet verleerd is, verder wordt het met de minuut slechter. Ruimtes zijn nu ook veels te groot om druk te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Van Bommel out. Oprotten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Zojuist zei Dysproz: Van Bommel out. Oprotten Wat zou je anders willen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 (bewerkt) 180 minuten PSV onwaardig, Bommel out aub. Eigenlijk alles als ik voor mijzelf spreek @Magikarp Van de tactiek, tot de invulling van de poppetjes, tot de omgang met de spelers, gebruik van wissels, wedstrijdselectie invulling, omgang met media etc. 30 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Uitgeschakeld worden door Basel. Dit is wel heel droevig, want die konden er echt heel weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Wat zou je anders willen zien?Bassie en Adriaan zouden het elftal beter neerzetten/laten spelen.Zonde dit maar goed, dan moet je maar beter spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 12 minuten geleden zei Magikarp: Wat zou je anders willen zien? Dat ze door gaan. Kom op zeg wat is dit nou voor een schandelijke kutvertoning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Hoe kut dit, mag je ook meteen twee voorrondes Europa League gaan spelen. Heb weinig gezien, maar het zal wel weer op z'n Van Bommels zijn geweest. Zijn voor mijn gevoel heel veel gelijkenissen met het spel van Van Marwijk, allebei hopend op momenten van de aanvallers. Gaat Van Bommel de winterstop halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Wilde het eigenlijk al na het heen duel zeggen, maar dit kalenderjaar nog is Cocu de nieuwe trainer van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 3de tegenslag voor Mark? Na een voorsprong te hebben verspeeld en daardoor geen kampioen, afgelopen zaterdag en dan dit. Dit is nog wel erger uiteraard. Wat ik vandaag bizar vond is maar zijn enige wissel, waarom zet die Pereiro er niet in? Ik snap sowieso dat gezeur en gezeik niet over Pereiro. Pereiro haalt te weinig uit zijn kwaliteiten dat klopt. Maar hij is de enige creatieve middenvelder die je hebt en dan probeer, die jongens voorin hebben zo'n jongen nodig. Voor mij toch wel een teken dat het sportieve blijkbaar op dit gebied niet op één staat bij PSV. Weten jullie nog hoe Van Bommel vorig jaar sprak over Pereiro? Hij is mijn nummer 1 en ik zal hem blijven opstellen en nu persona non grata ineens. Bergwijn op 10 slaat ook nergens op. Over die vreselijke Mexicaan ben ik wel vaker duidelijk geweest, zo snel mogelijk weg doen, speelt alleen maar voor zichzelf en de andere gasten die er spelen zijn niet minder. Lozano dus, Guti de andere Mexicaan is een beetje traag. Luckassen, leuk en aardig die nieuwe kans, maar dat is op CV gewoon een bron onzekerheid. Al misten jullie vandaag ook Lammers, goede speler dat. Malen is wel echt verschrikkelijk goed he Oh wat kan die jongen ballen. Probleem voor de spitspositie in NL elftal ook opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 49 minuten geleden zei cimbomcu: 3de tegenslag voor Mark? Na een voorsprong te hebben verspeeld en daardoor geen kampioen, afgelopen zaterdag en dan dit. Met de beker van vorig seizoen dan 4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: 3de tegenslag voor Mark? Na een voorsprong te hebben verspeeld en daardoor geen kampioen, afgelopen zaterdag en dan dit. Dit is nog wel erger uiteraard. Wat ik vandaag bizar vond is maar zijn enige wissel, waarom zet die Pereiro er niet in? Ik snap sowieso dat gezeur en gezeik niet over Pereiro. Pereiro haalt te weinig uit zijn kwaliteiten dat klopt. Maar hij is de enige creatieve middenvelder die je hebt en dan probeer, die jongens voorin hebben zo'n jongen nodig. Voor mij toch wel een teken dat het sportieve blijkbaar op dit gebied niet op één staat bij PSV. Weten jullie nog hoe Van Bommel vorig jaar sprak over Pereiro? Hij is mijn nummer 1 en ik zal hem blijven opstellen en nu persona non grata ineens. Bergwijn op 10 slaat ook nergens op. Over die vreselijke Mexicaan ben ik wel vaker duidelijk geweest, zo snel mogelijk weg doen, speelt alleen maar voor zichzelf en de andere gasten die er spelen zijn niet minder. Lozano dus, Guti de andere Mexicaan is een beetje traag. Luckassen, leuk en aardig die nieuwe kans, maar dat is op CV gewoon een bron onzekerheid. Al misten jullie vandaag ook Lammers, goede speler dat. Malen is wel echt verschrikkelijk goed he Oh wat kan die jongen ballen. Probleem voor de spitspositie in NL elftal ook opgelost. Lammers gaat PSV toch niet dragen? Die hebben zoveel problemen in het elftal eigenlijk. Als Malen z'n dag niet heeft of uitvalt is het code rood. En tja Van Bommel. Die acteert de toptrainer. Die ziet andere trainers dingen zeggen gaat dat dan nadoen, terwijl heel Nederland er dwars doorheen prikt. Loopt dan een beetje cryptisch en gemaakt interessant te doen maar iedereen lacht hem uit. Is een beetje de trainersvariant van de TD die nu bij Feyenoord zit Stoer praten om het egootje te voeden, spelers uit rancune niet willen gebruiken, en dan keihard afgaan. Hoe die vent langs de lijn tekeer gaat elke keer ook, ik erger me niet zo snel aan iemand maar van hem krijg ik voor het fluitsignaal al rode vlekken. Die hoort niet in een trainersvak, maar in een gesticht. 4 uur geleden zei Sophomore: 180 minuten PSV onwaardig, Bommel out aub. Eigenlijk alles als ik voor mijzelf spreek @Magikarp Van de tactiek, tot de invulling van de poppetjes, tot de omgang met de spelers, gebruik van wissels, wedstrijdselectie invulling, omgang met media etc. Zoveel meer is er toch niet? Pereiro hooguit, maar die heb ik ook 4 goede wedstrijden zien spelen. Omgang met de spelers en media heb je groot gelijk in, maar ik kan me niet voorstellen dat goede spelers daar direct zó slecht van gaan voetballen. Hoe had jij het ingevuld? 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei Magikarp: En tja Van Bommel. Die acteert de toptrainer. Die ziet andere trainers dingen zeggen gaat dat dan nadoen, terwijl heel Nederland er dwars doorheen prikt. Loopt dan een beetje cryptisch en gemaakt interessant te doen maar iedereen lacht hem uit. Is een beetje de trainersvariant van de TD die nu bij Feyenoord zit Stoer praten om het egootje te voeden, spelers uit rancune niet willen gebruiken, en dan keihard afgaan. Hoe die vent langs de lijn tekeer gaat elke keer ook, ik erger me niet zo snel aan iemand maar van hem krijg ik voor het fluitsignaal al rode vlekken. Die hoort niet in een trainersvak, maar in een gesticht. Zeg je dit beroepsmatig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Laten we aub ook direct ophouden met Luckassen, ik had in de voorbereiding nog even hoop dat hij verbeterd zou zijn maar nee dat is niet zo. Zeker naast Dumfries is het gewoon een grote bron van onzekerheid in je verdediging en daar lijden de andere verdedigers ook onder. Ik weet niet hoe vaak van Bommel zijn hoofd moet stoten om eens aan wat zelfreflectie te doen, want hij/het team begaan keer op keer weer dezelfde fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Laten we aub ook direct ophouden met Luckassen, ik had in de voorbereiding nog even hoop dat hij verbeterd zou zijn maar nee dat is niet zo. Zeker naast Dumfries is het gewoon een grote bron van onzekerheid in je verdediging en daar lijden de andere verdedigers ook onder. Ik weet niet hoe vaak van Bommel zijn hoofd moet stoten om eens aan wat zelfreflectie te doen, want hij/het team begaan keer op keer weer dezelfde fouten. PSV doet zichzelf dit toch ook gewoon aan? Hoe haal je het in je hoofd om 15 mil neer te leggen voor die Bruma, terwijl dat nou net de posities zijn waar je beste spelers rondlopen: de voorhoede. Leuk en aardig hoor dat je dan alvast een vervanger hebt mocht lozano/bergwijn vertrekken, maar daar ligt toch op dit moment de prioriteit niet? Je raakt 2 basisspelers in de verdediging kwijt en haalt daar niks voor terug. Ja, een wisselspeler van nice en een wisselspeler van Valencia. Dat kan toch niet? Echt een vreselijk stukje wanbeleid. Juist die CL was erg belangrijk om in elk geval aan te haken bij Ajax. Nu zorg je er niet alleen voor dat je geen CL geld krijgt, maar dat alle centen ook nog eens weer naar Ajax gaan mochten die zich plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Wat een enorme zaadpartij. Zeker in de eerste helft voor het doelpunt van PSV konden ze geen drie keer opeenvolgend naar elkaar passen. Ben ik trouwens de enige die Malen niet echt een spits vind, maar meer een links- of rechtsbuiten of nummer 10? Zag je ook weer bij die voorzet richting Bruma. Loopt uit zichzelf al meer naar de flank terwijl je als spits voornamelijk in het centrum zou moeten staan. Wat dat betreft was het missen van Lammers wel vervelend gisteren. Die voorzet van die Gakpo trouwens uit die vrije trap in de laatste minuut Je kan toch wel een voorzet geven? Kreeg een beetje throwback naar AZ-Hacken van vorige week. Alle NLse clubs in Europa liggen trouwens prima op koers om er een-voor-een uit te vliegen deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Het idee van een beweeglijke spits als je daar omheen spelers als Bergwijn, Lozano, Bruma en Gakpo kan zetten snap ik op zich wel. Als je daar veel beweging en dynamiek creëert, is dat natuurlijk erg lastig te bespelen. Punt is imo wel een beetje dat je weinig tot geen spelers hebt om ze te bedienen. Daarvoor zou een Ihattaren, Afellay of Pereiro wel goed zijn. Kwestie is dan wie daar het slachtoffer van wordt: Malen, Lozano, Bergwijn, Bruma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Napoli zou Lozano op willen halen nu PSV geen Champions League voetbal heeft gehaald. Dan is dat probleem gelijk opgelost en de Eredivisie verlost van die engerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Magikarp: Zoveel meer is er toch niet? Pereiro hooguit, maar die heb ik ook 4 goede wedstrijden zien spelen. Omgang met de spelers en media heb je groot gelijk in, maar ik kan me niet voorstellen dat goede spelers daar direct zó slecht van gaan voetballen. Hoe had jij het ingevuld? Vorig seizoen had Gaston een goal of assist elke honderd minuten, toch niet slecht voor een speler die mentaal mishandeld wordt. Had zelf een sterke spits gehaald met iets van lengte, max. twee van Lozano, Bruma, Bergwijn en Malen in de basis gezet, Dumfries laten gaan, een soepelere rechtsback gehaald met iets van motoriek die niet continu over de bal valt. Van Bommel heeft echt een dikke vinger in de pap bij het aantrekken van spelers, dus dat reken ik hem zeker ook aan. Maar ok, met de spelers die er nu zijn en beschikbaar waren had ik zoiets gedaan. Zoet Luckassen, Sainsbury, Viergever Ramselaar, Rosario, Guti, Sadilek Pereiro Malen, Lozano Zo gek om met vier hardlopers (zijn natuurlijk niet exact dezelfde types, maar toch wel tè vergelijkbaar om er vier (!) van op te stellen) voorin te beginnen, zonder op de counter te spelen. Dan benut je ze niet echt denk ik. Om het minder radicaal aan te pakken en het realistisch te houden had ik onderstaand al stukje redelijker gevonden. Zoet Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek Rosario, Guti Malen, Pereiro, Lozano Piroe 31 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 46 minuten geleden zei Sophomore: Vorig seizoen had Gaston een goal of assist elke honderd minuten, toch niet slecht voor een speler die mentaal mishandeld wordt. Had zelf een sterke spits gehaald met iets van lengte, max. twee van Lozano, Bruma, Bergwijn en Malen in de basis gezet, Dumfries laten gaan, een soepelere rechtsback gehaald met iets van motoriek die niet continu over de bal valt. Van Bommel heeft echt een dikke vinger in de pap bij het aantrekken van spelers, dus dat reken ik hem zeker ook aan. Maar ok, met de spelers die er nu zijn en beschikbaar waren had ik zoiets gedaan. Zoet Luckassen, Sainsbury, Viergever Ramselaar, Rosario, Guti, Sadilek Pereiro Malen, Lozano Zo gek om met vier hardlopers (zijn natuurlijk niet exact dezelfde types, maar toch wel tè vergelijkbaar om er vier (!) van op te stellen) voorin te beginnen, zonder op de counter te spelen. Dan benut je ze niet echt denk ik. Om het minder radicaal aan te pakken en het realistisch te houden had ik onderstaand al stukje redelijker gevonden. Zoet Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek Rosario, Guti Malen, Pereiro, Lozano Piroe Typisch dat je je gelijk wilt halen met statistieken. Prima hoor, zijn ook prima statistieken. Maar dat is ook niet het probleem van Pereiro. Het probleem is dat het te vaak een 3 is en te weinig een 8. Als hij zijn dag heeft, prima voetballer. Heeft hij zijn dag niet, heb je er heeeeeelemaal niks aan. Dan sta je gewoon met 10 man te ballen. Om dan ook maar met statistieken te komen: in 50% van de wedstrijden had hij geen assist of doelpunt. Let wel, dit zijn de gespeelde wedstrijden. Tel ik de wedstrijden dat hij niet mee deed niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Ja maar dat argument kent iedereen van Pereiro. Alleen is het zo dat je beter iemand kan opstellen die soms een 3 speelt en soms een 8 met een stuk creativiteit dan dat je gewoon niks opstelt. Want dat middenveld van gisteren is gewoon niks. Trouwens Piroe inderdaad, hoezo zat hij niet bij de selectie? Als je achter komt wil je toch een spits erbij kunnen gooien? En Ihatarren geblesseerd? Niet eens bij de selectie, die was ik helemaal vergeten joh, is toch ook een creatieve jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Vorig seizoen had Gaston een goal of assist elke honderd minuten, toch niet slecht voor een speler die mentaal mishandeld wordt. Had zelf een sterke spits gehaald met iets van lengte, max. twee van Lozano, Bruma, Bergwijn en Malen in de basis gezet, Dumfries laten gaan, een soepelere rechtsback gehaald met iets van motoriek die niet continu over de bal valt. Van Bommel heeft echt een dikke vinger in de pap bij het aantrekken van spelers, dus dat reken ik hem zeker ook aan. Maar ok, met de spelers die er nu zijn en beschikbaar waren had ik zoiets gedaan. Zoet Luckassen, Sainsbury, Viergever Ramselaar, Rosario, Guti, Sadilek Pereiro Malen, Lozano Zo gek om met vier hardlopers (zijn natuurlijk niet exact dezelfde types, maar toch wel tè vergelijkbaar om er vier (!) van op te stellen) voorin te beginnen, zonder op de counter te spelen. Dan benut je ze niet echt denk ik. Om het minder radicaal aan te pakken en het realistisch te houden had ik onderstaand al stukje redelijker gevonden. Zoet Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek Rosario, Guti Malen, Pereiro, Lozano Piroe Ben je niet benieuwd of Unnerstall geen betere optie is tussen de palen, wanneer hij weer fit is, uiteraard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Wat verwachten jullie zaterdag dan van PSV uit bij FC Twente. Uiteraard heeft PSV veel meer kwaliteit, maar vind het al met al een lastig in te schatten wedstrijd. Heb het idee dat het of een zwaarbevochten overwinning voor Twente wordt (2-1) of dat ze hun rug rechten en er met een nulletje of 4 over heen walsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Ik verwacht dat PSV er gewoon overheen gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 38 minuten geleden zei cimbomcu: Ja maar dat argument kent iedereen van Pereiro. Alleen is het zo dat je beter iemand kan opstellen die soms een 3 speelt en soms een 8 met een stuk creativiteit dan dat je gewoon niks opstelt. Want dat middenveld van gisteren is gewoon niks. Trouwens Piroe inderdaad, hoezo zat hij niet bij de selectie? Als je achter komt wil je toch een spits erbij kunnen gooien? En Ihatarren geblesseerd? Niet eens bij de selectie, die was ik helemaal vergeten joh, is toch ook een creatieve jongen. Soms een 3. Dat is niet echt het probleem van perreiro he. Het is vaak een 3. Dan word het toch wat problematisch. Overigens vind ik het met die creativiteit bij perreiro wel mee vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten