Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Wat een weelde zo'n vroege plaatsing. En dat met zo'n hele lange kwalificatie ervoor nog. Petje af ? Match gisteren wel enorm tempoloos. Vooral dat de hele tijd heen en weer schuiven tussen Tadic, Blind en Frenkie was wel leuk voor de controle. Maar als voetbalfan werkte t wel op de zenuwen.

Nu nog tot de winterstop geen fouten meer maken. Met zo'n vroege start vh seizoen zou het logisch zijn dat je in december wel wat minder fit bent. Hopelijk komt dat goed en doen we begin 2019 op alle fronten nog volop mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei cimbomcu:

Neemt niet weg dat de Ajax ´´supporters´´ zich ook niet hebben gedragen gisternacht. Dit was dan ook de vergelding.

Er scheen inderdaad een poging geweest te zijn van Ajax-hooligans, samen met Panathinaikos en Cracovia (uit Polen), te gaan vechten in de AEK-buurt tegen diens hooligans en die van Partizan Minsk. Maar de Atheense politie greep daar wel goed in.

Al ben je als AEK-gast ook wel een idioot als je denkt dat iedere Ajacied in dat uitvak daar onderdeel van is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van Twente - Jong Ajax.  Twente kan er weinig van, maar met dit elftal is het ook niet eerlijk, win je makkelijk van iedereen in de KKD.  Kotarski, Dest, Schuurs, Botman, Bakker, Eiting, Gravenberch, Ekkelenkamp, Lang, Cerny, Danilo

Leeftijd en kwaliteit moet ook gewoon leidend zijn bijvoorbeeld Dest is veel beter dan Bakboord, Gravenberch een stuk beter dan De Wit. Dus zet die jongens gewoon in de basis voortaan, worden ze alleen maar beter van ipv terug naar de A1.

Gravenberch is echt weergaloos goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Pino:

Jij baseert je nu op 1 wedstrijd. Ik heb Jong Ajax met dit elftal toch hele slechte wedstrijden zien spelen. Tegen Roda waren ze bv echt heel slecht. 

Ik zeg volgens mij duidelijk ''dit elftal'' Tegen Roda wat sowieso de eerste wedstrijd van de competitie was speelden er 5 anderen ofzo. Verder valt Jong Ajax ook tegen, maar hoe ze gisteren speelden, met die elf zijn ze heel moeilijk te verslaan. Ben sowieso niet helemaal gecharmeerd van Reiziger als coach maar ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik Ajacied zou zijn zou CL winnen >>>> Eredivisie winnen zijn. Misschien dat je met een kwart of halve finale zoveel prestige binnen haalt dat je daarna vast de eredivisie kan winnen. Maar dat denk ik eigenlijk niet, daar zijn PSV en Feyenoord nog net iets te goed en slim voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Voor welke ronde van de CL zouden jullie het kampioenschap willen opgeven? In andere woorden, zouden jullie bijvoorbeeld het kampioenschap opgeven voor een halve finale CL?

Winst anders niet. Prijzen pakken is belangrijker dan een kwartfinale CL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-12-2018 om 21:13 zei Chiemel:

Voor welke ronde van de CL zouden jullie het kampioenschap willen opgeven? In andere woorden, zouden jullie bijvoorbeeld het kampioenschap opgeven voor een halve finale CL?

Alleen voor CL winst (wat niet gebeurd). Wil gewoon minimaal een prijs winnen dit seizoen. Dat moet met deze selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gert:

Alleen voor CL winst (wat niet gebeurd). Wil gewoon minimaal een prijs winnen dit seizoen. Dat moet met deze selectie.

Ik zou wel vol voor de CL gaan. Je bent 1,5x beter dan PSV en die hebben ook nog een lastiger uit-programma te gaan. Ik denk (helaas) dat dat echt wel goed komt. Jij beantwoordt netjes de vraag, maar ik zou zeggen dat je niks hoeft op te geven ? 

Je ziet nu hoe het uitvallen van een dragende speler opgevangen wordt. Heel goed. Objectief gezien hoop ik ook dat dit geweldige team prijzen gaat winnen. Als het uiteindelijk het begin is van een Schumacher-achtige dominantie dan maakt het meer kapot dan me lief is en hoeft het van mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Niels:

Ik zou wel vol voor de CL gaan. Je bent 1,5x beter dan PSV en die hebben ook nog een lastiger uit-programma te gaan. Ik denk (helaas) dat dat echt wel goed komt. Jij beantwoordt netjes de vraag, maar ik zou zeggen dat je niks hoeft op te geven ? 

Je ziet nu hoe het uitvallen van een dragende speler opgevangen wordt. Heel goed. Objectief gezien hoop ik ook dat dit geweldige team prijzen gaat winnen. Als het uiteindelijk het begin is van een Schumacher-achtige dominantie dan maakt het meer kapot dan me lief is en hoeft het van mij niet.

Denk dat Ajax nog een lastiger uit-programma heeft hoor, die moeten nog naar De Kuip ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nou als Frankie zijnde interesse hebt van ALLE topclubs in Europa...dan kies je toch niet voor PSG? Ik snap dat dan niet. Ja, je kunt er ongetwijfeld leuk verdienen, Maar spelen bij FC Barcelona of Real Madrid zit toch nog wel ff een niveautje hoger. Hij zou perfect zijn voor Barcelona om met Arthur en Busquets op het middenveld te spelen volgend jaar.

Mag hopen dat de Telegraaf - zoals wel vaker - wat voorbarig iets naar buiten gooit en dat hij kiest voor een club waar wel een ziel in zit en geen PSG of City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Als je nou als Frankie zijnde interesse hebt van ALLE topclubs in Europa...dan kies je toch niet voor PSG? Ik snap dat dan niet. Ja, je kunt er ongetwijfeld leuk verdienen, Maar spelen bij FC Barcelona of Real Madrid zit toch nog wel ff een niveautje hoger. Hij zou perfect zijn voor Barcelona om met Arthur en Busquets op het middenveld te spelen volgend jaar.

Mag hopen dat de Telegraaf - zoals wel vaker - wat voorbarig iets naar buiten gooit en dat hij kiest voor een club waar wel een ziel in zit en geen PSG of City.

City is echt een fantastische club. Een echte volksclub en voeren ook nog wel gericht beleid qua aankopen en hebben werelds beste trainer in huis dus dat zou nog een begrijpelijke keus zijn ook omdat die competitie steeds sterker aan het worden is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Regis:

City is echt een fantastische club. Een echte volksclub en voeren ook nog wel gericht beleid qua aankopen en hebben werelds beste trainer in huis dus dat zou nog een begrijpelijke keus zijn ook omdat die competitie steeds sterker aan het worden is. 

Not sure if serious..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Regis:

City was een mooie traditievolle club, maar tegenwoordig net zo erg als PSG en andere clubs onder leiding van een sjeik. Tot op de dag van vandaag draait die club per jaar miljoenen verliezen en die worden alleen maar opgevangen door louche sponsordeal (zie nu weer zoveelste onderzoek dat naar buiten is gekomen). 

Overigens Pep: Is nu bezig aan seizoen 3 bij City. Dikke kans dat die gewoon binnen 2-3 jaar daar vertrekt om zijn ultieme droom na te jagen: het WK winnen. Hij is geen manager die 30 jaar op 1 plek blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites