Jump to content
Sign in to follow this  
Christian.

PEC Zwolle

Recommended Posts

33aze9w.png

FC Zwolle

Naam FC Zwolle

Bijnaam Blauwvingers

Opgericht 1 juli 1990

Stadion FC Zwolle Stadion

Capaciteit 10.500

Voorzitter Nederland Adriaan Visser

Alg. directeur Nederland Wilfred Westerhuis

Trainer Nederland Art Langeler

Hoofdsponsor Achmea Health Centre

Begroting € 3,8 miljoen

Competitie Jupiler League

Eindelijk is er dan ook een topic voor "onze" club, de trotse koploper van de Jupiler League. Met toestemming van de staf uiteraard :)

2010-09-11_223740.jpg

[YOUTUBE]ErqHcUUHSLo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8KVrzk709Qo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]vd2zpbskaM0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GQd7OONJbCg[/YOUTUBE]

33aze9w.png

FC Zwolle

Naam FC Zwolle

Bijnaam Blauwvingers

Opgericht 1 juli 1990

Stadion FC Zwolle Stadion

Capaciteit 10.500

Voorzitter Nederland Adriaan Visser

Alg. directeur Nederland Wilfred Westerhuis

Trainer Nederland Art Langeler

Hoofdsponsor Achmea Health Centre

Begroting € 3,8 miljoen

Competitie Jupiler League

Eindelijk is er dan ook een topic voor "onze" club, de trotse koploper van de Jupiler League. Met toestemming van de staf uiteraard :)

2010-09-11_223740.jpg

[YOUTUBE]ErqHcUUHSLo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]8KVrzk709Qo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]vd2zpbskaM0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GQd7OONJbCg[/YOUTUBE]

Best een chill clublied, carnaval sfeertje. :thumb:

We hebben ook de carnavalsversie daarvan :)

[YOUTUBE]lYUnUEeabl4[/YOUTUBE]

Zwolle - Maandagavond was in het supporterscafé van het stadioncomplex de verkoop van kaarten voor de wedstrijd van FC Zwolle tegen Go Ahead Eagles voor aanstaande zondag.

De 400 kaarten waren binnen een uur uitverkocht, en helaas moesten aantal supporters teleurgesteld het supporterscafe verlaten zonder toegangsbewijs. De derby leeft en daardoor stonden er ruim een uur voor aanvang van de kaartverkoop al supporters te wachten om zeker te zijn van een kaart.

Eindelijk dan een topic voor FC Zwolle:D Nogmaals bedankt Satyr. Vrijdag dan eindelijk de topper, helaas kan ik er niet heen, een heel slecht gepland etentje;e

Lijkt me toch dat de derby belangrijker is dan dat etentje?

Sommige mensen hebben een leven met belangrijke zaken. Of zijn ouders regelen dat etentje natuurlijk...

Lijkt me toch dat de derby belangrijker is dan dat etentje?

Ik bedoel ten eerste dat de derby is op zondag;e je begint er net aan te wennen op vrijdag. Ik heb een trouwdag, meer info hoef ik jou niet te geven in mijn inziens

Sommige mensen hebben een leven met belangrijke zaken. Of zijn ouders regelen dat etentje natuurlijk...

Ja okee dat kan dan nog. Maar toch zou ik proberen indien mogelijk sowieso deze wedstrijd mee te pakken.

Altijd al een mooie club gevonden en ze hoorde natuurlijk door te gaan tegen Twente. Maar het mocht niet baten :(

Vanavond met 12-0 op de kloten gehad tegen FC Zwolle. Waren alleen maar reserves, maar spelers als Wildschut, Olijve, Bakker en Tissingh deden wel mee.

Vanavond met 12-0 op de kloten gehad tegen FC Zwolle. Waren alleen maar reserves, maar spelers als Wildschut, Olijve, Bakker en Tissingh deden wel mee.

Haha, ja die zijn echt goed... Dos Kampen (1ste klasse) kregen ook met iets van 7-1 klop...

Het lelijk is, is dat die lui ook vol blijven gaan. Ook al staat het 8-0.

Oei, pijnlijke nederlaag dus, maar een goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggen :mrgy:

Moet je jezelf bewijzen dat je ook voor een club bent?:zzz:

En het topic word ook alleen maar gemaakt omdat ze bovenaan staan;e

Misschien omdat er ook hier een paar Zwolle fans zitten?

Ik heb het over de topicstarter. Die weet niet voor welke club hij is.

Steef, aan het oefenen voor later dat je in de Jupiler topics aan het posten bent?

En hoezo is het trouwens niet mogelijk om een voorkeur voor meerdere clubs te hebben?

Ik heb het over de topicstarter. Die weet niet voor welke club hij is.

Volgend seizoen kunnen jullie ook een nieuw topic aanmaken met de tag: [Jup] er voor.;)

Het maakt toch niks uit dat er een topic is aagemaakt, er zitten hier nog aardig wat Zwolle fans.

Steef, aan het oefenen voor later dat je in de Jupiler topics aan het posten bent?

En hoezo is het trouwens niet mogelijk om een voorkeur voor meerdere clubs te hebben?

Ik moest bijna grienen van je humor, o jee ik hap nu.

Volgend seizoen kunnen jullie ook een nieuw topic aanmaken met de tag: [Jup] er voor.;)

Het maakt toch niks uit dat er een topic is aagemaakt, er zitten hier nog aardig wat Zwolle fans.

Ik heb het ook niet over die andere Zwolle fans, meer over de topicstarter die niet weet voor welke club hij is. De ene week is hij voor ajax als die winnen en verliezen ze is hij anti Feyenoord en pro een andere club. Kijk, teletekst supporters daar heb ik een ***** hekelijk aan. Dat hij anti Feyenoord is is zijn goed recht, ik ben anti ajax. Maar om dan ineens voor een andere club te zijn?

En ik zal alles wel hebben verzonnen:evil:

Voor zover ik weet is die gewoon altijd voor Ajax en Zwolle geweest hoor.. Maar dat is natuurlijk niet mogelijk, want je kan maar voor 1 club zijn :huhu:

Ik ben ook voor NAC en Fortuna, niks vreemds aan verder. Dat Zwolle een eigen topic heeft daarintegen is puur en alleen omdat ze nu bovenaan staan want tig andere Jupiler clubs hebben een grotere en mooiere staat van dienst.