ElMarcos Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Wederom Douze Points voor het commentaar van de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Dankjewel voor de 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Mooie 7 punten erbij, thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Tempo zit er goed in. Na 2 rondjes 0 punten uiteindelijk bovenaan staan, ik ben niet ontevreden. Dank voor de punten! En leuke stukjes bij het uitdelen van de punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 5 uur geleden zei Socrates: Je zou zeggen dat vooral jonge meisjes hiernaar luisteren bij gebrek aan voorlopige smaakontwikkeling en intellectuele diepgang. Ik denk dat je niet goed weet waar jonge meisjes vandaag naar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Het is te zien dat de laatste twee stemmers meer gevoel voor smaak hebben dan de eerste twee. Dank voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Ik kan wel om het cynische commentaar lachen, dus blijf dat vooral geven. Zelf inmiddels de dubbele cijfergrens weten te beslechten, dus dat stemt tevreden. Verder sluit ik me graag aan bij @Fabian.boven mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Aardige start tot nu toe, al worden de punten aardig goed verspreid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 april 2022 Auteur Share Geplaatst 4 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting De beurt is aan Australië. Eigentijdse danspop. Ofwel: kutmuziek met vleugels. Inzender @chrisje1993 bezocht een tijdje geleden een modeshow voor jonge modellenmeisjes en daar draaide ze dit nummer. Verrek, dacht hij, dát is nou wat om in te sturen op het MU Worldvision Song Contest. Nou, wij zouden zeggen: doe maar niet, maar met het muzikale niveau van de gemiddelde MU'er tegenwoordig weet je het nooit. Goed, soms moet je iets ook gewoon een kans geven. Of zoals Delta Goodrem zingt: een tweede kans. Zou ze daar Marc Overmars soms mee bedoelen? Na de tweede luisterbeurt moeten wij van het MU Worldvision Song Contest toch wederom vaststellen dat dit gewoon niet veel bijzonders is: twee uit vijf dickpics voor Wings. De stemmen van chrisje1993 (5/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Ik zou zeggen dat mijn nummer geen kutnummer is, dus jullie hebben gewoon een kutsmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Zes punten, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Nul punten, geen verrassing. Nieuwe doelstelling: Boven steels eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Door de 7 punten van Chris gestegen naar een podiumplek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Kijk eens aan, een kenner die 10 punten geeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Vier punten erbij. Betekend dat ik nog steeds mooi in het linker rijtje sta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Vanaf nu maak ik het mijn persoonlijke missie om deze editie van het songfestival met 0 punten te eindigen. Ik denk dat ik kans maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Kijk aan, een kenner die 12 punten geeft. Dank @chrisje1993! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Aii had hier wel op wat puntjes gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Kijk eens hier, een kenner die 0 punten geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 april 2022 Auteur Share Geplaatst 5 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Als een videoclip begint met een hele lange worst op een broodje, dan kan het natuurlijk niet anders dan dat we met @Djurovski te maken hebben, de tweelingbroer van de zoekgeraakte woordkunstenaar komodo25. Gooi er nog wat vette saus en wat kaas op en je hebt zo ongeveer het smakenpallet van de beste man te pakken. Casi Todo gaat over het middelmatige leven van een maar heel gewone arbeider uit Uruguay die het even ook niet meer weet allemaal. Hij breekt de sleur door zich op een dag te kleden als een volle meid met roze suikerspinnenhaar. Woke-folkrock uit Uruguay van de immer progressieve Djurovski. Luistert u er vooral niet naar; zonder geluid kijkt de videoclip een stuk beter weg. De stemmen van Djurovski (6/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Dankjewel voor de 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Van het virtuele podium gevallen, al had ik hier überhaupt geen punten verwacht. Sta er wel enigszins van te kijken hoe goed Oekraïne het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 5 minuten geleden zei Urbeto: Van het virtuele podium gevallen, al had ik hier überhaupt geen punten verwacht. Sta er wel enigszins van te kijken hoe goed Oekraïne het doet. Schijnbaar toch veel oorlogspunten gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 De punten mogen nu toch eens beginnen komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten