Jump to content

PEC Zwolle

Christian.

Recommended Posts

Geniale wedstrijd. Zat bij de ouders van mn vriendin en ze zijn daar thuis voor Ajax dus dat was wel vermakelijk ;c Uiteindelijk zonde dat de uitslag niet nog hoger werd. Verder dik verdiend, Zwolle speelde zo fel en scherp he, kon er echt van genieten. Sowieso zitten er spelers tussen die niet lang gaan blijven. Mokotjo, Klich, Thomas. Zonde, staat echt een leuk elftal zo. Wanneer ze hun dag hebben dan.

Huhuhu. Ernstig toch dit. En dat allemaal omdat Ajax heeft verloren, wat een sneue lui.

Haha echt hè, aan de andere kant is fanatisme ook gewoon iets moois, je moet er ook de schoonheid van kunnen inzien. (sociologisch ;) ) Hoewel ik ook geneigd bent de :cab: emoticon in te zetten hoor.

Prachtig verhaal kerel:D. In FM had je termen zoals David vs Goliath gehoord:D. Maar goed, gefeliciteerd man! Een feestje die denk ik niet snel weer zal komen, maar wel dik en dik verdiend was. Ik verbaasde mij toen ik inschakelde (was onderweg naar huis) en het 2-1 stond. Toen begon ik te lachen bij de 3-1, verbazing bij de 4-1 en gewoon in een deuk bij de 5-1:-D. En dan was een 8-1 niet eens onrealistisch geweest. Ik neem verder aan dat jij vanaf zondag niet meer geslapen hebt en aan één stuk door gezopen hebt:-D.

Zijn nadat we in Zwolle aangekomen waren direct door naar huis gegaan. Daar nog ff cola gedronken met chips erbij en samenvatting kijken. Gister half 1 bed uit en weer feesten op het plein _O_

Van Polen, Fernandez, Boer en Broerse bij DWDD net. Lieten ze ook twee van die motivatiefilmpjes zien die Jans had laten maken van de kinderen van Boer en Broerse, ik weet niet of dat het geheim is geweest maar het waren wel lieve filmpjes hehe. Sowieso wel grappig dat die gasten voor dat soort dingen worden uitgenodigd ineens, je ziet ze echt met volle teugen genieten. (Y)

Van Polen, Fernandez, Boer en Broerse bij DWDD net. Lieten ze ook twee van die motivatiefilmpjes zien die Jans had laten maken van de kinderen van Boer en Broerse, ik weet niet of dat het geheim is geweest maar het waren wel lieve filmpjes hehe. Sowieso wel grappig dat die gasten voor dat soort dingen worden uitgenodigd ineens, je ziet ze echt met volle teugen genieten. (Y)

Wel mooi bedacht hoor, ook motivatie filmpje van de broer van Mokotjo die in Zuid-Afrika is en de ouders van Thomas die in Nieuw-Zeeland zitten.

Kan je dat DWDD altijd snel terug kijken ;c?

... en vanaf Nijkerk stonden overal al Zwollefans, heel apart om allemaal te zien.

En dan te bedenken dat er (volgens de commentator althans) 6 jaar terug oid 2000 man op de tribunes zaten :-D Nu hebben ze opeens tienduizenden fans, jaja. Desalniettemin gefeliciteerd, volledig terechte overwinning natuurlijk.

En dan te bedenken dat er (volgens de commentator althans) 6 jaar terug oid 2000 man op de tribunes zaten :-D Nu hebben ze opeens tienduizenden fans, jaja. Desalniettemin gefeliciteerd, volledig terechte overwinning natuurlijk.

Zwolle heeft toch wel altijd minimaal 3500 á 4000 bezoekers per wedstrijd gehad. Ook zes jaar geleden. Maar als er succes is komen er altijd supporters. Dat is toch overal zo?

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

BsLLBlpCEAA120u.jpg

Nieuwe thuisshirt, meh.

Nikos Ioannidis gaat de nieuwe spits worden, zal voor 2 jaar worden gehuurd van Olympiakos. Waarschijnlijk zal proefspeler Dimitrios Ferfelis binnenkort ook een aanbieding krijgen, Jans ziet het wel zitten in hem. Een andere proefspeler, Fatih Turan, gaat voor 1 jaar tekenen. Speelde vorig seizoen bij Fortuna Sittard.

• 3 weeks later...

Haha een oude vriend van mij blijkbaar bij PEC. Abdul Nury overgekomen van Twente, die hem zelf samen met Luuk de Jong ophaalde bij De Graafschap, wel raar speelde bij oranje-17 en bij Twente A1 was die ook een tijdje captain volgens mij. Maar blijkbaar toch niet dusdanig ontwikkeld ;c Was al eerder een vriend van mij die bi PEC zat die heeft het niet gehaald, ben benieuwd of hij het wel redt.

Kwam er achter trouwens door deze foto op zijn FB :r

264qmwp.png

Die Coplanovic die reageert was die andere bij PEC die al weer weg is ;c

Sowieso koopt Zwolle erg goed in, dit seizoen. Zitten een paar toffe spelers tussen. (y)

Vind dat opzich nog wel meevallen, vooral veel jonge talenten die het nog moeten laten zien. Is natuurlijk afwachten wat die kunnen brengen. Voordeel is wel dat bijvoorbeeld een Sainsbury nu weer fit is en een goede voorbereiding achter de rug heeft. Van Karagounis en Mahmudov wordt nu ook verwacht dat ze na een half jaar 'aanpassen' hun waarde kunnen bewijzen voor het eerste elftal.

Opvallend trouwens, Stef Nijland speelt zondag in de spitspositie. Mocht eerder deze zomer nog vertrekken, maar heeft in de voorbereiding en op de trainingen indruk gemaakt op de technische staf.

Ja die had ik wel verwacht :D Niks van de wedstrijden kunnen zien overigens. Blijf erbij dat die jongen ernstig tekort komt voor de Eredivisie. Gefeliciteerd overigens (y)

Hij speelde verder ook slecht hoor, speelt volgens mij ook alleen maar omdat Zwolle (nog) geen fatsoenlijke spits heeft kunnen aantrekken.