Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU PDC WK Poule 2024

Richarð.

Aanbevolen berichten

MU PDC WK Poule 2024

uxMOqIq.png

Een nieuwe editie van de MU PDC WK Poule. Nummer 10 alweer. De dubbele cijfers zijn behaald. Dit jaar een nieuwe banner voor onze schitterende poule, want het WK Darts heeft een nieuwe sponsor. Het ene wedkantoor vervangt de andere, want het Britse William Hill is vervangen door PaddyPower uit Ierland. Zodoende zullen het decor en alle graphics eromheen tijdens het wereldkampioenschap niet meer blauw en geel kleuren, maar zal het Ierse groen veelvuldig te zien zijn. En dus ook hier, want de banner maak ik in de huisstijl van de sponsor. Om er toch een beetje bij te passen. Maak je geen zorgen, het bracket heeft nog altijd de oude vertrouwde grijstinten om niet te veel af te leiden van waar het om gaat; het voorspellen van de uitslagen. Wie doet het dit jaar het best en voegt zich bij onderstaand rijtje legendes?

Voorgaande winnaars:

2015 - Tijn

2016 - Sliepy

2017 - Steven013

2018 - 007mark

2019 - Elano

2020 - neva

2021 - KayDeManaager

2022 - Michaelinho*

2023 - Fabian.

Spelregels

Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden, vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met tussen haakjes achter hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Beide deelnemende vrouwen zijn aangegeven met een (v) achter hun naam. In het vakje achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten (C, F, I etc.).

Het ingevulde bestand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box.

De puntentelling gaat als volgt:

Spoiler

Eerste ronde (best of 5 sets/first to 3):

Uitslag goed: 5 punten Winnaar goed: 10 punten

Tweede ronde (best of 5 sets/first to 3 sets):

Uitslag goed: 5 punten Winaar goed: 10 punten

Derde ronde (best of 7 sets/first to 4 sets):

Uitslag goed: 15 punten Winnaar goed: 30 punten

Laatste 16 (best of 7 sets/first to 4 sets):

Uitslag goed: 20 punten Winnaar goed: 35 punten

Kwartfinale (best of 9 sets/first to 5 sets):

Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 40 punten

Halve finale (best of 11 sets/first to 6 sets):

Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed 50 punten

Finale (best of 13 sets/first to 7 sets):

Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 100 punten

Extra opmerkingen:

1. Het is de bedoeling dat het gehele speelschema in één keer wordt ingevuld.

2. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. 

3. Controleer of je alles (goed) hebt ingevuld.

4. De scores voor de finale dienen in de grote vakken in kolom T ingevuld te worden.

DEADLINE: Vrijdag 15 december 2023 12:00

DOWNLOADLINK BRACKET:

WK Bracket 2024.xlsx

Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon het bracket downloaden en naar mij sturen in een pm. Als er vragen/opmerkingen zijn, post ze dan even in het topic.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richarð. Ik heb nu een aantal keren de bracket gedownload, maar als ik hem wil open in mijn one drive kan ik deze totaal nergens vinden. En als ik het bestand wilt openen op een andere manier krijg ik constant mijn vorige bestand te zien.

Edit: nu kan ik hem zien, maar niet bewerken. 

Edit: Laat maar het is me op de één of andere manier gelukt.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-12-2023 om 09:31 zei Fantasy:

Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee  

Op 1-12-2023 om 09:57 zei bas huijsmans:

Wil hier ook wel aan mee gaan doen. Dus bij een volgende herinnering mag je mij ook een mention geven. Even tijd voor maken om dit in te vullen

Niet vergeten, heren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites