Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

24 minuten geleden zei misterhille:

Wat zijn eigenlijk de regels nu? Is het kwartiertje uitzitten en dan weer door of hebben we nu een definitieve staking?

Na tijdje terug. Als die beker ze enkel had geraakt was het gelijk klaar.

Misschien maar beter ook geweest, dan hoeven we niet langer te kijken naar deze treurigheid die Ajax heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Thierryvane:

Sluit je laptopje gewoon lekker af joh.

39 minuten geleden zei Bolderbast:

Geef die dappere dodo toch een keer een ban.

Nogmaals mijn excuses, ik probeerde een grapje te maken over mijn ideale scenario voor vanmiddag. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie geen leuke middag is, ik had dit zelf ook graag anders gezien. Ik zal hier volgende week rekening mee houden en minder grapjes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Verloren, wat jammer nou.

Als deze nederlaag de aanzet is tot een nieuwe trainer in de zomer ben ik niet ontevreden. En ik geloof niet dat je 2 keer van PSV gaat verliezen en ik ben er zelf bij volgende week, dus dan PAK BEKER.

Je hebt al drie keer verloren. Dus waarom geen vierde keer? 

Meespelen Alvarez zal overigens wel helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Klopte nou uiteindelijk het verhaal dat Heitinga definitief blijft als ze de beker winnen, of was dat een fabeltje?

Heitinga had wel aangegeven dat Misilat na het kennismakingsgesprek had gezegd dat hij op pole position lag.

Dan moeten ze het boycotten. Nee lijkt onzin te zijn.

@The Saint

Nou, de eerste winst komt dichterbij dan. Zie Feyenoord uit, vooraf ook zogenaamd kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opstelling rest van het seizoen maar zoiets:

Rulli; Sanchez, Timber, Alvarez, Hato; Vos, Grillitsch, Berghuis; Conceicao, Tadic, Godts.

Ik bedoel, dan ga je er waarschijnlijk ook af, maar dan heb je er tenminste nog iets aan (qua ontwikkeling van die gasten) én zie je spelers die zich willen bewijzen. Voor Klaassen, Bergwijn, Taylor gewoon even een signaal dat het beter moet. Om dat ook met Tadic, Timber en Berghuis te doen heb je helaas de alternatieven niet, plus dat die door het jaar heen wel sterkhouders zijn gebleken.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kyrill:

Ik denk de tijden van verwennerij in Amsterdam, wel beetje voorbij zijn, sterkte jongens! 

Het geld is er voor een reorganisatie, bovendien is het niet zo dat de hele selectie niet kan voetballen. Het is alleen geen team op het moment en de ideeën over hoe ze nou willen spelen lijken ook te ontbreken. Maar om nou te stellen dat de tijd van deze ploeg voorbij is, lijkt me wat ver gaan. Maar hey, als ze toch gaan doorselecteren, wij hebben nog een ervaren pinch-hitter in de aanbieding, met een bewezen track record op het allerhoogste niveau. Hüntelaar 2.0, zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Hwb:

Opstelling rest van het seizoen maar zoiets:

Rulli; Sanchez, Timber, Alvarez, Hato; Vos, Grillitsch, Berghuis; Conceicao, Tadic, Godts.

Ik bedoel, dan ga je er waarschijnlijk ook af, maar dan heb je er tenminste nog iets aan (qua ontwikkeling van die gasten) én zie je spelers die zich willen bewijzen. Voor Klaassen, Bergwijn, Taylor gewoon even een signaal dat het beter moet. Om dat ook met Tadic, Timber en Berghuis te doen heb je helaas de alternatieven niet, plus dat die door het jaar heen wel sterkhouders zijn gebleken.

Da's wel een pluspunt van Heitinga, hij is niet bang om jonge gasten te gebruiken. Hato was vandaag gewoon één van de beteren. Hield zich redelijk staande in zo'n grote wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei MetalMichael:

Da's wel een pluspunt van Heitinga, hij is niet bang om jonge gasten te gebruiken. Hato was vandaag gewoon één van de beteren. Hield zich redelijk staande in zo'n grote wedstrijd.

Liet zijn man te makkelijk een voorzet geven en werd 1-0 en was het wel weer zon beetje voorbij.

Zie Ajax trouwens nog wel 4e worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Vond inderdaad Hato (net 17) de beste. Zegt heel veel over de huidige staat van onze selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n armoedige pot toch zo makkelijk verliezen. Geen zin om erover te praten. Psv verdiend gewonnen ondanks dat die ook er vaak niet best uitzagen. 

Vandaag echt op het punt aanbeland dat je je gaat afvragen of Bassey wel op voetbal zit. Zie man zo onzeker als er ook maar iemand binnen 5 meter van em af staat. Moet je hem niet meer aandoen voorlopig. Owja geen zin om verder over te praten. Doei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten het feit dat ik mijzelf een Ajacied noem ben ik ook een liefhebber. Ik kan gewoon niet aanzien hoe types als Bassey, sanches, Taylor en Bergwijn mijn Zondag moeten gaan verneuken. Ik trek het niet meer. Ik ben inmiddels zover dat ik pas om 14:15 doorhad dat Ajax over een kwartier zou beginnen..  Een rechtsback, een LCV, een voetballende zes, een rechtsbuiten én een goede spits die er klaar voor is zou niet mistaan voglgend seizoen (en dan vind ik mijzelf nog mild)

Link naar opmerking
Deel via andere websites