Lensherr Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Door dat stukje van Rosenborg krijg ik spontaan zin om een save er mee te starten. Leuke update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Op deze manier kan je het kampioenschap al gaan vieren voordat de play-offs beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Wat een heldendaden zet je hier neer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2023 In oktober speelden wij drie wedstrijden in de competitie ( Anderlecht , Charleroi en OH Leuven ) In Europa mochten wij het gaan opnemen tegen Benfica en PSG. Het werd een maand met twee gezichten en voor de verandering begin ik dit maal met onze Europese wedstrijden te beginnen met de uitwedstrijd tegen Benfica. Onze supporters hadden een reis van 2158 kilometer achter de boeg om ons te kunnen steunen in het Estadio da Luz. Er zijn slechtere awaydays natuurlijk. Benfica 1 van de topploegen uit Portugal is bij de meeste wel zeer bekend natuurlijk. Lissabon schijnt een prachtige stad te zijn. Benfica was lange tijd de club met de meeste leden maar dat is inmiddels de grootmacht uit München. Nadat de adelaar over het veld is gevlogen werd het tijd voor de wedstrijd Wij hadden het lastig , erg lastig. En kwamen eigenlijk nooit echt in het eigen spel. Benfica had de bal en wij kwamen er wel eens gevaarlijk uit maar meestal miste dan net het laatste zetje. Qua echte kansen was het vrij gewaagd aan elkaar. Uiteindelijk was het Benfica die op het scorebord kwam in de 30e minuut. Toni Martinez scoorde op aangeven van Neres. Het bleek achteraf de enigste treffer te zijn Vervolgens kwam PSG naar Sint Truiden. Waar wij de afgelopen twee seizoenen best wel kansloos verloren lag er vanavond meer kansen. Hoewel je dat niet snel zou zeggen qua uitslag. We verloren namelijk met 1-4. Het grootste verschil was dat PSG de kansen wel wist te benutten. Toch ben ik qua wedstrijdbeeld en statistieken niet geheel ontevreden. Wij scoren nog wel de 1-3 via Pejcinovic. Die zich daardoor weer op het scorebord weet te zetten in Europa Door deze twee nederlagen zijn we van plek 1 naar 25 afgezakt. Wat dus niet goed genoeg is. Al zijn er nog genoeg wedstrijden te spelen natuurlijk. 1e 8 zit er waarschijnlijk niet in maar de 1e 24 is toch wel het doel. Dan gaan wij over naar de competitie. Als 1e kwam Anderlecht op bezoek. Nadat wij verloren hadden van Benfica was het de vraag hoe wij zouden herstellen. Brussel heeft een aantal ( voormalige ) bioscopen in geweldige panden die als beschermend onroerend goed worden gezien. In de wijk Anderlecht heb je dan ook nog het Erasmus huis , de luizenmolen. Het stadshuis van Brussel is ook een zeer mooi gebouw. En de zetel van het Europees Parlement staat er natuurlijk. En het bekendste mag ik niet vergeten natuurlijk , het Atomium. Deze wedstrijd zou Anderlecht later waarschijnlijk terugzien als wij tegen PSG. Anderlecht voetbalde sterk. Kwam ook snel op 0-1 vanuit een counter. In de 24e minuut maken wij gelijk via Alfonso die goed werd weggestuurd door Krastev. Vijf minuten later dachten wij op voorsprong te komen maar de VAR had een licht duwtje gezien. Twee minuten later was het wel raak. Opnieuw was Krastev de aangever maar ditmaal was Vahan de doelpuntenmaker. Op slag van rust maakt Vahan zijn 2e op aangeven van Martinelli. En in de blessure tijd scoorden wij nog een keer. Dit maal was Vahan de aangever en weet ook Alfonso zich voor de tweede keer op het scorebord te zetten. Na rust vonden we het wel best . Anderlecht probeerde het wel maar Nurudeen was niet meer te passeren. Vervolgens reizen wij af naar Charleroi om het op te nemen tegen de plaatselijke trots ( nee niet Olympic Charleroi met hun trommel ultra's , check het groundhop topic maar mochten jullie niet weten waar ik het over heb haha ) Charleroi is een echte industriestad in Wallonië. Velen vinden het verschrikkelijk maar op twitter volg ik wat Urbex mensen en daar komen wel mooie kiekjes vandaan uit Charleroi. Met de Sint Christoffelkerk hebben ze wel echt een blikvanger. Kazerne Caporal Tresignies is zeker de moeite waard. Opnieuw stonden wij snel achter. Blijkbaar moeten we wakke rgeschud worden. Hierna zijn wij heer en meester. Na bijna een kwartier komen wij dan ook langszij. Holm geeft een goede pass op van Duiven die passeert zijn directe belager en prikt de bal langs de keeper. Met nog net iets meer dan twintig minuten te spelen is het Pejcinovic die de winnende binnen kopt via de onderkant van de lat. Trilli kwam weer eens door op zijn brommer aan de rechterkant. Tot slot kwam het OHL van meesterscout @FlyD op bezoek. Die heeft nog wat werk te doen. Leuven heeft een prima basic fit buiten het centrum . Niet echt de fijnste buurt zo te zien maar dat mocht de pret niet drukken. Leuven is een echte studentenstad en beschikt over 1 van de betere ziekenhuizen. Voor echte tips verwijs ik jullie naar de eerder genoemde man. Wat mijn tips zullen altijd minder zijn dan die van een local. Maar Leuven is de hoofdzetel van de grootste brouwerij in de wereld. AB-InBev. En dat komt doordat Brouwerij Artois ( van het bekende Stella Artois ) later samen ging met Brouwerij Piedboeuf en verder ging onder de naam Interbrew. Die gingen weer samen met het Braziliaanse AmBev. Waarna de naam veranderde in InBev. Die namen vervolgens Anheuser-Busch over waardoor AB-InBev nu de grootste is. OHL hoopte dat wij aangeslagen waren na de nederlaag tegen PSG maar dat was ijdele hoop voor de bezoekers. Al na tien minuten stonden wij voor. Trilli was weer op de brommer en zijn voorzet kwam bij Krastev die goed binnen schiet. Vijf minuten voor rust breiden wij de voorsprong uit. Trilli stuurt N'Dri weg die legt de bal voor en van Duiven tikt binnen. Na rust is het Herrem die als invaller zijn 1e treffer voor ons maakt op aangeven van Krastev. Krastev was sowieso lekker bezig want een paar minuten later stuurt hij Endrick op pad. Die kapt zijn man uit , passeert nog een tweede speler en schiet de bal vervolgens onberispelijk binnen. Het slotakkoord is nog voor de ploeg uit Leuven maar zitten wij totaal niet mee. Zoals ik al in het begin van de update zei. Een maand met twee gezichten. Europees hadden we ondanks de sterke tegenstanders op betere resultaten gehoopt maar in België blijven we ongeslagen. Wat dat betreft baal ik wel ontzettend van die nieuwe Europese opzet. We hebben al een mooi gat geslagen naar Club Brugge. Beerschot maar ook Westerlo doen goed mee. Beide toch wel vrij verrassend. Luik en Antwerpen en ook een goede periode van Genk mogen nog hopen een leuk seizoen. Mechelen en Union dreigen af te haken maar echte zorgen zijn er niet. Voor de clubs daaronder is het spannend. Waaronder dus voor OHL. @delichris En nog altijd ongeslagen ( in de competitie dan ) @Tim' Dat klopt zeker. Nu Europees nog hopen op wat betere resultaten @ElMarcos Nationaal zeker maar Europees lijken we de stap nog niet te kunnen maken @Tim Windt 39 uit 13 inmiddels @Vlonkie thnx @Marius Nationaal blijft het heerlijk gaan. Af en toe proberen ze het wel maar niet met succes. Europees staan we weer met beide beentjes op de grond @Lensherr Ik zeg doen! En novelle maken dan volg ik zeker haha. Thnx btw @19CH98 Dat zou wel vrij uniek zijn. Ga mijn best doen haha @MNie Bedankt voor de mooie woorden @Satioz @DGremlin Thnx @keano77 @DemoN @Brattbakk @Koenbres @denisio @Bogatyr @DavyPeeters @Oerlie @Titan @germandutch @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @Kevinreijnen @stef1978 @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix @Keeza @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Een wisselvallige periode, waarin je erg geflatteerd verliest van PSG maar ook erg geflatteerd wint van Anderlecht. In de CL is er inderdaad nog even werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Nationaal staat er geen maat op je. In de CL val je terug maar gezien de tegenstand is dat ook niet onlogisch. Nog genoeg wedstrijden om dat terug goed te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Verliezen in de CL is geen schande hoor. Je krijgt hopelijk nog betere tegenstanders. In de competitie gaat het erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 De wedstrijden in de CL waren zeer lastig dus nederlagen zijn op zich niet vreemd. In eigen land ben je gelukkig wel de dominerende partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 nationaal heers je. Europees gezien moet je nog een aantal stappen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Blijf het toch gek vinden hoe je deze club hebt kunnen omzetten naar deze prestaties! Topwerk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Nationaal staat er echt geen enkele maat op je ploeg, maar Europees loopt het nog niet helemaal zoals je zou willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2023 In de maand oktober stonden er ook weer interlands gepland met de nationale selectie van Argentinië. Namelijk tegen Ecuador en Uruguay. Beide partijen spelen wij uit. De selectie die het moet gaan doen is als volgt Een paar nieuwe namen vooral achterin maar toch ook veel bekende namen. Wat in de media natuurlijk wel weer wat ophef opleverde. Vooral omdat ik Correa had gepasseerd. Guido Rodriquez had ik ook niet opgeroepen ( niet zo zeer dat hij weinig speelde maar meer om zijn kwaliteiten ) Toch dacht hij dat het anders zat en viel zijn club manager in het openbaar verbaal aan. De volgende 11 moeten het laten zien in Ecuador maar wat werd het een deceptie. En dan vooral qua echte kansen creëren. Qua balbezit hadden wij niets te klagen maar Ecuador kwam al snel op 1-0. Via Martinez en Ocampos komen wij op 1-2. Op slag van rust en direct na de thee scoort Ecuador weer tweemaal en staan ze wederom voor. Ondanks ons vele balbezit weten we weinig te creëren zie ook ons zeer lage Xg en in de counter wordt het zelfs nog 4-2... Schandalig Tegen Uruguay besluit ik het systeem om te gooien naar een 4-2-4. Krijg het elftal niet swingend met Dybala op 10. Die schuift dus een linie door en mag Lautaro gezelschap houden voorin. Tagliafico weer op de linksback. Qua resultaat en Xg al een stuk beter. We openen de score door Dybala dus dat is al een mooi pluspunt. Hij scoort op aangeven van Almada. Even later maakt Almada zelf de 0-2 op aangeven van Gonzalez. Tegenvaller is de blessure van Dybala op slag van rust maar hebben ook nog Icardi dus kunnen blijven spelen in het nieuwe systeem. Vlak voor tijd kopt Perez de 0-3 binnen uit een hoekschop van Alonso. Alan Varela maakte zijn debuut deze wedstrijd. Opvallend dat er maar twee gele kaarten waren deze wedstrijd. De bond is nog tevreden maar veel zal afhangen van het WK komende zomer. Benieuwd of we daar een rol van betekenis kunnen spelen. De nieuwe tactiek lijkt wel beter bij de ploeg te passen. Vanwege het lekkere weer weinig tijd voor FM gehad de laatste 2 weken. Maar we zijn er weer eens @Tim' Het is dus het geen waar ik vooraf dit seizoen al bang voor was. Nationaal nog weinig aan de hand maar Europees lijken we de stap nog niet te kunnen maken. Op zich niet geheel vreemd gezien de bedragen en wil ook geen onnodige risico's lopen maar het lijkt voorlopig het te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken te blijven. @Marius Nationaal gaat het heerlijk al hadden we tegen Anderlecht ook wel het nodige geluk. Europees lijkt het niet of we echt stappen kunnen maken. Maar goed misschien is dat ook gewoon nog niet reëel. @delichris Betreft waar we nu staan baal ik wel van deze opzet van Europees voetbal. Denk dat wij in de Europa League beter tot ons recht zouden komen maar om nu nationaal er met de pet naar gaan gooien ga ik ook niet doen @19CH98 In België blijven we zeer sterk bezig. Europees was het lastig maar goed het waren ook niet de minste clubs @Vlonkie Klopt maar hebben niet het geld ervoor ( of iig ik wil het niet uitgeven ) om echte sterren te halen. Is gewoon onverantwoord aangezien we nog met een klein stadion etc zitten. Dan moeten we elk jaar onze beste spelers verplicht verkopen. @John Terry 2.0 Dat we nationaal al zo snel heersen had ik ook niet verwacht. Europees moeten we echter nog wel stappen zetten. Thnx voor je leuke reactie @ElMarcos Stiekem wil je Europees mee doen als je er actief in bent maar denk dat we realistisch gezien nog te kort komen @DGremlin @Satioz @DemoN thnx @keano77 @DemoN @Brattbakk @Koenbres @denisio @Bogatyr @DavyPeeters @Oerlie @Titan @germandutch @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @Kevinreijnen @stef1978 @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix @Keeza @FlyD @MNie @Tim Windt @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Argentinië blijft moeilijk aan de praat te krijgen. Gelukkig is die tweede partij om je er aan op te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Je hebt je goed hersteld in die tweede partij. Dat is in elk geval beter dan andersom, want nu sluit je de periode nog met een goed gevoel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Een verrassende nederlaag tegen Ecuador. Daarna goed hersteld tegen Uruguay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Met Argentinië zijn er toch wel wat ups en downs. Na de smadelijke nederlaag tegen Ecuador herstel je het goed tegen Uruguay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Pijnlijke nederlaag tegen Ecuador. Tegen Uruguay wel een mooie zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Gaat nog niet echt zoals het zou moeten (en zoals jij het waarschijnlijk voor ogen had). Het belangrijkste is de kwalificatie voor het WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Op de een of andere manier gaat het bij de Argentijnen niet vanzelf in de kwalificatie. Gelukkig is het onderhand moeilijker om het WK te missen dan te halen en dus is het kwalificeren geen enkel probleem gebleken. Het zal echter beter moeten richting het eindtoernooi zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2023 (bewerkt) We blijven even bij Argentinië want in november had ik nog twee oefenwedstrijden ingepland. Niet tegen de meest zware tegenstanders maar meer om de nieuwe tactiek meer familiair te maken bij de spelers. Ik besloot te spelen tegen Antiqua & Barbuda en Japan. De selectie die ik voor deze wedstrijden heb gekozen zijn als volgt Walter Benitez is nieuw bij de selectie. Niet voor de basis maar wel goed om er bij te hebben. Correa is weer terug in de selectie en Olmos is ook een nieuwe naam. Doordat we nu met twee spitsen spelen is ook Simeone weer opgeroepen. Twee spelers zouden kunnen debuteren. En er was natuurlijk ook weer kritiek en dat kwam vooral dat ik Alfonso heb opgeroepen in plaats van Ocampos. Jason van Duiven werd niet opgeroepen voor Nederland ondanks zijn goede resultaten. In de media zeggen ze dat hij voor een beter team moet gaan spelen... Dit zijn de namen die het moeten gaan doen. We eindigden tegen 10 man. En een snelle treffer werd al vroeg afgekeurd. Dybala was de grote man in de eerste helft met twee treffers. En Fernandez opende de score. In de tweede helft pakte Antiqua dus twee rode kaarten maar scoren deden we niet meer. Qua kansen was het spel zeker veel belovend. Tegen Japan twee wijzigingen in de basis. En we begonnen sterk. Na 20 minuten stonden we al met 0-2 voor door twee treffers van Lautaro. Japan deed nog wel wat terug direct na de thee maar Almada zorgde al snel voor twee treffers verschil. Tagliafico zorgde nog voor problemen door in de 62e minuut rood te pakken maar we wisten de 1-3 over de streep te trekken. Al met al tevreden over de wedstrijden @Marius Ik blijf het vreemd vinden dat het niet lukt maar goed de laatste wedstrijden geven wel weer hoop @Tim' Deze tactiek lijkt beter aan te slaan. Hopelijk ook tegen sterkere tegenstanders. Trouwens heb jij mij gister wel geprikkeld voor een save in FM24 haha @delichris Ik vond het verrassend gelukkig wisten we ons goed te herstellen in de tweede wedstrijd @ElMarcos Het gaat nog niet zo als ik het voor ogen heb maar de nieuwe tactiek lijkt zijn vruchten af te werpen @DGremlin Klopt het loopt nog niet als gehoopt. Maar goed maakt het wel een uitdaging @Vlonkie Had geen nederlaag bij Ecuador verwacht nee. Hopelijk gaat het op het WK beter @19CH98 Wat mij wel positief stelt is dat ze gewoon 1 na laatste stonden toen ik het overnam dus ergens is iets mis met het team. Hoop met de nieuwe tactiek dat het pijnpunt is gevonden @keano77 @Satioz Thnx @DemoN @Brattbakk @Koenbres @denisio @Bogatyr @DavyPeeters @Oerlie @Titan @germandutch @MarcFM1 @John Terry 2.0 @Nom de Guerre @chrisje1993 @Mansveld @r4vje @KayDeManaager @Netzwerk @Mordurette @Kevinreijnen @stef1978 @Svenpunt @mannie510 @Vreven @Thomassje123 @jefri @Fantasy @Al Veni @glennix @Keeza @FlyD @MNie @Tim Windt @Lensherr 25 juni 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Twee goede overwinningen gepakt en hopelijk gaat de nieuwe taktiek nog beter werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 twee zeges, maar het valt me wel op dat je tegen Antigua slechts drie keer wist te scoren. Met spitsen als Dybala en Lautaro zou je meer mogen verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Twee mooie overwinningen voor het vertrouwen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Vertrouwen kunnen tanken in ieder geval, al verwacht je dat ook wel tegen dit soort tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Twee overwinningen, dat is altijd lekker! En nu ben ik toch benieuwd: welke FM24-save gaat het worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten