timpy00 Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 53 minuten geleden zei Rogier.: Ik zal de punten alvast wegstrepen. Ach gezien de comments en zo zul je wel winnen dus komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Van de nul af. Dank voor de 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 En van de nul af. Oeganda gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 16 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2022 Oeganda is het eerste land dat na 2 stemrondes al naar voor wordt geschoven als een mogelijke kandidaat nadat het een lekkere start maakt. Maar met nog 23 landen aan de beurt, kan veel nog veranderen. Op naar het volgende land dus en dat is Zwitserland vertegenwoordigd door @timpy00. Die koos een nummer van de Zwitserse rockband Lovebugs genaamd Avalon wat opnieuw een lied over de liefde is. De vrouw die we te horen krijgen is de Noorse zangeres Lene Marlin. Lovebugs heeft verder al wat ervaring met liedjesfestivals, maar in 2009 slaagden ze er niet in om de finale te halen van het Eurovisiesongfestival. Hopelijk voor hen halen ze deze keer een resultaat wel tevreden mee kunnen zijn. De stemmen van timpy00 (3/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Nog niets binnen, maar komt nog wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Na een mooie start weer 2 maal niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 We blijven lekker scoren, met wederom 7 punten en een gedeelde koppositie! Dank Timpy! Tempo zit er ook prima in, Laak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Douze points Thanks Tim! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Nederland heeft een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Lekker! Van de 0 af, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Een goed begin is het halve werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik laat mijn hoop op een goede notering maar vast Kosovaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Helaas geen punten dit keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Vierde plek, tot nu toe. Ik ga nog steeds voor de top 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Hmm, nu weer niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Tien punten, bedankt! Na twee keer 0 punten begon ik al een beetje te vrezen dat m'n inzending op weinig waardering kon gaan rekenen, maar dit brengt weer hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Na 3 stemrondes nog steeds de nul vast. Het went Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2022 Tijd voor Frankrijk, en dat land werd deze keer vertegenwoordigd door @Satyr en die koos voor de Franse metalgroep Gojira genaamd naar de Japanse benaming van het monster Godzilla. Een energierijker nummer die zich meteen kan onderscheiden met de rest door de stijl, maar of het ook de MU'ers kan bekoren valt af te wachten. De stemmen van Satyr (4/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 7 punten not bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 5 punten van Marko, dat komt niet vaak voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Hier had ik geen punten verwacht en dus ook niet gekregen. Wat een matig nummer ook, zeker aangezien Gojira wel enkele prima platen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Yes, heel erg bedankt voor de twaalfpunter @Satyr! Ik was enigzins verbaasd om Gojira voorbij te horen komen hier, aangezien het een behoorlijk grote band is in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Geen punten verwacht en ook niet gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 35 minuten geleden zei Titan: Yes, heel erg bedankt voor de twaalfpunter @Satyr! Ik was enigzins verbaasd om Gojira voorbij te horen komen hier, aangezien het een behoorlijk grote band is in mijn ogen. Jij bedankt voor de 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten