sirkeith Gepost April 15, 2012 Share Gepost April 15, 2012 Kan er wel mee leven. Ik begon veel te snel (zou onder het uur duiken dan), mijn verval tussen mijn eerste en laatste kilometer was dan ook 3 minuten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost April 23, 2012 Share Gepost April 23, 2012 Gisteren eerste wedstrijd van het seizoen gedaan, 5.000 meter in 15.24,11. Een halve seconde boven mijn persoonlijk record, maar liep wel makkelijk. Het regende ook tijdens mijn race, en heb groot gedeelte alleen gelopen. Dus in een goede wedstrijd met meer goede deelnemers moet een dik persoonlijk record erin zitten. Was ook niet heel moe na de finish. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Is er een apparaatje dat je bij je kan hebben als je hardloopt en dat je kan zien hoeveel km je gelopen hebt en welke snelheid enz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Beul Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Vanavond misschien ook beginnen met hardlopen. Even kijken hoe het zit met het weer etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Is er een apparaatje dat je bij je kan hebben als je hardloopt en dat je kan zien hoeveel km je gelopen hebt en welke snelheid enz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frisian Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Als je een iPhone hebt kun je dat via de Runkeeper-app zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Ik had toevallig net looptijden.nl gevonden, dat zal wel op het zelfde neerkomen neem ik aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Beul Gepost April 24, 2012 Share Gepost April 24, 2012 Net heerlijk hard gelopen (?) met Maldini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Morgen bata! 7,2 km in ik hoop een halfuur. Zal lastig worden, maar je moet toch doelen stellen in het leven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Ik heb etappe 15. Zit je bij Asset FIRST? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickV Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Morgen bata! 7,2 km in ik hoop een halfuur. Zal lastig worden, maar je moet toch doelen stellen in het leven. Hoe zie je er uit? Ik loop namelijk dezelfde etappe :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Ik heb nog absoluut niet jullie niveau, maar vanavond weer met De Beul gaan hardlopen. Proberen om dan twintig minuten straight achter elkaar te rennen met een lekker gemiddelde. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Ik loop de langste etappe, de herstart in Ulft (tien kilometer). Ik wil sowieso sneller dan vorig jaar (34:37), en hoop eigenlijk wel in de 33 te lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost April 27, 2012 Share Gepost April 27, 2012 Ik heb etappe 15. Zit je bij Asset FIRST? Nee Econometrics :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost April 29, 2012 Share Gepost April 29, 2012 Hoe is het bij jullie gegaan, jongens? Ik liep etappe 10 (10 km) in 33:23, helaas net geen 18 km/h (17,97 :p). Maar wel erg lekker gelopen, ook al was de start om 7:05 uur. Ik wil nu ook eens een officiële tien kilometer lopen, moet dan wel een 32'er in zitten. Met de uni helaas net buiten podium, net als vorig jaar vierde :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost April 29, 2012 Share Gepost April 29, 2012 Had je nog veel last van de regen? Wat een vies weer zeg, blij dat ik grotendeels in het busje kon blijven rond die tijd :cab: Zelf 32:13 op 7,8 km. Beetje tegenvallend vond ik zelf, al had ik echt geen puf meer over. Uurtje slaap, bier, 2 bananen en een broodje kipfilet zijn toch geen ideale voorbereiding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost April 29, 2012 Share Gepost April 29, 2012 Alleen tijdens het inlopen regende het :) Daarna alleen nog maar droog geweest. Alleen de nachtploeg had er echt last van gehad gelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickV Gepost April 29, 2012 Share Gepost April 29, 2012 Ik heb etappe 19 met een gemiddelde van 13,37 km/h gelopen. Het ging echt stukken beter dan verwacht, dus ben behoorlijk tevreden! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost April 30, 2012 Share Gepost April 30, 2012 7,2 km in 31:05. 13,89 km/u dus. Helaas net niet binnen het halfuur maar goed. Gino, zat jij in Asset United 1 of 2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost May 1, 2012 Share Gepost May 1, 2012 7,2 km in 31:05. 13,89 km/u dus. Helaas net niet binnen het halfuur maar goed. Gino, zat jij in Asset United 1 of 2? 1, het 'rode' team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost May 21, 2012 Share Gepost May 21, 2012 Gisteren 5.000 meter gelopen in 15.21,16. Slechts twee seconden onder mijn pr, maar met het benauwde weer en een rommelige race toch wel tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost June 3, 2012 Share Gepost June 3, 2012 Vandaag Lintloop gedaan in Vleuten: 8 km in 34 minuten precies :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost June 18, 2012 Share Gepost June 18, 2012 Damn, net eens even gaan hardlopen weer. Is de tweede keer deze week na een goed halfjaar helemaal niks aan sport te hebben gedaan vanwege een voetblessure. Ik dacht, loop rustig aan en dan doe ik een flinke ronde, moet goed komen. Echter toen ik halverwege die flinke ronde was kreeg ik blaren op mijn voeten, omdat dit pas de tweede keer is dat ik met van die zooltjes loop vanwege die zelfde voetblessure. Uiteindelijk dus een helse tocht geworden, heb gewoon een aantal keren moeten stoppen met rennen vanwege de blaren, en heb dus 11,3 km gelopen maar daar wel 1 uur en 25 minuten over gedaan :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost June 18, 2012 Share Gepost June 18, 2012 Goed in vorm dus :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost June 19, 2012 Share Gepost June 19, 2012 Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben sowieso geen formidabele hardloper hoor maar ik liep eerst toch wel 10 km in drie kwartier. Al had ik dit misschien ook wel in een uur gered zonder die blaren want na een half uur was ik al over de helft ;c Mja, ik ga nu gewoon eens wat vaker lopen, beetje opbouwen enzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts