Satyr Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 2 uur geleden zei Rogier.: Je hebt Tromsø nog dat hoger ligt dan Bodø @Satyr. En ik vergat Groenland. Daar was Nagdlunguaq-48 dit jaar kampioen en die komen ook van boven de poolcirkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 :-( geen woorden. 15 jaar na George Best weer een icoon heen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 45 minuten geleden zei Sophomore: :-( geen woorden. 15 jaar na George Best weer een icoon heen gegaan. Hoe bizar he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 2 uur geleden zei Sophomore: :-( geen woorden. 15 jaar na George Best weer een icoon heen gegaan. Sneu nieuws ja. Zat er wel een beetje aan te komen dat hij niet oud zou worden met zo’n levensstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 4 uur geleden zei delichris: Hoe bizar he. Tijdens de lunchpauze wat dingetjes gelezen over Best. Sluit de boel af qua werk later in de middag en plotseling komt dit nieuws tot me... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 november 2020 Share Geplaatst 26 november 2020 Iedereen sterkte toegewenst die hierdoor geraakt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2020 Share Geplaatst 26 november 2020 RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 Het is jammer dat ik hem nooit live op tv heb mogen zien. Is denk ik niet helemaal mijn type mens. Maar als speler wel een genie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 :( Grootheid en onbegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Toch maar ingeschakeld voor de tweede helft toen ik de ruststand zag. #Copa Libertadores Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Gustavo Hamer mag dromen van een prachtige transfer. De middenvelder van Coventry City staat volgens de Daily Record in de belangstelling van Rangers FC, de koploper van Schotland. Manager Steven Gerrard ziet het wel zitten in de 23-jarige Hamer, die afgelopen zomer van PEC Zwolle naar Coventry ging. In het Championship speelde hij tot dusver negentien competitiewedstrijden. Leuk voor die jongen, mooie stap. Heeft Feyenoord het dan toch verkeerd gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Laat heerlijke dingen zien in de fragmenten did mij hebben bereikt. Kopbal goal van buiten de zestien, bijna raak vanaf de middenlijn, paar lekkere strepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 In de categorie legendarische interviews. Club ui Zimbabwe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 "I heur niet what you say. Dus I can no answer give als je not that clear English speak" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Wat. Is. Dit. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Huhu wat heeft die gesnoven joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 https://www.bbc.com/sport/football/56504179 @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 9 uur geleden zei FlyD: https://www.bbc.com/sport/football/56504179 @delichris Ik zag het gisteren al voorbij komen. Zou hun manager mijn novelle hebben gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 59 minuten geleden zei delichris: Ik zag het gisteren al voorbij komen. Zou hun manager mijn novelle hebben gelezen. Je kunt ze een mailtje sturen ter inspiratie voor de volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 9 uur geleden zei FlyD: Je kunt ze een mailtje sturen ter inspiratie voor de volgende ronde Dan kan ik beter meteen solliciteren als manager haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) Goaltje hoor van Pedro Goncalves. Spoiler 31 juli 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Jep, mooie club. Hopelijk komt ie op de radar van LvG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Gaat lekker bij Galatasaray. Marcao geeft kopstoot aan ploeggenoot en deelt vervolgens nog enkele tikken uit. WTF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Heerlijke goal zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten