Christian. Gepost December 23, 2013 Author Share Gepost December 23, 2013 Op Schiphol is Isaak Teunis gesignaleerd met Thanasis Karagounis van Atromitos. Een 22-jarige linksbuiten, zou in de winterstop naar Zwolle moeten komen. Heb zelf nog nooit van die kerel gehoord, maar ben benieuwd of het iets gaat worden. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost December 23, 2013 Share Gepost December 23, 2013 Werd ook gelinkt aan Werder Bremen en paar andere clubs las ik gisteren, goede zet van Zwolle als hij komt. What's up met Labylle??? :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost December 23, 2013 Author Share Gepost December 23, 2013 Werd ook gelinkt aan Werder Bremen en paar andere clubs las ik gisteren, goede zet van Zwolle als hij komt. What's up met Labylle??? :( Â Is vooralsnog totaal niet uit de verf gekomen. Werd tot nu toe enkel gebruikt als linksbuiten, maar mocht Achenteh vertrekken in de winterstop dan zal hij de backup worden voor linksback. Hij zit trouwens wel vaak op de bank, maar speelminuten maakt hij niet heel veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost December 23, 2013 Share Gepost December 23, 2013 Ik hoop niet dat jullie teveel buitenlanders gaan halen. Vind het team nu nog wel tof, maar het moet geen vreemdelingenlegioen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost December 23, 2013 Author Share Gepost December 23, 2013 Volgens Soccernews, dus met een beste korrel zout te nemen. Â Tomas Necid speelt vanaf januari mogelijk in de Eredivisie. De Tsjechische aanvaller wordt door CSKA Moskou op dit moment verhuurd aan PAOK Saloniki, maar diens huurcontract loopt daar ten einde. Daarom mag de 24-jarige aanvaller van CSKA opnieuw verhuurd worden en volgens Championat zou PEC Zwolle interesse hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost December 23, 2013 Share Gepost December 23, 2013 Ook Anderlecht heeft bovenmatige interesse, dus ik denk eerlijk gezegd dat hij daar heen gaat. Overigens komt elke spits als tweede spits, want Fredje haal je er niet uit. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 23, 2013 Share Gepost December 23, 2013 Necid is wel een powerhouse hoor, dat zou PEC goed doen. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost December 24, 2013 Share Gepost December 24, 2013 Dat was volgens mij Sverkos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 18, 2014 Author Share Gepost January 18, 2014 Vermoedelijke opstelling PEC Zwolle: Boer; Van Polen, Van der Werff, Broerse, Van Hintum; Mokotjo, Klich; Hiwat, Saymak, Nijland; Fernandez  Nijland :cab: Drost en Thomas waarschijnlijk op de bank, net als Mahmudov en Karagounis. Zal lastig worden vanavond, maar heb er weer zin in :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 18, 2014 Share Gepost January 18, 2014 Mokotjo was in de 2e helft echt goed, controleerde het gehele middenveld. Thomas ook een lekker spelertje hoor. Had het idee dat de 2-1 eerder voor jullie zou vallen maar toch viel die onze kant op :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 18, 2014 Author Share Gepost January 18, 2014 Naja de eerste helft was toch grotendeels voor Vitesse. Wel wat kansen gehad, maar achterin was het weer niet best, logisch dat je dan verliest. En ach, vooraf zou je ook niet verwachten dat er punten zouden worden gepakt vandaag. Maar goed, deze wedstrijd geeft hoop voor de komende wedstrijden :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snipes Gepost January 21, 2014 Share Gepost January 21, 2014 Dat die Hiwat er nog steeds in staat. Kan heel hard rennen, maar verder is hij maar beperkt. Nog slechter dan Lukoki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 25, 2014 Author Share Gepost January 25, 2014 Net terug uit Breda, waardeloze pot die verschrikkelijk slecht was, maar extra lekker als je dan toch de winst meepakt. Volgende week tegen Roda een goed resultaat en je staat weer wat punten los t.o.v. de onderste plekken :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost January 29, 2014 Author Share Gepost January 29, 2014 Lachman in de zomer naar Twente dus, goede stap voor die jongen. Wel grappig dat hij in de zomer nog had getweet dan hij niet transfervrij weg zou gaan :r Maar goed, hij verdient die stap ook wel, heeft genoeg waarde gehad voor Zwolle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 29, 2014 Share Gepost January 29, 2014 (edited) Lachman in de zomer naar Twente dus, goede stap voor die jongen. Wel grappig dat hij in de zomer nog had getweet dan hij niet transfervrij weg zou gaan :r Maar goed, hij verdient die stap ook wel, heeft genoeg waarde gehad voor Zwolle. Â Ik denk dat de blessure een flinke streep door de rekening was, om nog in de winter te vertrekken. Daarnaast geeft Adriaan Visser aan dat ze hem niet willen laten gaan in de winterstop vanwege de kans op bekerfinale. Edited January 29, 2014 by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost January 29, 2014 Share Gepost January 29, 2014 Dat is zeker een goede stap van Lachman, nu moet hij zich daar ook gaan bewijzen, ik hoop het voor hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost February 6, 2014 Author Share Gepost February 6, 2014 Veel spelers er niet bij vanavond, vd Werff, Lachman, Mokotjo, Hiwat, Labylle en Thomas allemaal afwezig. Lachman en Mokotjo waarschijnlijk een maand er uit. Ben benieuwd of het wat gaat worden. Â Boer; Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum; Gravenbeek, Klich; Karagounis, Saymak, Drost; Fernandez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost February 7, 2014 Share Gepost February 7, 2014 Mooie wedstrijd gezien gister [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost February 7, 2014 Author Share Gepost February 7, 2014 :r  We waren dichtbij in ieder geval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost February 9, 2014 Author Share Gepost February 9, 2014 Van Polen achterin en Gravenbeek rechtsback, ik weet genoeg :r  Gaat gewoon 0-3 ofzo worden, Zwolle laat het bijna altijd lopen tegen Ajax. (Uitzondering afgelopen september in de Arena) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 9, 2014 Share Gepost February 9, 2014 Teken ik voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 9, 2014 Share Gepost February 9, 2014 Van Polen achterin en Gravenbeek rechtsback, ik weet genoeg :r Gaat gewoon 0-3 ofzo worden, Zwolle laat het bijna altijd lopen tegen Ajax. (Uitzondering afgelopen september in de Arena)  Nou, viel toch enigszins mee. Bojan kwam die Van Polen amper voorbij. Al zegt dat genoeg over ons Spaanse wonderkind. Als Klich zijn vizier op scherp had staan werd het gewoon 2-1. Gefeliciteerd (?) met het punt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2014 Share Gepost February 9, 2014 Bojan moest tegen Gravenbeek ;c En als De Jong scherp was stond het 0-2 en was het einde verhaal ;c  Iig gefeli Chris, Ajax was echt verschrikkelijk slecht dramatisch gewoon. Pec deed het goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 9, 2014 Share Gepost February 9, 2014 Bojan moest tegen Gravenbeek ;c En als De Jong scherp was stond het 0-2 en was het einde verhaal ;c Iig gefeli Chris, Ajax was echt verschrikkelijk slecht dramatisch gewoon. Pec deed het goed.  Als, als, als. Ook Gravenbeek kwam 'ie niet voorbij. Ja, twee keer misschien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 9, 2014 Share Gepost February 9, 2014 Nou, viel toch enigszins mee. Bojan kwam die Van Polen amper voorbij. Al zegt dat genoeg over ons Spaanse wonderkind. Als Klich zijn vizier op scherp had staan werd het gewoon 2-1. Gefeliciteerd (?) met het punt. Â ?? Â Ik zeg toch niet dat Bojan goed was? Verbeter je alleen meer niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts