JLS Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Gisteren meegedaan aan het NK Halve Marathon. Mijn persoonlijk record met een verbetering van een kleine vier minuten aangescherpt tot 1.39.59. De ijskoude wind maakte het wel belachelijk koud dit jaar. Op een begeven moment was er zelfs een soort waaiervorming, iets dat je normaal alleen in het wielrennen ziet. Hopelijk hebben we volgend jaar een milde winter en kan ik door middel van een goede voorbereiding richting de 1.35 gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 april 2013 Share Geplaatst 7 april 2013 Parelloop: Abdi Nageeye verbetert Nederlands record 10km: 28’08″ Abdi Nageeye heeft bij de Parelloop in Brunssum het Nederlandse record op de 10km verbeterd. Nageeye noteerde een tijd van 28’08″ en bleef daarmee 1 seconde onder het record van Luc Krotwaar. Krotwaar liep dat, eveneens in de Parelloop, in 2002 toen hij tot 28’08″ kwam. Trainde in Nijmegen bij hetzelfde team als ik :) Wel een stuk hoger niveau dan ik natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Nog deelnemers aan de Batavierenrace op 27 april? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Geen idee, ik eet eigenlijk alleen brood voordat ik ga lopen. Warm eten doe ik tegenwoordig altijd erna. Zou een lichte maaltijd doen, bijvoorbeeld pasta maar niet te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Ligt ook aan hoeveel tijd je hebt voor je gaat lopen lijkt me. Kort van te voren moet je natuurlijk niet zwaar gaan eten. Ik ben overigens ook beetje begonnen, wil binnenkort betere schoenen gaan halen en dan in Oktober ergens de 10km gaan lopen bij de Singelloop in Breda. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Net meegedaan aan Ronde van Katwijk. Is 6,01 km :) Ja, die 0,01 km doet 't 'm ;c Tijd van 29.51 minuten, doel was onder het half uur, dus best prima :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Maakte gister een rondje van 5km door de polder hier in Zeeland, begint het opeens te hagelen ;e Wel tijd behaald van 20:47 dus ben aardig tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Net weer terug van het hardlopen. PR gelopen op 5km. 23.57 Ben nog niet topfit dus er zit nog rek in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Na 6 jaar niet kunnen sporten door rugklachten loop ik sinds 4 weken weer hard. Heb nu een beginnersschema te pakken waarmee ik over 6 weken de 5 km moet kunnen lopen. Loop nu 3x in de week. Na 6 jaar niet sporten voel ik me bij elke loop net Forrest Gump. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Eerste rondje gemaakt, 3.7km in 19:11. Alle begin is moeilijk ;c voordeel is wel dat ik binnen 5 minuten lopen in een enorm park zit waar je heerlijk ongestoord kan hardlopen. Heb je gewoon route uitgestippeld via ANWB ofzo? Of hoe bereken je de kilometers? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Heb je gewoon route uitgestippeld via ANWB ofzo? Of hoe bereken je de kilometers? ;c Heb je bepaalde apps voor. Gisteren op feestje afgesproken met paar man volgend jaar Maastricht Mooiste te gaan lopen, 10 of 15km. Ben benieuwd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Heb je bepaalde apps voor. Gisteren op feestje afgesproken met paar man volgend jaar Maastricht Mooiste te gaan lopen, 10 of 15km. Ben benieuwd ;c Weet je toevallig een goede app? ;c Wil namelijk ook gaan hardlopen, weet alleen niet met hoeveel kilometer ik moet gaan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Endomondo, Runkeeper, Nike+ Running, etc. Voor wat betreft beginnen met hardlopen. Afhankelijk van je conditie zal ik een kleine intervallen beginnen, dus bijvoorbeeld 10× 2 minuten en 1 minuut wandelen tussendoor. Als je conditie wel gewoon goed is, kan je ook langere intervallen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Endomondo, Runkeeper, Nike+ Running, etc. Voor wat betreft beginnen met hardlopen. Afhankelijk van je conditie zal ik een kleine intervallen beginnen, dus bijvoorbeeld 10× 2 minuten en 1 minuut wandelen tussendoor. Als je conditie wel gewoon goed is, kan je ook langere intervallen nemen. 2 minuten joggen (ja, wil niet als een malle te keer gaan hehe) en dan 1 minuut wandelen? Zo slecht is mijn conditie nou ook weer niet hehe. Ga morgen samen met een vriend voor het eerst hardlopen/joggen, route van 5 kilometer uitgestippeld. Kan wel 1 km joggen, dan ff wandelen en dan weer joggen. Of als dat niet gaat, 500/750m en dan ff wandelen. Of is dat niet slim? Bedankt voor je hulp in ieder geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Net lekker hardgelopen hoor, 5.2 kilometer in 38.51 minuten. Niet echt goed, niet slecht, gewoon lekker tempo en hield het goed vol :) Lekker weer, wel last van mij poten nu trouwens :cab: Ook een machtig heerlijk gevoel als je net hardgelopen hebt, gelijk koude/lauwe douche neemt en daarna een lekkere fruitsalade naar binnen werkt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja, gewoon zo lang het gaat. Maar het is moeilijk te zeggen, probeer het zelf in te schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Lekker weer, wel last van mij poten nu trouwens :cab: Goede hardloopschoenen (heb zelf van Asics, erg tevreden mee) en sportsokken (met van dat schuim), scheelt al veel dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja, gewoon zo lang het gaat. Maar het is moeilijk te zeggen, probeer het zelf in te schatten. Is prima gegaan vandaag ja :) Heerlijk weer, was lekker uitgeput toen ik thuis kwam en dat vind ik altijd wel lekker :) Goede hardloopschoenen (heb zelf van Asics, erg tevreden mee) en sportsokken (met van dat schuim), scheelt al veel dan Ja, zal van de week eens kijken. Bedankt voor de tip :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Vanavond eerste rondje gelopen deze zomer, en pfoeh wat was ik uitgeput na afloop. 3x pauze genomen van 1/1.5 minuut, maar die is bij de tijd inbegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik heb echt zoveel respect voor mensen die hardlopen. Maandag 6,33 kilometer gelopen in 39 minuten, ben nu nog steeds helemaal verrot :-D. Terwijl mijn conditie niet eens zo slecht is. Ik houd altijd maar vol dat ik sprintvezels heb... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 (bewerkt) Man man man, ik heb een verschrikkelijke hekel aan hardlopen (zal wel door mijn ruk conditie komen) maar wat voelt het goed als ik eenmaal klaar ben en helemaal onder het zweet zit, heerlijk dat gevoel dat ik echt goed bezig ben geweest. Ik jog nu 2 minuten, dan ff lopen, dan weer ff joggen. Dat proberen zoveel mogelijk te doen en dan een goede conditie opbouwen zodat ik langere stukken kan gaan lopen 20 juni 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Snap wat je bedoelt, helemaal vermoeid thuiskomen, douche in, zo heerlijk. Wacht tot je in een runner's high komt, dat is pas chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Ingeschreven voor 10km bij de Maliebaanloop. Mooie motivatie om te gaan trainen. Is pas in oktober dus heb nog even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Daar heb ik vorig jaar mijn persoonlijk record gelopen. Ben inmiddels al ruim vijf maanden geblesseerd aan m'n knie, echt klote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 juli 2013 Share Geplaatst 8 juli 2013 Hoor goeie verhalen over het parcours. Dus leek me wel leuk keer mee te lopen. Eerste keer dat ik mee loop buiten me eigen stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten