Richarð. Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 (bewerkt) MU PDC WK Poule 2024 Een nieuwe editie van de MU PDC WK Poule. Nummer 10 alweer. De dubbele cijfers zijn behaald. Dit jaar een nieuwe banner voor onze schitterende poule, want het WK Darts heeft een nieuwe sponsor. Het ene wedkantoor vervangt de andere, want het Britse William Hill is vervangen door PaddyPower uit Ierland. Zodoende zullen het decor en alle graphics eromheen tijdens het wereldkampioenschap niet meer blauw en geel kleuren, maar zal het Ierse groen veelvuldig te zien zijn. En dus ook hier, want de banner maak ik in de huisstijl van de sponsor. Om er toch een beetje bij te passen. Maak je geen zorgen, het bracket heeft nog altijd de oude vertrouwde grijstinten om niet te veel af te leiden van waar het om gaat; het voorspellen van de uitslagen. Wie doet het dit jaar het best en voegt zich bij onderstaand rijtje legendes? Voorgaande winnaars: 2015 - Tijn 2016 - Sliepy 2017 - Steven013 2018 - 007mark 2019 - Elano 2020 - neva 2021 - KayDeManaager 2022 - Michaelinho* 2023 - Fabian. Spelregels Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden, vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met tussen haakjes achter hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Beide deelnemende vrouwen zijn aangegeven met een (v) achter hun naam. In het vakje achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten (C, F, I etc.). Het ingevulde bestand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box. De puntentelling gaat als volgt: Spoiler Eerste ronde (best of 5 sets/first to 3): Uitslag goed: 5 punten Winnaar goed: 10 punten Tweede ronde (best of 5 sets/first to 3 sets): Uitslag goed: 5 punten Winaar goed: 10 punten Derde ronde (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 15 punten Winnaar goed: 30 punten Laatste 16 (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 20 punten Winnaar goed: 35 punten Kwartfinale (best of 9 sets/first to 5 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 40 punten Halve finale (best of 11 sets/first to 6 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed 50 punten Finale (best of 13 sets/first to 7 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 100 punten Extra opmerkingen: 1. Het is de bedoeling dat het gehele speelschema in één keer wordt ingevuld. 2. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. 3. Controleer of je alles (goed) hebt ingevuld. 4. De scores voor de finale dienen in de grote vakken in kolom T ingevuld te worden. DEADLINE: Vrijdag 15 december 2023 12:00 DOWNLOADLINK BRACKET: WK Bracket 2024.xlsx Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon het bracket downloaden en naar mij sturen in een pm. Als er vragen/opmerkingen zijn, post ze dan even in het topic. 1 december 2023 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 @Tijn@Sliepy@Steven013@007mark@neva@Elano@KayDeManaager@Michaelinho*@Fabian.@nasje92@chrisje1993@Jann@Satyr@19CH98@Srangaman@himan@Oerlie@Djurovski@FMNOOB@delichris@Fantasy@Lenstra@timpy00@CSPTRS@Dr. Bibber@Dysproz@hjs@Lazy@Rogier.@Hixxo@cimbomcu@JanVertonghen@ajaxfvr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Wil hier ook wel aan mee gaan doen. Dus bij een volgende herinnering mag je mij ook een mention geven. Even tijd voor maken om dit in te vullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee Kan niet, de deadline is al verstreken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 4 minuten geleden zei Elano: Kan niet, de deadline is al verstreken Verrek. Ben ik bijna een jaar te laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 Heb de deadline iets ruimer gezet op verzoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 12 uur geleden zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee Ik herhaal de grote baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) @Richarð. Ik heb nu een aantal keren de bracket gedownload, maar als ik hem wil open in mijn one drive kan ik deze totaal nergens vinden. En als ik het bestand wilt openen op een andere manier krijg ik constant mijn vorige bestand te zien. Edit: nu kan ik hem zien, maar niet bewerken. Edit: Laat maar het is me op de één of andere manier gelukt. 3 december 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 december 2023 Auteur Share Geplaatst 6 december 2023 Op 1-12-2023 om 09:31 zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee Op 1-12-2023 om 09:57 zei bas huijsmans: Wil hier ook wel aan mee gaan doen. Dus bij een volgende herinnering mag je mij ook een mention geven. Even tijd voor maken om dit in te vullen Niet vergeten, heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) Ik wil ook meedoen, heb laatste tijd ook goed geoefend met excel. Lijstje komt er aan. Heel blij dat lijstje ingevuld, moet je blijkbaar ook nog uitslagen invullen. Lijstje komt morgen 6 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 december 2023 Auteur Share Geplaatst 12 december 2023 @La Pulga @bas huijsmans @Lenstra Nog even een reminder heren. @Elano @Fabian. Verwacht ik er ook nog wel eentje van als voormalig winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zal er eens een voor gaan zitten dezer dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Top dat je dit weer oppakt @Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Op 13-12-2023 om 10:20 zei Elano: Zal er eens een voor gaan zitten dezer dagen Heb je nog tot morgen 12:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 13 minuten geleden zei delichris: Heb je nog tot morgen 12:00. Goed dat je het zegt, wilde er morgenavond mee aan de slag. Dat moet dan maar straks worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 15 minuten geleden zei delichris: Heb je nog tot morgen 12:00. Al ingestuurd gister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Goed dat je het zegt, wilde er morgenavond mee aan de slag. Dat moet dan maar straks worden. Lukt het een beetje maat? Wil je er wel graag bij hebben hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 6 minuten geleden zei neva: Lukt het een beetje maat? Wil je er wel graag bij hebben hè. Ik heb het bestand alleen op me pc staan en daar zit ik nu niet achter #nachtwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 december 2023 Auteur Share Geplaatst 15 december 2023 Vanavond gaat het beginnen! En ook deze 23 deelnemers gaan dan beginnen aan een mooie strijd. Een recordaantal deelnemers voor de MU PDC WK Poule trouwens. Mooi om te zien dat dit leeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 @Richarð. zou ik hem nog in mogen vullen? Ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de deadline de minuut voor de eerste wedstrijd zou liggen. Excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 december 2023 Auteur Share Geplaatst 15 december 2023 Zojuist zei 19CH98: @Richarð. zou ik hem nog in mogen vullen? Ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de deadline de minuut voor de eerste wedstrijd zou liggen. Excuses Als je het voor de eerste wedstrijd redt, vind ik het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 Tussenstand na dag 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Och, je ziet al wie de kenners zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Die La Pulga heeft er verstand van hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten