Gert Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Swolluhhh!! Lekker boys, congrats! Meer dan verdiende overwinning! Nu moeten jullie drinken worden :thumb: Jij moet zelf lekker drinken worden erik. Dan drink ik je lekker op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zeker perfect wedstrijd van Zwolle. Bijna 100% score qua afwerking. Terechte bekerwinnaar. Congrats. Dan heb je Guyon Fernandez zeker buiten je berekening gelaten :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zit te twijfelen om nog ff richting het stadion te karren maar ja, parkeren zal wel een probleem worden :mrgy:Oooow, is ook live te volgen op TV Oost dus blijf lekker thuis :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dan heb je Guyon Fernandez zeker buiten je berekening gelaten :mrg: Haha precies, had 8-1 kunnen worden en dan was het niet eens geflatteerd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha precies, had 8-1 kunnen worden en dan was het niet eens geflatteerd geweest. Nounou, overdrijven is ook een vak hè. 8-1 niet eens geflatteerd, kom nou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als PEC het een beetje normaal uit had gespeeld wel hoor.. Klich (dacht ik?) met een niet te missen kopbal, Fernandez die de bal heel slecht afgeeft, Gravenbeek ook een grote kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nounou, overdrijven is ook een vak hè. 8-1 niet eens geflatteerd, kom nou. Hadden zeker nog 5 goals kunnen maken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Gefeliciteerd. Jullie hebben niet echt variatie in de muziek he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als PEC het een beetje normaal uit had gespeeld wel hoor.. Klich (dacht ik?) met een niet te missen kopbal, Fernandez die de bal heel slecht afgeeft, Gravenbeek ook een grote kans. Thomas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx Prachtig , echt waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Is dat Broerse echt live? Het zal wel met prof zijn te maken hebben, maar ik stond daar allang met een dubbele tong te lullen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Jij moet zelf lekker drinken worden erik. Dan drink ik je lekker op Haha ooh wat een fout, krijg je als je op een oude iPod typt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Hadden zeker nog 5 goals kunnen maken hoor Dit. Gravenbeek, Klich en Thomas waren al 3 100% kansen die er stuk voor stuk in moesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 april 2014 Auteur Share Geplaatst 22 april 2014 Wow, wat een weekend zeg, echt iets unieks meegemaakt. Begon op zaterdag al met de laatste training en het uitzwaaien op de snelweg. Heel veilig was het allemaal niet, maar mooi was het zeker. Vuurwerk op de weg enzo en toen de spelersbus kwam stond die ook even stil op de snelweg. Daarna gingen nog een paar politieagenten in alle rust de snelweg schoonvegen (O.a. Duizendklapper) wat resulteerde in een aardige file huhu. :r Op zondag met een groep van ongeveer 25 man op stap geweest, bij het verzamelen bij de IJsselhallen en richting de bussen zat het sfeertje er al lekker in. Sowieso hadden we ook echt wel een mooie bus qua mensen. Ziek trouwens dat op de heenweg de mensen tot aan Nunspeet op de viaducten stonden om de bussen met supporters uit te zwaaien. Bij de Kuip uiteindelijk nog wat problemen gehad met eentje van onze groep, maar gelukkig kon hij alsnog het stadion in. De voorpret was in ieder geval al mooi. Wedstrijd zelf was natuurlijk te idioot voor woorden. Vuurwerk in het begin, die sicke goal van Ajax en uiteindelijk het staken. Na de hervatting een prachtige helft gezien met een heerlijke ontlading bij de 3-1 en 4-1. Op dat moment was het geloof er nog niet helemaal dat het zo zou blijven, maar na de 5-1 wisten we genoeg. De 40 minuten daarna waren een groot feest en de score had nog hoger uit kunnen vallen ook. Na afloop van het feestje nog lang moeten wachten omdat er ergens hooligans zouden staan aldus de buschauffeur, al werd verder niet veel duidelijk. Op de terugweg ook de ogen uitgekeken. In Rotterdam op de snelweg allemaal Feyenoord fans met vlaggen en fakkels op de viaducten, bij Utrecht stonden wat blije fans van fc Utrecht en vanaf Nijkerk stonden overal al Zwollefans, heel apart om allemaal te zien. Feestje op maandag in de stad met de huldiging was ook wel mooi, al was het grootste gedeelte van onze groep ook niet heel helder meer. Prachtig weekend met een totaal onverwachte afloop. Mooi ook alle felicitaties trouwens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 In Rotterdam op de snelweg allemaal Feyenoord fans met vlaggen en fakkels op de viaducten, bij Utrecht stonden wat blije fans van fc Utrecht Huhuhu. Ernstig toch dit. En dat allemaal omdat Ajax heeft verloren, wat een sneue lui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Prachtig verhaal kerel:D. In FM had je termen zoals David vs Goliath gehoord:D. Maar goed, gefeliciteerd man! Een feestje die denk ik niet snel weer zal komen, maar wel dik en dik verdiend was. Ik verbaasde mij toen ik inschakelde (was onderweg naar huis) en het 2-1 stond. Toen begon ik te lachen bij de 3-1, verbazing bij de 4-1 en gewoon in een deuk bij de 5-1:-D. En dan was een 8-1 niet eens onrealistisch geweest. Ik neem verder aan dat jij vanaf zondag niet meer geslapen hebt en aan één stuk door gezopen hebt:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Geniale wedstrijd. Zat bij de ouders van mn vriendin en ze zijn daar thuis voor Ajax dus dat was wel vermakelijk ;c Uiteindelijk zonde dat de uitslag niet nog hoger werd. Verder dik verdiend, Zwolle speelde zo fel en scherp he, kon er echt van genieten. Sowieso zitten er spelers tussen die niet lang gaan blijven. Mokotjo, Klich, Thomas. Zonde, staat echt een leuk elftal zo. Wanneer ze hun dag hebben dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Huhuhu. Ernstig toch dit. En dat allemaal omdat Ajax heeft verloren, wat een sneue lui. Haha echt hè, aan de andere kant is fanatisme ook gewoon iets moois, je moet er ook de schoonheid van kunnen inzien. (sociologisch ;) ) Hoewel ik ook geneigd bent de :cab: emoticon in te zetten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Prachtig verhaal kerel:D. In FM had je termen zoals David vs Goliath gehoord:D. Maar goed, gefeliciteerd man! Een feestje die denk ik niet snel weer zal komen, maar wel dik en dik verdiend was. Ik verbaasde mij toen ik inschakelde (was onderweg naar huis) en het 2-1 stond. Toen begon ik te lachen bij de 3-1, verbazing bij de 4-1 en gewoon in een deuk bij de 5-1:-D. En dan was een 8-1 niet eens onrealistisch geweest. Ik neem verder aan dat jij vanaf zondag niet meer geslapen hebt en aan één stuk door gezopen hebt:-D. Zijn nadat we in Zwolle aangekomen waren direct door naar huis gegaan. Daar nog ff cola gedronken met chips erbij en samenvatting kijken. Gister half 1 bed uit en weer feesten op het plein _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Van Polen, Fernandez, Boer en Broerse bij DWDD net. Lieten ze ook twee van die motivatiefilmpjes zien die Jans had laten maken van de kinderen van Boer en Broerse, ik weet niet of dat het geheim is geweest maar het waren wel lieve filmpjes hehe. Sowieso wel grappig dat die gasten voor dat soort dingen worden uitgenodigd ineens, je ziet ze echt met volle teugen genieten. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Van Polen, Fernandez, Boer en Broerse bij DWDD net. Lieten ze ook twee van die motivatiefilmpjes zien die Jans had laten maken van de kinderen van Boer en Broerse, ik weet niet of dat het geheim is geweest maar het waren wel lieve filmpjes hehe. Sowieso wel grappig dat die gasten voor dat soort dingen worden uitgenodigd ineens, je ziet ze echt met volle teugen genieten. (Y) Wel mooi bedacht hoor, ook motivatie filmpje van de broer van Mokotjo die in Zuid-Afrika is en de ouders van Thomas die in Nieuw-Zeeland zitten. Kan je dat DWDD altijd snel terug kijken ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 ... en vanaf Nijkerk stonden overal al Zwollefans, heel apart om allemaal te zien. En dan te bedenken dat er (volgens de commentator althans) 6 jaar terug oid 2000 man op de tribunes zaten :-D Nu hebben ze opeens tienduizenden fans, jaja. Desalniettemin gefeliciteerd, volledig terechte overwinning natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Dat is bij elke club zo, successupporters zitten overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Zwolle heeft wel een hoog gehalte. Al zijn er van vroeger uit ook veel mensen naar Twente overgestapt die je nu weer ziet terugkomen. Is overal natuurlijk wel zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten