Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #29

nasje92

Aanbevolen berichten

SHALOM!

De Klaagmuur - Geschiedenis Beleven

Voor deze 29e editie reizen we af naar "Strijder met God", voor ons beter bekend als Israël. In dit dynamische land, waar het Jodendom de religieuze boventoon voert zullen diverse landen uit de wereld samenkomen voor een waar muziekspektakel. Het land won zelf 4 keer (1978,1979, 1998 en 2018) en organiseerde eerder 3 keer het festijn. Oplettenden onder ons zullen zien dat ze de organisatie dus een keer hebben afgewezen. Dit was in 1980. Het geld was op nadat ze het voorgaande jaar ook al organisatoren waren. Twee keer was Jeruzalem de gaststad en een keer mocht Tel Aviv de honneurs waarnemen. Omdat Israël haar veelzijdigheid graag wil laten zien, dalen we ditmaal neer in het Caesarea Theater. "Dit unieke openluchttheater zorgt voor een unieke akoestiek en is meer dan geschikt voor het Songfestival" zo laat Yossi Benayoun (ex-Liverpool, tegenwoordig presentator) opmerken.

Caesarea Theater | Series 'Ancient amphitheaters and arenas, that ...

Terugblik Editie 28

In de vorige Editie ging Israël er met de winst vandoor. Een ruime voorsprong op Engeland van @Christian. en Australië van @007mark

Dit betekent dat @Chimpa ook deze editie het voorrecht heeft om een land naar keuze in te zenden. Voor de overige deelnemers geldt; wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Voor @chrisje1993 is het zaak om de rode lantaarn over te dragen.

De regels

Iedere deelnemer mag één nummer insturen. Dit nummer hoeft niet per se op YouTube te staan, maar mag bijvoorbeeld ook op Soundcloud staan. Een vereiste is dat (één van) de artiest(en) uit jouw gekozen land komt of hier sterke banden mee heeft. Uiteraard mag ieder land maar 1x gekozen worden. Je bent zelf helemaal vrij in de muziekstijl of de gezongen taal! Kies je een nummer met een niet Engelstalige tekst kunnen we bij aanvraag een vertaling naar het Engels toevoegen in een spoiler. Mocht dit je wens zijn, dan kun je deze songtekst zelf in een spoiler toevoegen onder je kozen nummer.

Veto

@Chimpa won de vorige editie, en heeft dus de eerste keuze voor een land. Je kunt nu al prima je voorkeur insturen, mocht Chimpa een inzending hebben uit hetzelfde land, dan krijgt hij voorrang en zul je op zoek moeten naar een alternatief.

Te kiezen landen 

Ieder onafhankelijk land is kiesbaar. Een land als Kosovo of Faeröer is toegestaan, maar Friesland bijvoorbeeld niet. Het Verenigd Koninkrijk wordt gesplitst dus Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland zijn aparte landen.  

Inschrijven

Om jezelf in te schrijven vul je het onderstaande lijstje in en plaatst deze in dit topic. Ook als je nog niet eerder hebt meegedaan, ben je van harte welkom!  

Inschrijfformulier

Spoiler

Land:

Artiest:

Nummer:

Youtube link:

Stemmen

Als de inschrijving gesloten is, stuurt iedereen zijn Top-10 met 2 reservelanden via een PM naar mij. Als alle stemmen binnen zijn, worden deze één voor één gepresenteerd zoals jullie gewend zijn. Iemand zijn nummer één krijgt 12 punten, de nummer twee krijgt er 10, de nummer drie krijgt er 8, de nummer vier 7. Dit gaat door tot en met nummer tien, deze krijgt 1 punt. Wanneer er landen niet stemmen zullen de reserves inschuiven om punten te ontvangen. De volgorde van het bekend maken wordt alfabetisch bepaald.  

Vorige Winnaars

Spoiler

afbeelding.png.800be8c11136d4b167c5f10983895440.png

DEADLINE INSCHRIJVINGEN: vrijdag 7 augustus 2020

@hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. @Badmuts

Mocht ik iemand vergeten zijn, of als jullie denken dat er nog meer geïnteresseerden zijn; taggen maar!

let the games begin

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Land: Verenigde Staten

Artiest: Phony Ppl

Nummer: Either Way

Youtube link: 

@nasje92; Ga je een Spotify lijst maken? Ik wil eigenlijk een ander nummer van deze band insturen, maar die Spotify-versie is echt signifcant slechter dan het live-optreden dat ze bij COLORS hebben neergezet, dus dat gaat me sowieso punten kosten ;c 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Land: Verenigde Staten

Artiest: Phony Ppl

Nummer: Either Way

Youtube link: 

@nasje92; Ga je een Spotify lijst maken? Ik wil eigenlijk een ander nummer van deze band insturen, maar die Spotify-versie is echt signifcant slechter dan het live-optreden dat ze bij COLORS hebben neergezet, dus dat gaat me sowieso punten kosten ;c 

Ik maak wel ff een lijstje ja! Ik kan jouw inzending wel weglaten in het lijstje en verwijzen naar jouw inzending hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Land: Mozambique

Artiest: MARIZA

Nummer: A Nossa Voz

Youtube link:

Zangeres is geboren in Mozambique. Ga ook eens een keer volledig een andere kant op. Stuur normaal vaak bands in, maar kwam dit ineens tegen en beviel mij eigenlijk wel. Benieuwd hoe deze inzending zich gaat verhouden ten opzichte van de rest.

Oh, en ben er vrij zeker van dat Chimpa deze keer niet mijn land kiest wat ik in gedachte had ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Land: Bulgarije

Artiest: Jimmie Allen, Rita Wilson, Tauren Wells, The oak ridge boys

Nummer: When This is over

Graag jullie mening: Rita Wilson, geboren als Margarita Ibrahimoff heeft Bulgaars-Griekse Roots. Akkoord dat deze dan onder Bulgarije valt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Land: Bulgarije

Artiest: Jimmie Allen, Rita Wilson, Tauren Wells, The oak ridge boys

Nummer: When This is over

Graag jullie mening: Rita Wilson, geboren als Margarita Ibrahimoff heeft Bulgaars-Griekse Roots. Akkoord dat deze dan onder Bulgarije valt?

Ja prima joh.
Link naar opmerking
Deel via andere websites