Remko Gepost December 6, 2014 Share Gepost December 6, 2014 Morgen bruggenloop. Heb deze week eindelijk weer wat kunnen trainen, daarvoor 4 weken niet doorn shin splints. Gaat een zware dobber worden. Laatste kilometers op karakter ipv op conditie. Langste trainingsafstand is helaas maar 12,5 km, het doel was echt optrainen tot aan de 15km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 7, 2015 Share Gepost March 7, 2015 Ga morgen de CPC AA Drink 10 KM lopen. Anderen hier die hem ook gaan lopen? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost March 8, 2015 Share Gepost March 8, 2015 Ga morgen de CPC AA Drink 10 KM lopen. Anderen hier die hem ook gaan lopen? :) Hier ook. Benieuwd wat ik doe vandaag. De laatste weken niet meer getraind op deze week na waar ik twee rondjes heb gelopen, een van zes km en vijf km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2015 Share Gepost March 8, 2015 Hier ook. Benieuwd wat ik doe vandaag. De laatste weken niet meer getraind op deze week na waar ik twee rondjes heb gelopen, een van zes km en vijf km. 70 minuten en 1 seconde over gedaan. Als me trainingen laatste 2 weken niet zo kut zouden gaan, zou ik wss veel sneller geweest zijn. Plus dat ook super warm was en ik het parcour nog nooit eerder had gelopen. Al met al tevreden maar genoeg ruimte voor verbetering :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost March 8, 2015 Share Gepost March 8, 2015 Netto tijd hier is 46:09. Was een seconde sneller dan een collega. Altijd mooi :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8, 2015 Share Gepost March 8, 2015 Ik wil niet weten wat jij kan als je veel traint :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost March 25, 2015 Share Gepost March 25, 2015 Ook alweer een paar weekjes bezig met de conditie opbouwen. Had na de marathon in oktober geen stap meer verzet, wat te zien was aan het lichaam. Gaat tot nu toe niet voorspoedig, heb een keer of zes gelopen en na vijf kilometer telkens volledig naar de gallemiezen:cab:. Zowel conditioneel als de kuitspieren zijn dan gewoon op. Snap er niet veel van, eind vorig jaar gewoon gemakkelijk een kilometer of 10-15 lopen twee keer in de week, en nu puur drama. Zit ook nog niet echt een stijgende lijn in. Hopen dat het van de zomer wat beter gaat en dat ik dan weer een lekkere 10 km kan lopen door de duinen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost March 26, 2015 Share Gepost March 26, 2015 Ben na 5 kilometer ook helemaal kapot, ga eigenlijk steeds te hard van start en moet dat halverwege weer bekopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost April 13, 2015 Share Gepost April 13, 2015 Gisteren de Marathon van Rotterdam gelopen. Wel in estaffetevorm met ons bedrijf. Ik heb de start van 10KM mogen doen. Ging wel prima; 57 minuten over gedaan. In totaal was onze eindtijd: 4:04:41 uur, jammer dat de laatste wissel verkeerd ging en er ruim 5 minuten verloren ging. Anders onder de 4 uur! :*) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 13, 2015 Share Gepost April 13, 2015 Hier ingeschreven voor de Dam tot Damloop in september. Ben van plan om nu elke week minimaal 2 keer te gaan hardlopen en dan hoop ik hem binnen 1:30 toch wel te kunnen lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost April 13, 2015 Share Gepost April 13, 2015 Net niet onder de 4:00 gemiddeld :( Even doorzetten nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost April 14, 2015 Share Gepost April 14, 2015 Blijf eigenlijk op hetzelfde tempo steken, als ik harder probeer te lopen ben ik na afloop helemaal gesloopt. Loop gemiddeld net onder de 5 minuten per kilometer. Iemand tips? Doe altijd wel warming-up en heb laatst nieuwe hardloopschoenen gekocht, maar zie niet echt verbetering.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost April 14, 2015 Share Gepost April 14, 2015 Eerste 1,5km laat de GPS het afweten. Al met al zeer tevreden. Ook PR op bosjesweg van mijzelf met 10 seconden verbeterd. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; Geen idee hoe harder te lopen. Ben het zelf van de voetbal gewend om op een rap tempo te lopen en dat blijf ik ook doen met hardlopen. Misschien een kortere afstand proberen om daar op een hoger ritme te lopen en dat proberen uit te bouwen naar een grotere afstand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost April 14, 2015 Share Gepost April 14, 2015 Blijf eigenlijk op hetzelfde tempo steken, als ik harder probeer te lopen ben ik na afloop helemaal gesloopt. Loop gemiddeld net onder de 5 minuten per kilometer. Iemand tips? Doe altijd wel warming-up en heb laatst nieuwe hardloopschoenen gekocht, maar zie niet echt verbetering.. Heb me laten vertellen dat interval je daarbij kan helpen. Iets onder je normale tempo lopen. En dan af en toe stevig versnellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 Ik ga in juni de Zwolse vijf mijl lopen :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 Heb me laten vertellen dat interval je daarbij kan helpen. Iets onder je normale tempo lopen. En dan af en toe stevig versnellen. Hmm misschien wel een leuk idee, al loop ik het liefst op 1 tempo omdat dat beter is voor mijn knie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 (edited) Ik ga in juni de Zwolse vijf mijl lopen :-D De Zwolse vijf mijl? In Juni heb je de halve marathon en de 4 mijl. Ik ga zelf dan mee doen met de 4 mijl. Tijd van vorig jaar moet dan verbeterd worden [MENTION=709]Elano[/MENTION]; moet je knie ook aan wennen, vond de mijne in het begin ook niet leuk. Edited April 15, 2015 by MD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; Oh ja, 4 mijl inderdaad... :whistle: :checkit: Met een paar vrienden, maar ga zelf wel voor een leuke tijd dus niet samen lopen. Moet nog wel ff een keer gaan trainen... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; Oh ja, 4 mijl inderdaad... :whistle: :checkit: Met een paar vrienden, maar ga zelf wel voor een leuke tijd dus niet samen lopen. Moet nog wel ff een keer gaan trainen... :D wat is voor jou een leuke tijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 Geen idee. Heb eigenlijk nog nooit echt hardgelopen, dus weet niet wat voor tijden goed zijn. Maar heb op zich wel een redelijke conditie, hadden vorig jaar met school een parcours van 1,4 kilometer voor het goede doel, heb toen vijf rondjes gelopen (dus 7 kilometer) zonder training. Dus ga er vanuit dat ik, met wat trainen, vijf mijl wel kan halen. En ik bedoelde ermee dat ik niet in hetzelfde tempo ga lopen als m'n vrienden als ik eigenlijk harder wil, dus dat ik wel op m'n eigen tempo loop en niet voor de gezelligheid zeg maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 4 mijl is 6,4 km. Dus dat ga je wel redden dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boeruh! Gepost April 15, 2015 Share Gepost April 15, 2015 Ga ik weer :wall: Maar ik denk ook wel dat ik dat ga redden. Een zo goed mogelijke tijd neerzetten zodat ik volgende keer weer tot het gaatje moet gaan om hem te verbeteren hehe. Enige verschil met die loop van school is dat het toen in het najaar is, en het in juni wel wat warmer is. Maar goed, ik ga m'n best doen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 16, 2015 Share Gepost April 16, 2015 +-18 graden of hoger is echt een bitch om in hard te lopen. Ik ga in de zomer ook altijd 's avonds als de zon onder gaat, veel lekkerder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 18, 2015 Share Gepost April 18, 2015 Woensdag 4,17km gedaan in 24:49 (5: 57min/km). Vandaag met nieuwe schoenen 6,77km in 42:01 (6:12min/km) Vandaag ging echt super. Helemaal niet kapot ofzo na dit rondje en kan het tempo denk nog wel wat langer vasthouden. Desondanks wel gewoon aan mijn schema gehouden. Kon lekker op 1 tempo blijven (zelfs sneller dan her schema eigenlijk aangaf). Toch lekker om zo goed te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 20, 2015 Share Gepost April 20, 2015 Eerste keer dit jaar dat ik wat verder dan vijf kilometer ben gekomen, zo een 8 kilometer door de duinen gepakt. Bij mij gaat het echt tien keer beter als ik aan het begin van de avond ga rennen, als de zon onder gaat en je de hele dag al actief bent geweest. Conditie en de spiertjes beginnen ook steeds beter aan te voelen, alles positief dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts