Richarð. Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 (bewerkt) MU PDC WK Poule 2023 Het is alweer tijd voor de negende editie van de MU PDC WK Poule. Wie voegt zich in het rijtje winnaars na Tijn, Sliepy, Steven013, 007mark, Elano, neva, KayDeManaager en Michaelinho*? Wie mag zich een jaar lang dé dartkenner van MU noemen, want uiteraard betekent het winnen van de WK Poule dat je beschikt over de meeste dartkennis. Het WK Darten is namelijk hét toernooi van het jaar. De Parijs - Roubaix of de Indy 500 onder het darten. Iedereen wil hem winnen, maar er is er maar één die er dit jaar met de prestigieuze prijs vandoor gaat! Voorgaande winnaars: 2015 - Tijn 2016 - Sliepy 2017 - Steven013 2018 - 007mark 2019 - Elano 2020 - neva 2021 - KayDeManaager 2022 - Michaelinho* Spelregels Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden, vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met tussen haakjes achter hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Beide deelnemende vrouwen zijn aangegeven met een (v) achter hun naam. In het vakje achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten (C, F, I etc.). Het ingevulde bestand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box. De puntentelling gaat als volgt: Spoiler Eerste ronde (best of 5 sets/first to 3): Uitslag goed: 5 punten Winnaar goed: 10 punten Tweede ronde (best of 5 sets/first to 3 sets): Uitslag goed: 5 punten Winaar goed: 10 punten Derde ronde (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 15 punten Winnaar goed: 30 punten Laatste 16 (best of 7 sets/first to 4 sets): Uitslag goed: 20 punten Winnaar goed: 35 punten Kwartfinale (best of 9 sets/first to 5 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 40 punten Halve finale (best of 11 sets/first to 6 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed 50 punten Finale (best of 13 sets/first to 7 sets): Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 100 punten Extra opmerkingen: 1. Het is de bedoeling dat het gehele speelschema in één keer wordt ingevuld. 2. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. 3. Controleer of je alles (goed) hebt ingevuld. 4. De scores voor de finale dienen in de grote vakken in kolom T ingevuld te worden. DOWNLOADLINK BRACKET: https://we.tl/t-2DUrlvSwH9of https://www97.zippyshare.com/v/uVcmOxRe/file.html DEADLINE: Donderdag 15 december 2022 12:00 Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon het bracket downloaden en naar mij sturen in een pm. Als er vragen/opmerkingen zijn, post ze dan even in het topic. 8 december 2022 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Ga hem zeker invullen. Hopelijk de eerste user met 2 WK's achter mijn naam straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Ingevuld en ingeleverd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Zijn er niet drie deelnemende vrouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 7 uur geleden zei 007mark: Ga hem zeker invullen. Hopelijk de eerste user met 2 WK's achter mijn naam straks. Hoho! Ik prolongeer graag mijn titel ja, dat zou dan ook de 1e zijn 3 uur geleden zei himan: Zijn er niet drie deelnemende vrouwen? Ja in de 1e ronde staan Lisa Ashton, Beau Greaves en Fallon Sherrock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 november 2022 Auteur Share Geplaatst 29 november 2022 Even wat oud-deelnemers taggen; @Sliepy@Elano@neva@KayDeManaager@Satyr@19CH98@delichris@Fantasy@FMNOOB@nasje92@timpy00@Lazy@CSPTRS@Dr. Bibber@Djurovski@MetalMichael@Dysproz@hjs@Rogier.@Hixxo@Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Ik ben misschien te veel leek, maar wat bedoel je met C, F & I? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 november 2022 Auteur Share Geplaatst 29 november 2022 5 minuten geleden zei Lenstra: Ik ben misschien te veel leek, maar wat bedoel je met C, F & I? Dat zijn gewoon de kolommen in het Excel bestand. De kleine vakjes achter (of voor) de namen van de darters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 8 minuten geleden zei Richarð.: Dat zijn gewoon de kolommen in het Excel bestand. De kleine vakjes achter (of voor) de namen van de darters. Och allememaggies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Ingestuurd, wil ook best een 2e keer winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 2 uur geleden zei Richarð.: Even wat oud-deelnemers taggen; @Sliepy@Elano@neva@KayDeManaager@Satyr@19CH98@delichris@Fantasy@FMNOOB@nasje92@timpy00@Lazy@CSPTRS@Dr. Bibber@Djurovski@MetalMichael@Dysproz@hjs@Rogier.@Hixxo@Vitesse88 Je mag mij eruit halen, volg het darts totaal niet meer haha. Tnx voor de mention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Ik doe ook mee! Ff tijd voor maken, komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Zal hier van het weekend even naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 (bewerkt) Op 29-11-2022 om 19:53 zei Richarð.: Even wat oud-deelnemers taggen; @Sliepy@Elano@neva@KayDeManaager@Satyr@19CH98@delichris@Fantasy@FMNOOB@nasje92@timpy00@Lazy@CSPTRS@Dr. Bibber@Djurovski@MetalMichael@Dysproz@hjs@Rogier.@Hixxo@Vitesse88 Thanks! EDIT: de link voor we-transfer is verlopen zie ik nu. 8 december 2022 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 december 2022 Auteur Share Geplaatst 14 december 2022 Voor iedereen die nog mee wil doen; je hebt nog tot morgenmiddag om in te leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Ik ga waarschijnlijk helemaal niets kijken, maar toch ingevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Weet iemand hoe laat Wattimana ofzoiets moet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Pfoe. Op de valreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 4 uur geleden zei delichris: Weet iemand hoe laat Wattimana ofzoiets moet? Derde partij in de avond. 's middags is er geen sessie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 1 uur geleden zei 007mark: Derde partij in de avond. 's middags is er geen sessie. Oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 Wederom een mooi deelnemersveld dit jaar. 17 deelnemers gaan strijden voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Top 15 is het doel deze keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 32 minuten geleden zei Richarð.: Wederom een mooi deelnemersveld dit jaar. 17 deelnemers gaan strijden voor de titel. Mag ik er nog 18 van maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 december 2022 Auteur Share Geplaatst 15 december 2022 Zojuist zei 19CH98: Mag ik er nog 18 van maken? Als je het voor de wedstrijden van vanavond in kan leveren, dan zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Succes! Ik mik op een plaatsje bij de 1e 17 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten