Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice

chrisje1993

Aanbevolen berichten

da5hwa4krkk7.png

De eerste keer dat iedereen hier kon mee besluiten wie door gaat is dan eindelijk aangebroken. Zullen de artiesten ook bij de stemmers in de stemming vallen? Bij team @Jeroen. hebben de stemmers besloten om Beth Hart van @chrisje1993 direct door te laten gaan naar de halve finale. Voor Holly Humberstone en Texas Hippie Coalition is het nu hopen dat @Jeroen. hun nog een kans wilt geven in de Halve Finale. Het is nu aan hem de keus welke 2de artiest mee mag en wie definitief afvalt.

Dan gaan we ook door met team @Grote Ree

IAMX:

The Struts:

Ane Brun:

DEADLINE stemmen: Zaterdag 30 Mei 20:00 Uur

@komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @Zeus @ivago @Jeroen. @Fabian.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal gemist dat dit weer door was gegaan. Neem aan dat ik niet mag stemmen omdat ik artiesten heb ingestuurd?

Wil in vervolg graag wel een mention, zodat ik kan blijven volgen. Anders lees ik er per ongeluk overheen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Helemaal gemist dat dit weer door was gegaan. Neem aan dat ik niet mag stemmen omdat ik artiesten heb ingestuurd?

Wil in vervolg graag wel een mention, zodat ik kan blijven volgen. Anders lees ik er per ongeluk overheen ;)

Zal je bij de mentions erbij gaan zetten. Ik heb voor deze ronde de coaches ook toegelaten als het niet zijn team is dus als je zelf geen artiest hebt in dat team mag je ook stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2kvo96xgqj1.png

Ten eerste moeten we afscheid nemen van Texas Hippie Coalition van @hjs omdat zijn coach Holly Humberstone mee heeft genomen naar de halve finale.

Dan de stemming in team @Grote Ree Er is gekozen om The Struts van @bas2204 direct door te laten gaan naar de halve finale. @Grote Ree moet nu een keuze gaan maken tussen Ane Brun en IAMX wie hij nog mee wilt nemen.

Dan gaan we naar de stemming van team @Zeus

Celeste:

FKA Twigs:

Cigarettes After Seks:

DEADLINE: Woensdag 3 Juni 20:00 Uur

@komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @007mark  @hjs @Jeroen. @Grote Ree @Fabian.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ware strateeg in mij heeft natuurlijk het pad naar de finale voor alle artiesten al helemaal uitgestippeld. :D

Voor zowel IAMX als Ane Brun heb ik het internet afgestruind op zoek naar goede live-performances. Natuurlijk moet ik ook in de halve finale en in de finale een beetje goed voor de dag komen met mijn team, dus naast de kwaliteit van de optredens in de afgelopen ronde, weegt ook vooral het perspectief op succes aan de hand van de toekomstige live-optredens mee. Als ik dan IAMX en Ane Brun naast elkaar leg, dan kan ik maar tot één conclusie komen en dat is dat ik meeneem naar de halve finale...

Spoiler

Ane Brun

@chrisje1993@hjs

bewerkt door Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites

qjsrzzp2446.png

Ook bij @Grote Ree zijn dan de 2 halve finalisten bekend. Nadat The Struts van @bas2204 al door was verkiest grote ree Ane Brun van @chrisje1993 boven IAMX van @hjs (waarvoor mijn dank ;)).

In team @Zeus is gekozen om Celeste van @Tamara84 door te stemmen. Zeus moet nu een keuze gaan maken tussen FKA Twigs en Cigarettes After Seks wie hij nog een kans geeft in de Halve Finale.

Dan gaan we weer naar het laatste team in deze ronde Team @Fabian.

King Princess:

Anna Of The North:

Dirty Honey:

Deadline stemmen: Zaterdag 6 Juni 17:00 Uur

@komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan @Regis @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @007mark @ivago @Jeroen. @Grote Ree @Zeus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Sorry voor @ivago, maar dan kan ik toch echt niet anders: FKA Twigs gaat door. Vind het al vreemd dat ze niet de meeste stemmen kreeg. Rauw en artistiek talent krijgt hier beduidend te weinig waardering. Misschien zijn voetbalfans ook niet direct de doelgroep om dat van te verwachten.

:classic_ninja:

Dan onderschat je mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zeus:

Sorry voor @ivago, maar dan kan ik toch echt niet anders: FKA Twigs gaat door. Vind het al vreemd dat ze niet de meeste stemmen kreeg. Rauw en artistiek talent krijgt hier beduidend te weinig waardering. Misschien zijn voetbalfans ook niet direct de doelgroep om dat van te verwachten.

:classic_ninja:

Ik had dit van kilometers zien aankomen hoor. Celeste is het meest commercieel/popu van de drie dus logisch dat 'het publiek' voor haar koos. En aangezien je bij FKA van een troon sprak ipv stoel  is dit helemaal wat ik had verwacht. Niet erg, blij dat ik tot hier geraakt ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cn6qafuwbkppk.png

Daar waar bij Team @Zeus Celeste al door was heeft Zeus zelf gekozen voor (niet heel verrassend) FKA Twigs van @Regis. Bij team @Fabian. hebben jullie gekozen om King Princess van @Tamara84 door te sturen naar de halve finale. Het is nu nog aan coach @Fabian. om de laatste halve finalist te kiezen. Het gaat hierbij om Anna of the North en Dirty Honey van respectievelijk @007mark en @bas2204. Zodra hij deze keus heeft gemaakt gaan we door naar de halve finale. Hierbij gaan de artiesten tegen een andere artiest van een ander team strijden. De 4 winnaars zullen het vervolgens gaan uitmaken in de Finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites