nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 (bewerkt) SHALOM! Voor deze 29e editie reizen we af naar "Strijder met God", voor ons beter bekend als Israël. In dit dynamische land, waar het Jodendom de religieuze boventoon voert zullen diverse landen uit de wereld samenkomen voor een waar muziekspektakel. Het land won zelf 4 keer (1978,1979, 1998 en 2018) en organiseerde eerder 3 keer het festijn. Oplettenden onder ons zullen zien dat ze de organisatie dus een keer hebben afgewezen. Dit was in 1980. Het geld was op nadat ze het voorgaande jaar ook al organisatoren waren. Twee keer was Jeruzalem de gaststad en een keer mocht Tel Aviv de honneurs waarnemen. Omdat Israël haar veelzijdigheid graag wil laten zien, dalen we ditmaal neer in het Caesarea Theater. "Dit unieke openluchttheater zorgt voor een unieke akoestiek en is meer dan geschikt voor het Songfestival" zo laat Yossi Benayoun (ex-Liverpool, tegenwoordig presentator) opmerken. Terugblik Editie 28 In de vorige Editie ging Israël er met de winst vandoor. Een ruime voorsprong op Engeland van @Christian. en Australië van @007mark Dit betekent dat @Chimpa ook deze editie het voorrecht heeft om een land naar keuze in te zenden. Voor de overige deelnemers geldt; wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Voor @chrisje1993 is het zaak om de rode lantaarn over te dragen. De regels Iedere deelnemer mag één nummer insturen. Dit nummer hoeft niet per se op YouTube te staan, maar mag bijvoorbeeld ook op Soundcloud staan. Een vereiste is dat (één van) de artiest(en) uit jouw gekozen land komt of hier sterke banden mee heeft. Uiteraard mag ieder land maar 1x gekozen worden. Je bent zelf helemaal vrij in de muziekstijl of de gezongen taal! Kies je een nummer met een niet Engelstalige tekst kunnen we bij aanvraag een vertaling naar het Engels toevoegen in een spoiler. Mocht dit je wens zijn, dan kun je deze songtekst zelf in een spoiler toevoegen onder je kozen nummer. Veto @Chimpa won de vorige editie, en heeft dus de eerste keuze voor een land. Je kunt nu al prima je voorkeur insturen, mocht Chimpa een inzending hebben uit hetzelfde land, dan krijgt hij voorrang en zul je op zoek moeten naar een alternatief. Te kiezen landen Ieder onafhankelijk land is kiesbaar. Een land als Kosovo of Faeröer is toegestaan, maar Friesland bijvoorbeeld niet. Het Verenigd Koninkrijk wordt gesplitst dus Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland zijn aparte landen. Inschrijven Om jezelf in te schrijven vul je het onderstaande lijstje in en plaatst deze in dit topic. Ook als je nog niet eerder hebt meegedaan, ben je van harte welkom! Inschrijfformulier Spoiler Land: Artiest: Nummer: Youtube link: Stemmen Als de inschrijving gesloten is, stuurt iedereen zijn Top-10 met 2 reservelanden via een PM naar mij. Als alle stemmen binnen zijn, worden deze één voor één gepresenteerd zoals jullie gewend zijn. Iemand zijn nummer één krijgt 12 punten, de nummer twee krijgt er 10, de nummer drie krijgt er 8, de nummer vier 7. Dit gaat door tot en met nummer tien, deze krijgt 1 punt. Wanneer er landen niet stemmen zullen de reserves inschuiven om punten te ontvangen. De volgorde van het bekend maken wordt alfabetisch bepaald. Vorige Winnaars Spoiler DEADLINE INSCHRIJVINGEN: vrijdag 7 augustus 2020 @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. @Badmuts Mocht ik iemand vergeten zijn, of als jullie denken dat er nog meer geïnteresseerden zijn; taggen maar! 27 juli 2020 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 (bewerkt) Land: Verenigde Staten Artiest: Phony Ppl Nummer: Either Way Youtube link: @nasje92; Ga je een Spotify lijst maken? Ik wil eigenlijk een ander nummer van deze band insturen, maar die Spotify-versie is echt signifcant slechter dan het live-optreden dat ze bij COLORS hebben neergezet, dus dat gaat me sowieso punten kosten 27 juli 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 (bewerkt) Tenzij ik toch ineens iets geschikt vind sla ik deze over #kwalibovenkwanti 27 juli 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2020 6 minuten geleden zei Rogier.: Land: Verenigde Staten Artiest: Phony Ppl Nummer: Either Way Youtube link: @nasje92; Ga je een Spotify lijst maken? Ik wil eigenlijk een ander nummer van deze band insturen, maar die Spotify-versie is echt signifcant slechter dan het live-optreden dat ze bij COLORS hebben neergezet, dus dat gaat me sowieso punten kosten Ik maak wel ff een lijstje ja! Ik kan jouw inzending wel weglaten in het lijstje en verwijzen naar jouw inzending hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Mozambique Artiest: MARIZA Nummer: A Nossa Voz Youtube link: Zangeres is geboren in Mozambique. Ga ook eens een keer volledig een andere kant op. Stuur normaal vaak bands in, maar kwam dit ineens tegen en beviel mij eigenlijk wel. Benieuwd hoe deze inzending zich gaat verhouden ten opzichte van de rest. Oh, en ben er vrij zeker van dat Chimpa deze keer niet mijn land kiest wat ik in gedachte had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Ik wil graag zwitserland reserveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 (bewerkt) Land: Nederland Artiest: Wudstik Liedje: jij en ik 27 juli 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Ik wil graag zwitserland reserveren.Hoeveel Zwitserse Frank kan ik verwachten om de rechten af te staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2020 Inschrijving is compleet als het het nummer is ingezonden. Landen reserveren is er niet bij jongs. Behalve Chimpa dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Malta Artiest: The Travellers Nummer: Sempliċità Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: IJsland Artiest: Ingó Veðurguð Nummer: Takk fyrir mig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Bulgarije Artiest: Jimmie Allen, Rita Wilson, Tauren Wells, The oak ridge boys Nummer: When This is over Graag jullie mening: Rita Wilson, geboren als Margarita Ibrahimoff heeft Bulgaars-Griekse Roots. Akkoord dat deze dan onder Bulgarije valt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Frankrijk Artiest: Flavien Berger Liedje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Bulgarije Artiest: Jimmie Allen, Rita Wilson, Tauren Wells, The oak ridge boys Nummer: When This is over Graag jullie mening: Rita Wilson, geboren als Margarita Ibrahimoff heeft Bulgaars-Griekse Roots. Akkoord dat deze dan onder Bulgarije valt? Ja prima joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Spanje Artiest: Cleo Sol Nummer: Why Don't You Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 (bewerkt) Land: Australië Artiest: Oliver ft. Sam Sparro Nummer: Last Forever YouTube: De artiest die gefeatured is komt uit Australië, is dat ok? 27 juli 2020 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 1 uur geleden zei nasje92: Ik maak wel ff een lijstje ja! Ik kan jouw inzending wel weglaten in het lijstje en verwijzen naar jouw inzending hier. Top. Ik kijk even aan of ik 'm nog aanpas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2020 13 minuten geleden zei Platina32: Land: Australië Artiest: Oliver ft. Sam Sparro Nummer: Last Forever YouTube: De artiest die gefeatured is komt uit Australië, is dat ok? Ja, prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Ik reserveer graag Libanon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Engeland Artiest: HEAVY LUNGS Nummer: Blood Brother Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Polen Artiest: Monika Borzym Nummer: Pękam ze śmiechu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 1 uur geleden zei Badmuts: Ik reserveer graag Libanon Land: Libanon Artiest: The5 Nummer: La Bezzaf Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 Land: Engeland Artiest: Bootyard Bandits Ft. Christopher Bowes Nummer: One Hell Of A Night Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 10 minuten geleden zei Jeroen.: Land: Engeland Artiest: Bootyard Bandits Ft. Christopher Bowes Nummer: One Hell Of A Night Engeland is al bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 1 minuut geleden zei Grote Ree: Engeland is al bezet. Lekker opgelet door mij. Ga even wat anders zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten