Richarð. Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 (edited) MU PDC WK Poule 2024   Een nieuwe editie van de MU PDC WK Poule. Nummer 10 alweer. De dubbele cijfers zijn behaald. Dit jaar een nieuwe banner voor onze schitterende poule, want het WK Darts heeft een nieuwe sponsor. Het ene wedkantoor vervangt de andere, want het Britse William Hill is vervangen door PaddyPower uit Ierland. Zodoende zullen het decor en alle graphics eromheen tijdens het wereldkampioenschap niet meer blauw en geel kleuren, maar zal het Ierse groen veelvuldig te zien zijn. En dus ook hier, want de banner maak ik in de huisstijl van de sponsor. Om er toch een beetje bij te passen. Maak je geen zorgen, het bracket heeft nog altijd de oude vertrouwde grijstinten om niet te veel af te leiden van waar het om gaat; het voorspellen van de uitslagen. Wie doet het dit jaar het best en voegt zich bij onderstaand rijtje legendes?  Voorgaande winnaars: 2015 - Tijn 2016 - Sliepy 2017 - Steven013 2018 - 007mark 2019 - Elano 2020 - neva 2021 - KayDeManaager 2022 - Michaelinho* 2023 - Fabian.  Spelregels Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden, vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met tussen haakjes achter hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Beide deelnemende vrouwen zijn aangegeven met een (v) achter hun naam. In het vakje achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten (C, F, I etc.).  Het ingevulde bestand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box.  De puntentelling gaat als volgt:  Spoiler Eerste ronde (best of 5 sets/first to 3): Uitslag goed: 5 punten Winnaar goed: 10 punten  Tweede ronde (best of 5 sets/first to 3 sets): Uitslag goed: 5 punten Winaar goed: 10 punten  Derde ronde (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 15 punten Winnaar goed: 30 punten  Laatste 16 (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 20 punten Winnaar goed: 35 punten  Kwartfinale (best of 9 sets/first to 5 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 40 punten  Halve finale (best of 11 sets/first to 6 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed 50 punten  Finale (best of 13 sets/first to 7 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 100 punten  Extra opmerkingen: 1. Het is de bedoeling dat het gehele speelschema in één keer wordt ingevuld. 2. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. 3. Controleer of je alles (goed) hebt ingevuld. 4. De scores voor de finale dienen in de grote vakken in kolom T ingevuld te worden.  DEADLINE: Vrijdag 15 december 2023 12:00 DOWNLOADLINK BRACKET: WK Bracket 2024.xlsx  Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon het bracket downloaden en naar mij sturen in een pm. Als er vragen/opmerkingen zijn, post ze dan even in het topic. Edited December 1, 2023 by Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost December 1, 2023 Author Share Gepost December 1, 2023 @Tijn@Sliepy@Steven013@007mark@neva@Elano@KayDeManaager@Michaelinho*@Fabian.@nasje92@chrisje1993@Jann@Satyr@19CH98@Srangaman@himan@Oerlie@Djurovski@FMNOOB@delichris@Fantasy@Lenstra@timpy00@CSPTRS@Dr. Bibber@Dysproz@hjs@Lazy@Rogier.@Hixxo@cimbomcu@JanVertonghen@ajaxfvr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 1, 2023 Share Gepost December 1, 2023 Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 1, 2023 Share Gepost December 1, 2023 Wil hier ook wel aan mee gaan doen. Dus bij een volgende herinnering mag je mij ook een mention geven. Even tijd voor maken om dit in te vullen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost December 1, 2023 Share Gepost December 1, 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee  Kan niet, de deadline is al verstreken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 1, 2023 Share Gepost December 1, 2023 4 minuten geleden zei Elano: Kan niet, de deadline is al verstreken Verrek. Ben ik bijna een jaar te laat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost December 1, 2023 Author Share Gepost December 1, 2023 Heb de deadline iets ruimer gezet op verzoek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 1, 2023 Share Gepost December 1, 2023 12 uur geleden zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee   Ik herhaal de grote baas  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 3, 2023 Share Gepost December 3, 2023 (edited) @Richarð. Ik heb nu een aantal keren de bracket gedownload, maar als ik hem wil open in mijn one drive kan ik deze totaal nergens vinden. En als ik het bestand wilt openen op een andere manier krijg ik constant mijn vorige bestand te zien.  Edit: nu kan ik hem zien, maar niet bewerken.  Edit: Laat maar het is me op de één of andere manier gelukt. Edited December 3, 2023 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost December 6, 2023 Author Share Gepost December 6, 2023 Op 1-12-2023 om 09:31 zei Fantasy: Geef me straks over anderhalve week nog weer even een mention zodat ik dit niet vergeet - doe graag weer mee   Op 1-12-2023 om 09:57 zei bas huijsmans: Wil hier ook wel aan mee gaan doen. Dus bij een volgende herinnering mag je mij ook een mention geven. Even tijd voor maken om dit in te vullen  Niet vergeten, heren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 6, 2023 Share Gepost December 6, 2023 (edited) Ik wil ook meedoen, heb laatste tijd ook goed geoefend met excel.  Lijstje komt er aan.  Heel blij dat lijstje ingevuld, moet je blijkbaar ook nog uitslagen invullen.  Lijstje komt morgen  Edited December 6, 2023 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost December 12, 2023 Author Share Gepost December 12, 2023 @La Pulga @bas huijsmans @Lenstra Nog even een reminder heren. Â @Elano @Fabian. Verwacht ik er ook nog wel eentje van als voormalig winnaars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 Zal er eens een voor gaan zitten dezer dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 Top dat je dit weer oppakt @Richarð.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 Op 13-12-2023 om 10:20 zei Elano: Zal er eens een voor gaan zitten dezer dagen  Heb je nog tot morgen 12:00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 13 minuten geleden zei delichris:  Heb je nog tot morgen 12:00. Goed dat je het zegt, wilde er morgenavond mee aan de slag. Dat moet dan maar straks worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 15 minuten geleden zei delichris: Â Heb je nog tot morgen 12:00. Al ingestuurd gister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Goed dat je het zegt, wilde er morgenavond mee aan de slag. Dat moet dan maar straks worden.  Lukt het een beetje maat? Wil je er wel graag bij hebben hè. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 6 minuten geleden zei neva:  Lukt het een beetje maat? Wil je er wel graag bij hebben hè. Ik heb het bestand alleen op me pc staan en daar zit ik nu niet achter #nachtwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost December 15, 2023 Author Share Gepost December 15, 2023 Vanavond gaat het beginnen! En ook deze 23 deelnemers gaan dan beginnen aan een mooie strijd. Een recordaantal deelnemers voor de MU PDC WK Poule trouwens. Mooi om te zien dat dit leeft. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19CH98 Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 @Richarð. zou ik hem nog in mogen vullen? Ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de deadline de minuut voor de eerste wedstrijd zou liggen. Excuses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost December 15, 2023 Author Share Gepost December 15, 2023 Zojuist zei 19CH98: @Richarð. zou ik hem nog in mogen vullen? Ging er eigenlijk automatisch vanuit dat de deadline de minuut voor de eerste wedstrijd zou liggen. Excuses  Als je het voor de eerste wedstrijd redt, vind ik het prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost December 16, 2023 Author Share Gepost December 16, 2023 Tussenstand na dag 1 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Och, je ziet al wie de kenners zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Die La Pulga heeft er verstand van hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts