Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De Grote MU F1 Competitie #4

Fantasy

Aanbevolen berichten

Here we go again! De vierde editie van dit voorspelspel op MU. Vorig jaar ging @Mordurette er met de overwinning vandoor, door slechts negen (!) puntjes voor @19CH98 en @neva te blijven. Het podium werd gecompleteerd door @Keko en dan waren er nog heel wat anderen die net naast de medailles grepen. 

Speluitleg

Voor ieder raceweekend zal iedere deelnemer de top 10 voorspellen van de einduitslag van de GP. Voor elk juist voorspelde coureur op de juiste positie zijn 3 punten te verdienen. Mocht je bij een coureur slechts één positie naast zijn finishplek zitten, krijg je als troost ook nog 1 punt. Daarnaast zijn er nog 3 bonusvragen waar punten te verdienen zijn. Hiervoor zijn per goed voorspelde vraag 2 punten te verdienen. De deadline voor het invullen van je prognose ligt altijd op het tijdstip dat de (sprint)kwalificatie begint. Uiteraard is het geen verplichting om elke race mee te doen, dus mag je ook na een paar races inspringen. Echter houden we wel een klassement bij om een eindwinnaar uit te roepen, dus zorg dat je er op tijd bij bent.

En misschien dat iemand als @Richarð. nog een leuke banner kan produceren die niet al te ingewikkeld is maar deze competitie wel weer een extra kek sausje geeft. :D 

We beginnen direct met de GP van Bahrein van 20-03-2022, dus kom direct maar door met jullie lijstjes!

@delichris @Michaelinho* @Satyr @Chiemel @neva @Djurovski @La Pulga @timpy00 @The Saint @Arezo @rich ruzzian @KayDeManaager @007mark @Mordurette @19CH98 @Rogier. @Richarð. @Lazy 

GP Bahrein, 20-03-2022

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

Pole Position: 

Eerste uitvaller: 

Snelste ronde: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-3-2022 om 20:21 zei chrisje1993:

GP Bahrein, 20-03-2022

1. Verstappen

2. Hamilton

3. Ocon

4. Sainz

5. Leclerc

6. Norris

7. Stroll

8. Bottas

9. Magnussen

10. Latifi

Pole Position: Hamilton

Eerste uitvaller: Vettel

Snelste ronde: Sainz

Ik zou Vettel nog even aanpassen als ik jou was, die doet niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

257685677_F1HEADER.png.dc934df7b36f17d6e8102ed517076f36.png

Zo veel mensen die al mee (willen) doen, hoe tof is dat?! Dank voor jullie aanmelding alvast @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr!

Hier dan wel ook nog een mention voor zij die allicht nog mee willen gaan doen en nog ruim 24 uur hebben om hun lijstje in te vullen. Wekelijks zal ik iedereen minimaal één mention geven ter herinnering en ik hoop zo snel als mogelijk na elk GP-weekend met de uitslag te komen. 

Straks zit natuurlijk iedereen klaar voor VT1 en later vandaag staat ook VT2 op de agenda. Dan nog een mention tot slot voor wat potentiële deelnemers :D Mijn eigen lijstje volgt later nog na de eerste trainingen. @Chiemel @neva @Djurovski @timpy00 @The Saint @Arezo @007mark @Richarð. @Lazy @aron24 @Mansveld @sennid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Fantasy:

760119798_F1HEADER.png.d19b2ab20a94a2e52d484ec3e26afac0.png

Zo veel mensen die al mee (willen) doen, hoe tof is dat?! Dank voor jullie aanmelding alvast @delichris @Michaelinho* @chrisje1993 @KayDeManaager @Titan @rich ruzzian @La Pulga @Rogier. @Juiceman @Satyr!

Hier dan wel ook nog een mention voor zij die allicht nog mee willen gaan doen en nog ruim 24 uur hebben om hun lijstje in te vullen. Wekelijks zal ik iedereen minimaal één mention geven ter herinnering en ik hoop zo snel als mogelijk na elk GP-weekend met de uitslag te komen. 

Straks zit natuurlijk iedereen klaar voor VT1 en later vandaag staat ook VT2 op de agenda. Dan nog een mention tot slot voor wat potentiële deelnemers :D Mijn eigen lijstje volgt later nog na de eerste trainingen. @Chiemel @neva @Djurovski @timpy00 @The Saint @Arezo @007mark @Richarð. @Lazy @aron24 @Mansveld @sennid

Ik wilde zelf ook de trainingen afwachten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Leclerc

2. Verstappen

3. Sainz

4. Hamilton

5. Russell

6. Perez

7. Alonso

8. Magnussen

9. Gasly

10. Schumacher